quote:ik zit al 4 jaar niet meer op school, maar ik denk dat het ervan af hangt waarvoor het bedoelt is
Op donderdag 12 februari 2004 10:02 schreef ICTservice het volgende:
Wij iig niet
Julie wel?
Hier mag alleen vakgericht geinternet worden door de leerlingen.
quote:Wat voor soort geweld??
Op donderdag 12 februari 2004 10:02 schreef ICTservice het volgende:
Wij iig niet
Julie wel?
Toen ik echter informatie aan het opdoen was voor een pistool en de aankoop daarvan stonden er opeens allemaal leraren om me heen en allemaal vragen stellen. Dat was toen wel leuk, dat ze interesse toonden.
Voor de rest vind ik censuur op internet een beetje overdreven.
quote:Censuur is idd een beetje overdreven, maar ik zelf heb die regel ingesteld om te voorkomen dat mijn bandbreedte dichtslibt met MSN/porno/tmf-chat/rotten.com/etc
Op donderdag 12 februari 2004 11:12 schreef speedfreakssj het volgende:
op mijn vorige scholen, op de mavo na, mochten we gewoon van alles zoeken al kregen we wel de vriendelijke melding om binnenkort weer verder te gaan met schoolwerk.Toen ik echter informatie aan het opdoen was voor een pistool en de aankoop daarvan stonden er opeens allemaal leraren om me heen en allemaal vragen stellen. Dat was toen wel leuk, dat ze interesse toonden.
Voor de rest vind ik censuur op internet een beetje overdreven.
quote:Ah, MSN word gewoon geblock ja. Ik neem aan dat je de sites zelf blockt?
Op donderdag 12 februari 2004 11:31 schreef Killjoy het volgende:[..]
Censuur is idd een beetje overdreven, maar ik zelf heb die regel ingesteld om te voorkomen dat mijn bandbreedte dichtslibt met MSN/porno/tmf-chat/rotten.com/etc
quote:Met de hand, ik heb hier niet de middelen om een filter in te stellen, maar heb aan het hoofd v/d automatisering bij ons al wel meerdere malen het verzoek ingediend om een goed filter in te stellen. Junkbuster ofzo.
Op donderdag 12 februari 2004 12:10 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ah, MSN word gewoon geblock ja. Ik neem aan dat je de sites zelf blockt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |