quote:whahaha echt briljant
Op donderdag 12 februari 2004 19:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Of zoek bijv. eens op 'French victories' en dan 'Ik doe een gok'.
cool dingetje trouwens, zo zie je maar hoe je (bijna) zonder kleuren en met iets simpels als over elkaar schuivende plaatjes, met een 'sfeervol' muziekje erbij toch iets kan creeren... maak zo iets en geef het aan Henk
[Dit bericht is gewijzigd door errrrr op 12-02-2004 20:16]
quote:Schitterend gemaakt ja. Maar das niet een kwestie van even maken.
Op donderdag 12 februari 2004 20:07 schreef errrrr het volgende:[..]
whahaha echt briljant
cool dingetje trouwens, zo zie je maar hoe je (bijna) zonder kleuren en met iets simpels als over elkaar schuivende plaatjes, met een 'sfeervol' muziekje erbij toch iets kan creeren... maak zo iets en geef het aan Henk
quote:waar zie jij 'even' staan
Op donderdag 12 februari 2004 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Schitterend gemaakt ja. Maar das niet een kwestie van even maken.
Tijd om Partition Magic 8.0 te downen
quote:Nergens. Maar volgens mij kan je dan nog beter een of andere kunstzinnige film in elkaar knutselen dan zo'n filmpje te maken, maar goed.
Op donderdag 12 februari 2004 20:16 schreef errrrr het volgende:[..]
waar zie jij 'even' staan
is dat toch nog ergens goed voor
Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een UTP kabel hier, zodat ik niet meer met deze signaalsterkte hoef te kloten
Dan houden we dus wel een 11Mbit router, nouja, acceptabel zolang het maar betrouwbaar is.
Ik heb dus 2x 40gb hd's op raid-0 staan... nu wil ik dus al mijn bestanden die ik wil bewaren op de partitie D gaan zetten en dan C gaan formateren en dus windows erop nieuwe opleuren. Normaal gesproken als je geen raid opstelling hebt dan zou dat helemaal geen problemen opgeven.. maar nu vraag ik mij dus af, of dat bij een raid-0 opstelling ook geld. Het lijkt mij eigenlijk wel maarjah wil het ff dubbel checken anders ben ik zodrekt al mijn shit kwijt. Je weet nooit
Net even verteld hoe mijn vader naar de oude pc kan gaan en documenten uit kan wisselen.
quote:ik dacht het wel maar ik weet het ook niet zeker ...
Op donderdag 12 februari 2004 20:52 schreef MAX_crazy het volgende:
Een vraagie voor niels (hij weet wel veel van pc's enzo.. ik ook wel maar hij denk toch ff meer als mij)Ik heb dus 2x 40gb hd's op raid-0 staan... nu wil ik dus al mijn bestanden die ik wil bewaren op de partitie D gaan zetten en dan C gaan formateren en dus windows erop nieuwe opleuren. Normaal gesproken als je geen raid opstelling hebt dan zou dat helemaal geen problemen opgeven.. maar nu vraag ik mij dus af, of dat bij een raid-0 opstelling ook geld. Het lijkt mij eigenlijk wel maarjah wil het ff dubbel checken anders ben ik zodrekt al mijn shit kwijt. Je weet nooit
En ruben, kan die router niet op verschillende snelheden werken
en wat moet jij met PM8
tot morgen allemaal, lekker veel studieuren, nu is niet verkloten dus ANW, Wiskunde, Maatschappijleer en Nederlands
quote:Even mijn 120 GB harde schijf opdelen in 3 andere
Op donderdag 12 februari 2004 22:36 schreef errrrr het volgende:[..]
en wat moet jij met PM8
Dat is en overzichtelijker en makkelijker met het eventueel opnieuw installeren van windows (heeft kees mij verteld)
Vandaar
quote:is zeker handicher daarom kan ik nouw heel makkelijk een backup maken van mijn GIGA veel bestanden ongeveer 30gb ofzo
Op donderdag 12 februari 2004 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Even mijn 120 GB harde schijf opdelen in 3 andere
1. 20 GB
2 en 3 50GB (of wat over is)Dat is en overzichtelijker en makkelijker met het eventueel opnieuw installeren van windows (heeft kees mij verteld)
Vandaar
quote:Heb het denet ff op got gevraagd... ow wat reageren ze daar toch lekker snel
ik dacht het wel maar ik weet het ook niet zeker ...
ik had ook eerst raid, maar werd er gek van, bijna niet sneller (nu lijkt dit traag maarach)... dus ik heb het eruitgegooid bij de eerste re-install, veel minder gekloot
quote:ik heb geen idee, werk nooit echt met raid
Op donderdag 12 februari 2004 20:52 schreef MAX_crazy het volgende:
Een vraagie voor niels (hij weet wel veel van pc's enzo.. ik ook wel maar hij denk toch ff meer als mij)Ik heb dus 2x 40gb hd's op raid-0 staan... nu wil ik dus al mijn bestanden die ik wil bewaren op de partitie D gaan zetten en dan C gaan formateren en dus windows erop nieuwe opleuren. Normaal gesproken als je geen raid opstelling hebt dan zou dat helemaal geen problemen opgeven.. maar nu vraag ik mij dus af, of dat bij een raid-0 opstelling ook geld. Het lijkt mij eigenlijk wel maarjah wil het ff dubbel checken anders ben ik zodrekt al mijn shit kwijt. Je weet nooit
quote:Niels toch..
Op vrijdag 13 februari 2004 08:29 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
ik heb geen idee, werk nooit echt met raid
probeer het zou ik zeggen
quote:hadden wij dinsdag.. mmm lekker
Op vrijdag 13 februari 2004 13:12 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Oh nee,
[afbeelding]
deze dan.
quote:Hij is alweer op.
Op vrijdag 13 februari 2004 13:31 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
hadden wij dinsdag.. mmm lekker
L.A.M. feest ja... goed.. wat was petra's adres weer? (sorry vergeet t steeds.. )
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 13:11 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[afbeelding]
quote:Lijkt me inderdaad wel, die 11 mbit is wireless, maar die router zelf moet toch gewoon 100 mbit kunnen?
En ruben, kan die router niet op verschillende snelheden werken
quote:Lekker ongezond ja.
Op vrijdag 13 februari 2004 13:10 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hotdogs zijn lekker.
quote:Damn Kees, moet je echt dat bij alles zeggen, al mijn pleziertjes bederven, ja dan kan ik wel zeggen dat haast alles ongezond is.
Op vrijdag 13 februari 2004 13:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Lekker ongezond ja.
quote:Check de post eronder! Met de "Oh nee"
Op vrijdag 13 februari 2004 13:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |