koop een zak kadetjes en doe daar je toestel in. Eromheen allemaal broodjes. Dat ziet die security nooit
Je mag ook geen Film apparatuurmeenemen. bijna alle digicams vantegenwoordig kunnen filmen dus ik denk niet dat je hem meekrijgt.
Je kan beter voor de zekerheid ook een wegwerp meenemen. heb je zeker weten foto's.
quote:damn op de ticket staat idd dat het niet is toegestaan om ze mee te nemen
Op donderdag 12 februari 2004 12:00 schreef chopmax het volgende:
Staat meestal wel iets over op je ticket, ze willen niet dat je delen van het concert verklapt aan anderen (Spoilers)
Heb een keer gehad dat een vriend van me zijn camera toch had meegenomen (was Innercity 2000), toen hebben ze de memorycard eruitgehaald (van 16mb) en moest de camera in zn jas laten van die security-grapjas
Ware het niet dat hij nog een van 64 in zn sok gepropt had die hij samen met de camera toch naar binnen heeft weten te brengen
quote:Shania Twain...en dat durf je hard op te vertellen
Op donderdag 12 februari 2004 11:55 schreef Joostve het volgende:
laatst had ik ergens gelezen dat het niet altijd legaal is om je fototoestel naar een pop concert mee te nemen.
hebben jullie hier ervaring mee?
ik ga 4 maart naar Shania Twain in Ahoy en wil toch echt graag foto's maken
En dan zal ik maar even mijn standaard antwoord geven: Of je een fototoestel mee mag nemen is per concert verschillend. Sommige artiesten willen het niet hebben, anderen hebben er geen problemen mee.
Het beste kun je dat ook een wegwerpcamera ofzo meenemen.
quote:Dan heb je wat betreft 013 behoorlijk geluk gehad. Ik neem 'm niet meer mee omdat ie daar juist ingeleverd moest worden. De redenatie is nog gekker zelfs: als je van de band mag fotograferen, dan staan ze vaak alleen analoge camera's toe en zijn digitale verboden. Daar heb ik nog weleens een discussie met 013 over gehad, maar ja, zij doen ook alleen maar wat de band wil. In ieder geval mag het daar meestal ook niet ...
Op donderdag 12 februari 2004 12:11 schreef diedlaughing het volgende:
Ik neem mijn digitalecamera nooit mee naar de grote zalen, ahoy,arena enzo.
Daar weet je op voorhand al dat ie word afgepakt als ze hem vinden.
In de melkweg, 013, effenaar en bibelot is ie nog nooit afgepakt ... in de 013 was en toen mijn camera gewoon mee naar binnen kreeg.
quote:ik vindt dat wel redelijke muziek
Op donderdag 12 februari 2004 12:07 schreef Popperdepop het volgende:[..]
Shania Twain...en dat durf je hard op te vertellen
Het ligt ook wel aan de zaal. Bij het Paard in Den Haag is het geen probleem om je digicam mee te nemen maar bij de HMH bijvoorbeeld weer wel.
De laatste keer dat ik naar de HMH ging heb ik mijn camera in mijn sok gedaan (digicam is maar klein) met een wijde broek eroverheen. In mijn tas een wegwerpcamera en niemand die denkt dat je ergens anders een digicam gepropt hebt.
Als ze hem toch afpakken (digicam) krijg je een nummertje en kan je em na afloop op komen halen.
quote:Jij bent wel stout!
Op donderdag 12 februari 2004 16:44 schreef Burger_Queen het volgende:
Je mag geen professionele camera's meenemen maar wel een wegwerptoestel.Het ligt ook wel aan de zaal. Bij het Paard in Den Haag is het geen probleem om je digicam mee te nemen maar bij de HMH bijvoorbeeld weer wel.
De laatste keer dat ik naar de HMH ging heb ik mijn camera in mijn sok gedaan (digicam is maar klein) met een wijde broek eroverheen. In mijn tas een wegwerpcamera en niemand die denkt dat je ergens anders een digicam gepropt hebt.
Als ze hem toch afpakken (digicam) krijg je een nummertje en kan je em na afloop op komen halen.
quote:Ik ben al 10-tallen keren in de 013 geweest en heb altijd mijn digitale camera mee naar binnen kunnen nemen; zelfs videocamera geen probleem...
Op donderdag 12 februari 2004 16:10 schreef Weakling het volgende:[..]
Dan heb je wat betreft 013 behoorlijk geluk gehad. Ik neem 'm niet meer mee omdat ie daar juist ingeleverd moest worden. De redenatie is nog gekker zelfs: als je van de band mag fotograferen, dan staan ze vaak alleen analoge camera's toe en zijn digitale verboden. Daar heb ik nog weleens een discussie met 013 over gehad, maar ja, zij doen ook alleen maar wat de band wil. In ieder geval mag het daar meestal ook niet ...
HMH en Pepsi Stage wordt het al moeilijker om foto's te maken. Daar is een strenge controle
quote:Hmmm ... ik moet toch iets sneakier worden geloof ik ...
Op maandag 16 februari 2004 08:21 schreef OleGallis het volgende:[..]
Ik ben al 10-tallen keren in de 013 geweest en heb altijd mijn digitale camera mee naar binnen kunnen nemen; zelfs videocamera geen probleem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |