quote:Dus als jullie vanmiddag een dolenthousiaste mevrouw van Premium Telecom aan de lijn krijgen; wees me maar dankbaar
- Hallo, premium telecom, sorry voor het storen, komt het gelegen?Nee, niet echt, maar zeg het maar hoor...
- [Verhaal van 2 minuten, overduidelijk opgelezen van een a4-tje, zonder merkbaar adem te halen en leestekens te gebruiken]
Haalt u maar even rustig adem hoor
- *gegiechel* [Gaat op dezelfde manier door met haar verhaal over of 20 tot 30% korting, geen contractverplichtingen, waarna ik het echt totaal niet meer volg en haar uit begin te lachen]
- Lijkt u dat wat meneer?
Mevrouw, wat denkt u zelf?
- Dit lijkt me een zeer aantrekkelijke aanbieding meneer...
Dat is het ook vast wel mevrouw, maar ik moet u helaas mededelen dat ik over 2 weken naar Utrecht verhuis en vrees dus dat het niet echt de moeite waard is.
- Maar het nummer waar u nu woont blijft toch hetzelfde meneer?
Euuh, ja, maar mijn moeder houdt niet van dit soort belachelijke aanbiedingen.
- Heeft u even geduld meneer, dan zoek ik even uit hoe het in het geval van verhuizingen gaat, heeft u een ogenblikje?
Ja hoor mevrouw...
*irritant wachtmuziekje*
- Hallo meneer, u kunt nu het abonnement afsluiten en zodra u naar Utrecht gaat kunt u onze helpdesk bellen om het over te zetten.
[Aangezien het kennelijk nog niet duidelijk was hoe ik over de aanbieding dacht...]
Mevrouw, even serieus, wat vindt u er zelf van?- Het lijkt me een uitstekende manier om geld te sparen meneer en ik zou het zeker doen.
Als ik geld zou willen besparen was ik wel gestopt met roken mevrouw
- Hoe bedoel u meneer?
Mevrouw, mag ik u iets vragen?- Maar natuurlijk meneer!
Werkt u op commissiebasis?
- Euuuh... *ongemakkelijke stilte* ...inderdaad meneer.
Van de inkomsten hiervan kun je je huur nog niet betalen he?
[Vanaf dit moment noemde ze me geen meneer meer
.]
- De meeste mensen zijn anders behoorlijk enthousiast hoor.Ik kan het me nauwelijks voorstellen mevrouw.
En ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar jullie hebben vast een a4tje voor jullie liggen waarvan je het allemaal opleest.
Op zich niet zo'n ramp, maar de monotone manier waarop je het opleest wekt niet echt mijn interesse.
Om preciezer te zijn, na de eerste 3 zinnen ben ik koffie gaan zetten.
Ik kan me niet voorstellen dat u op zo'n manier klanten enthousiast krijgt voor deze aanbieding, ik weet het zelfs wel zeker.[Op een geïrriteerde toon]
- Dat is uw mening.Zullen we er maar mee ophouden, mevrouw, lijkt me beter voor u, tot ziens en bedankt voor het belletje.
quote:Jij hebt volgens mij callcenter-ervaring
Op donderdag 12 februari 2004 10:01 schreef kastanova het volgende:
Zojuist werd ik opgebeld door een "vertegenwoordiger" van premium telecom, een kleine samenvatting van dit gesprek:
[..]Dus als jullie vanmiddag een dolenthousiaste mevrouw van Premium Telecom aan de lijn krijgen; wees me maar dankbaar
.
quote:Dude, ik zit op Fok
Op donderdag 12 februari 2004 10:09 schreef ShaoliN het volgende:
Verveel je je?
Ik kon het niet laten om dit effe te posten ..... jeesus
quote:hehe, zo erg is het hier nou toch ook weer niet
Op donderdag 12 februari 2004 10:10 schreef kastanova het volgende:[..]
Dude, ik zit op Fok
.
quote:nogal irritant, zeker gezien het feit dat deze mensen ook maar hun werk doen.
Op donderdag 12 februari 2004 10:09 schreef ShaoliN het volgende:
Verveel je je? Ik zeg altijd: "ogenblikje ik geef je even de juiste persoon" En dan flikker ik hem dr op. Snel, safe, simpel.
quote:Ik zou ander werk gaan zoeken
Op donderdag 12 februari 2004 10:15 schreef Deevay het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je constant afgesnauwd en neergelegd wordt??
quote:Als ik dat niet leuk zou vinden, dan zou ik ook niet op een dergelijk callcenter gaan werken.
Op donderdag 12 februari 2004 10:15 schreef Deevay het volgende:Hoe zou jij het vinden als je constant afgesnauwd en neergelegd wordt??
Risico van het vak
Mij bellen ze steeds van Durion en allemaal mensen van Pensioenfonds of zo... zéér irritant
quote:Tjonge, wat een zielig verhaal.
Op donderdag 12 februari 2004 10:01 schreef kastanova het volgende:
Zojuist werd ik opgebeld door een "vertegenwoordiger" van premium telecom, een kleine samenvatting van dit gesprek:Blaat...verzonnen...Blaat...uitmeduimzuigmodus...Blaat
quote:Ah, hopen dat ik jou de volgende keer aan de telefoon krijg
Op donderdag 12 februari 2004 11:57 schreef Dirkh het volgende:Tjonge, wat een zielig verhaal.
quote:Damn, als ik je nummer nou eens had.....of die van je moeder (o nee, die heb ik al, die stond in de krant, onder katern: Necrofiel, Lelijk en Geil voor ¤ 0,50 per minuut)
Op donderdag 12 februari 2004 12:33 schreef kastanova het volgende:[..]
Ah, hopen dat ik jou de volgende keer aan de telefoon krijg
.
Tip: Zoek een fatsoenlijk baan pauper!
quote:En daar heeft die Einstein dan een halve dag over nagedacht
Op vrijdag 13 februari 2004 00:04 schreef Dirkh het volgende:die van je moeder (o nee, die heb ik al, die stond in de krant, onder katern: Necrofiel, Lelijk en Geil voor ¤ 0,50 per minuut)
quote:Damn, ik lees nu al een paar weken jouw berichten en had je toch iets scherper ingeschat. Jammer. En potjandorie zeg, moest je nou helemaal naar deze site om te kijken wat dat ene woord betekende?
Op vrijdag 13 februari 2004 00:13 schreef kastanova het volgende:[..]
En daar heeft die Einstein dan een halve dag over nagedacht
.
Hej talent, wat stel je je daar bij voor?
Een dode die mijn moeder op gaat bellen?
Iemand die mijn moeder op gaat bellen waarna zij gewoon blijft zwijgen aangezien ze dood is?
Nee ventje, laat dat nieuwe baan zoeken maar achterwege, dit is het hoogst haalbare voor je.
quote:Euuuuh, ik ben niet degene die me in allerlei bochten moet wringen om me ergens uit te lullen, omdat ik een "scheldwoord' overnam waar ik de betekenis niet van ken
Op vrijdag 13 februari 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
Damn, ik lees nu al een paar weken jouw berichten en had je toch iets scherper ingeschat. Jammer. En potjandorie zeg, moest je nou helemaal naar deze site om te kijken wat dat ene woord betekende?
quote:Ben jij zo'n kansloos telefoon figuur ? Man, ik word altijd enorm vrolijk van die lui als ze bellen. Toch nog mensen die het nog kutter dan mij hebben, daar knapt m'n dag van op.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:30 schreef Dirkh het volgende:
ai, ik moet mijn excuses aanbieden. Ik zei dat je het maar even aan je vader moest vragen, maar ja, dat kunnen er wel 10.000 zijn. Sorry.
Enne Kaskadinges, doe ff je best. (moeilijk he?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |