quote:Je zou de cultuur van de Vlamingen best wat meer mogen waarderen en tolereren.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:37 schreef Basic het volgende:Dat wil helemaal niet woon toch in Nederland
quote:Ik kan het allemaal goed volgen dat Bels, maar dat zal wel komen omdat ik 5 km van de Belgische grens woon
Op zaterdag 14 februari 2004 17:14 schreef Wup het volgende:[..]
dat verstond ik dus ook al niet........
quote:Wie zegt dat ik het niet doe
Op zaterdag 14 februari 2004 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je zou de cultuur van de Vlamingen best wat meer mogen waarderen en tolereren.
quote:Ikke, want anders zodde gij Lieve begrèpe en verstoan, zulle.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:05 schreef Basic het volgende:Wie zegt dat ik het niet doe
quote:Ik laat iedereen in ze waarden, maar dat heeft niks te maken of ik ze wel of niet versta ik versta een turk ook niet als die turks praat
Op zaterdag 14 februari 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ikke, want anders zodde gij Lieve begrèpe en verstoan, zulle.
quote:Bijna.
Op zondag 15 februari 2004 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
volgens mij 17
ik vond het trouwens maar een tam weekje.
beetje te saai eigenlijk.
en veel te weinig te lachen, met uitzondering van Bettina uiteraard weer.
Ik hoop op een flink conflict tussen Joyce-Aafke en Renee op korte termijn over de Engel versus Beatrix. Ik vond Renee zowaar wel stoer tegen die twee.
En die Ingrid mag nu wel weer ophouden met haar moeilijke gedoe om niks steeds.
En Kim kan nu ook snel afgevoerd met dr gezeur en haar wilde verrassingen.....
quote:Ja, ze is bij mij van harte welkom.
Op zondag 15 februari 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
En Kim kan nu ook snel afgevoerd met dr gezeur en haar wilde verrassingen.....
quote:Week 7.
Op zondag 15 februari 2004 22:56 schreef Basic het volgende:
Ben benieuwd wat voor week we nu krijgen
quote:ja waar blijven je verhaaltjes......
Op zondag 15 februari 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Week 7.
quote:Sop het zelf eens op!
Op zondag 15 februari 2004 23:00 schreef Wup het volgende:
ja waar blijven je verhaaltjes......
quote:nee nee, dat is jou taak hier.......
Op zondag 15 februari 2004 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sop het zelf eens op!![]()
quote:Mijn taak hier is anderen de zeik lauw maken.
Op zondag 15 februari 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
nee nee, dat is jou taak hier.......
quote:en dat ja...
Op zondag 15 februari 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn taak hier is anderen de zeik lauw maken.![]()
Maandag 16 februari
Carlo beleeft een spannende avond met Tara en eindigt in haar bed. Hij schrikt zich dood wanneer hij merkt dat zijn verloofde Kim op hem ligt te wachten in zijn bed. Kyra geniet samen met haar vrienden van een afscheidsontbijt. Nog even en dan is ze weer herenigd met Daan in Kroatië. JP is niet tevreden over de houding van Aafke over De Engel. Ariel krijgt haar hartsvriendin te logeren, maar het lijkt erop dat ze Ariel niet puur voor de gezelligheid een bezoekje brengt.
Dinsdag 17 februari
Claire maakt een afwezige indruk op Ellen. Ellen vraagt haar een tijdje te logeren. Radeloze Kim kan wel een borrel van JP gebruiken. Kyra is zeer gelukkig wanneer ze Daan treft in het druk bezochte restaurant in Kroatië. Richter gaat op sollicitatie in het Beatrix Ziekenhuis. Ze vraagt zich af of het verzwijgen van informatie net zo erg is als liegen? Evelien, de vriendin van Ariel, krijgt raadselachtige telefoontjes.
Woensdag 18 februari
Ariel is onaangenaam verrast wanneer de vriend van Evelien op de stoep staat. Claire laat bij Arthur doorschemeren dat de net aangenomen zuster Lieve een interessante achtergrond heeft. Bram en Floor besluiten om samen het plan voor de zwangere tienermeiden voor te leggen aan Bettina. Jarige zuster Ingrid krijgt cadeaus van Arthur waar ze niet op zit te wachten. Bettina grijpt in en laat Arthur naar haar kamer komen.
Donderdag 19 februari
Wanneer JP een huilende Kim aan de telefoon heeft, probeert hij Carlo te overtuigen van het feit dat Daan in dezelfde situatie heeft gezeten met Kyra. Tara steekt haar verdrietige broer Hugo een hart onder de riem gedurende een diner. Tijdens een heftige discussie tussen Bettina, Arthur en Ingrid komt Lisette binnengestormd met een akelige mededeling. Kyra krijgt in Kroatië een telefoontje van Hugo waardoor ze in verwarring wordt gebracht.
Vrijdag 20 februari
Lizzy is heel benieuwd naar de reacties op het artikel dat ze heeft geschreven voor een autoblad. Aafke vist bij Koen naar informatie over de komende hoorzitting betreffende de uitbreidingen van het Beatrix en het voortbestaan van De Engel. Joost merkt dat vriendschappen in een ziekenhuis van korte duur kunnen zijn. Lieve heeft haar eerste werkdag in het ziekenhuis en een confrontatie met Claire blijft niet uit.
quote:'t Is dat je een vrouw bent.
Op zondag 15 februari 2004 23:29 schreef Wup het volgende:
dank je wel. Zie je nou wel dat je lief kan doen.
Joost was kewl met de kaart voor die oude vrouw. Ving hij ook nog ff ¤ 50, - euro.
Ik hoop dat Kim Carlo morgen fiks op zijn bakkes slaat! Heeft die schuinsmarcheerder wel verdiend.
quote:Ik vond het weer zo een oninteressante aflevering.
Op maandag 16 februari 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Evelien heeft ook wat lang tussen de schapen geleefd ...Joost was kewl met de kaart voor die oude vrouw. Ving hij ook nog ff ¤ 50, - euro.
Ik hoop dat Kim Carlo morgen fiks op zijn bakkes slaat! Heeft die schuinsmarcheerder wel verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |