quote:Ik wist dat ik iets vergeten was
Op donderdag 12 februari 2004 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Psst, Rewimo, je moet de Openingspost van het vorige topic nog even mee kopieren, anders weten we niet wanneer al die lieve kindjes nou geboren zijn en zo.
Tnx
quote:Tuurlijk!
Op donderdag 12 februari 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu maar hopen dat het kuurtje helpt, Christan! En mag ik ook mee naar Spanje!!
Zeg ik daar tegen Christan: jij hebt wel pech zeg, dat je nu voor de tweede keer een prikje moet.
Krijg ik als antwoord:
[B100 mode aan] Ik heb ook al-tijd pech! [/B100 mode uit]
Afijn meneer heeft 2 ballonnen gescoord plus een fraaie pleister en toen konden we naar de apotheek voor zijn drankje. Zijn kuur moet eerst achter de rug zijn en dan nog een weekje wachten dus vandaar dat hij op 4 maart geopereerd wordt. Is toch al snel vind ik We kunnen het maar weer achter de rug hebben...
quote:Da's alleen bij keelamandelen
Op donderdag 12 februari 2004 17:27 schreef pluisje het volgende:
Dikkevoor Christan omdat ie zo dapper is, enne, als je amandeltjes eruit zijn he, mag je een heleboel waterijsjes eten
Nee hoor, van mij mag ie zoveel waterijsjes als hij wil na de operatie. Lekker even verwennen
Het is inderdaad snel, als hij nu die infectie niet zou hebben, kon hij zelfs nóg een week eerder terecht.
quote:Nee, ik zie er best wel tegenop. Mijn moeder zit dan weer in Spanje, dus in principe sta ik er alleen voor
Op donderdag 12 februari 2004 20:36 schreef melonovy het volgende:
Christan & Rewimo sterkte er mee, het is allemaal niet niks als hij geopereerd moet worden.
Enne rewimo, toen mijn neusamandel(en?) eruit waren gehaald (keel heb ik nog steeds) mocht ik net zoveel waterijsjes eten als ik wilde hoor... op voorschrift van de dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |