abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 16:07:57 #176
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32539667
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Roi het volgende:

[..]

.

Jammer dat Jensen haar niet kon interviewen gisteren!
Katie, was zo weg
pi_32566687
Wat spreekt de mensen zo aan in Katie Melua?

Ik vind het persoonlijk behoorlijk standaardmuziek, dus ben er benieuwd naar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32771561
De nieuwe single 'I Cried For You' ligt binnenkort in de winkel.

De videoclip vindt je terug (van onderen) op haar website.
pi_32777197
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 02:10 schreef DzjieDub het volgende:
deed me sterk denken aan de muziek van Rosie Vela (die helaas maar een enkel album heeft uitgebracht)
Rosie Vela was jaren lang de vaste vriendin van Jeff Lynne. Ze doet de backing vocals op het ELO album Zoom (2001) . Live is ze bewonderen op de ELO Zoom Tour dvd .
pi_32777221
Volgens RTL Boulevard begint ze een verwaand sterretje te worden!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32777839
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:10 schreef Roi het volgende:
Volgens RTL Boulevard begint ze een verwaand sterretje te worden!
Het was een beetje een sterk verhaal eigenlijk. Pas op, straks komt de drummer en die gaat jullie meppen. Terugkijken kan hier, 1 dec. onder platina keeltje.
pi_32778113
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef Toad het volgende:

[..]

Het was een beetje een sterk verhaal eigenlijk. Pas op, straks komt de drummer en die gaat jullie meppen. Terugkijken kan hier, 1 dec. onder platina keeltje.
Jeroen kijk in de Vegte ! Maarja het is ook een homo he .

Dat van die drummer was wel een grap ja, en nu ik het terugkijk waren haar eisen eigenlijk ook wel gewoon normaal
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:04:19 #183
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_32945732
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:10 schreef Toad het volgende:
There are nine million bicycles in Beijing
That's a fact,
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die.
De hele strekking van de tekst is dus dat haar verliefdheid hetzelfde is als een willekeurig gortdroog statistisch feit.. wow, romantisch zeg

zo kan ik het ook...
The average human has about 100.000 hairs on their head.
That's a fact,
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die.

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:09:10 #184
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_32945852
Ik verdenk de producer van dat "nine million bicycles" nummer er vooral van, dat de tekst zo gekozen is om goed te kunnen inkasseren op de royalties. China komt steeds meer in the picture dus grote kans dat een tv documentaire (of reportage of whatever) dit nummer als achtergrond deuntje kan gebruiken..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_32946129
Piece by Piece is echt mijn lievelings

Ik heb ook geen zin om naar de Heineken Music Hall te gaan.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32956307
Piece by Piece is 'n mooi nummer ja . Valt me erg mee dat deze cd me niet snel gaat vervelen, want da's meestal....misschien is het wel écht kwaliteit .
Moet ik toch weer eens Norah Jones gaan luisteren, een tijd geleden kwam ik niet door die cd heen... .
  ESF Reporter zondag 11 december 2005 @ 17:27:19 #187
87554 Cee
Welluk?
pi_32991886
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:04 schreef BdR het volgende:

[..]

De hele strekking van de tekst is dus dat haar verliefdheid hetzelfde is als een willekeurig gortdroog statistisch feit.. wow, romantisch zeg
Eensch is!

Zo bagger dat domme rijmpje. 9 miljoen fietsen, is nog niet eens een feit. Ze heeft 'n mooie stem maar ik irriteer me mateloos aan dat nummer. Zo, is dat er even uit.
pi_32992267
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Piece by Piece is 'n mooi nummer ja . Valt me erg mee dat deze cd me niet snel gaat vervelen, want da's meestal....misschien is het wel écht kwaliteit .
Moet ik toch weer eens Norah Jones gaan luisteren, een tijd geleden kwam ik niet door die cd heen... .
Katie wel en Norah niet waarderen kan natuurlijk niet hè .

Ok, ik twijfel. Ik wil d'r eigenlijk best wel live horen, maar ook weer niet zo graag dat ik sta te springen om het kaartje. En ik moet iemand vinden om mee te gaan. En het is in Amsterdam (ja of Groningen, maar das nog verder ).

Lastig.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 december 2005 @ 17:45:39 #189
862 Arcee
Look closer
pi_32992328
Wat kan het nou schelen waar het nummer over gaat?

Ik vind het een prachtig nummer. Katie heeft een mooie stem.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32992615
Katie Melua is toch de erotische fantasie van een van onze prinsen die haar zelfs op zijn bruiloft liet zingen en alleen maar naar haar aan het kijken (kwijlend) was ipv naar zijn toekomstige vrouw. En dit gedrag later nog een keer herhaalde bij de tv show en later nog een keer bij een goude (platina?) cd uitreiking?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 december 2005 @ 18:05:58 #191
862 Arcee
Look closer
pi_32992828
Ze zat in het voorstukje van Pop of the Pops net, dus waarschijnlijk is ze zo live te zien op Nederland 2.

En te horen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32993144
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef lucienne2 het volgende:
Katie Melua is toch de erotische fantasie van een van onze prinsen die haar zelfs op zijn bruiloft liet zingen en alleen maar naar haar aan het kijken (kwijlend) was ipv naar zijn toekomstige vrouw. En dit gedrag later nog een keer herhaalde bij de tv show en later nog een keer bij een goude (platina?) cd uitreiking?
Hahha ja idd weet ook ff niet welke prins, maar die had zijn vrijgezelle feets maar wat graag afgesloten met een bezoek je aan / in Katie (streep door wat niet van toepassing is )

In naam van Oranje, doe open die poort
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  ESF Reporter zondag 11 december 2005 @ 18:25:14 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_32993223
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, songteksten, overrated.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 december 2005 @ 18:28:36 #194
862 Arcee
Look closer
pi_32993284
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:25 schreef Cee het volgende:
Oh ja, songteksten, overrated.
Zeker.

Wat is belangrijker: de muziek of de tekst?
  ESF Reporter zondag 11 december 2005 @ 18:34:49 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_32993427
Nou, eigenlijk ben ik 't wel eens met wat je in dat muziek/tekst topic zegt. Dat andere liedje van Katie vind ik best te pruimen hoor, maar om een of andere reden kan ik dat irritante fietsenliedje maar niet verkroppen, door wie is 't geschreven? Zelfde als 'Closest thing to crazy'?
pi_32993924
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:34 schreef Cee het volgende:
Nou, eigenlijk ben ik 't wel eens met wat je in dat muziek/tekst topic zegt. Dat andere liedje van Katie vind ik best te pruimen hoor, maar om een of andere reden kan ik dat irritante fietsenliedje maar niet verkroppen, door wie is 't geschreven? Zelfde als 'Closest thing to crazy'?
Haha zelfde als CLosest thing to crazy.. ik weet het niet... wat ik wel weet dat ik die twee numemrs een van de betere vindt. Poëzie heet dat.
  zondag 11 december 2005 @ 19:22:37 #197
127835 Cafi
Kleurpotlood
pi_32994758
Katie Melua, geweldig.
-Thank you stars

De teksten hoeven niet persé te rijmen
Als het geheel maar klinkt
pi_33018302
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef Arcee het volgende:

Ik vind het een prachtig nummer. Katie heeft een mooie stem.
Er gebeurt alleen niets in het nummer, kabbel, kabbel, kabbel, slaap.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 december 2005 @ 23:28:41 #199
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_33031273
Kan iemand ook uitleggen waarom ze over het aantal fietsen in Peking zingt? En niet bijvoorbeeld over het aantal scooters in Rome? Of het aantal palmbomen in California? Of van mijn part het aantal bolhoedjes in Peru!

En ook, zoals iemand al schreef, het is niet eens een feit maar een schatting, dus zelfs dat klopt al niet potsierlijke bagger dus, uit hetzelfde straatje als Bløf
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_33031629
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef doppelgänger het volgende:
Kan iemand ook uitleggen waarom ze over het aantal fietsen in Peking zingt? En niet bijvoorbeeld over het aantal scooters in Rome? Of het aantal palmbomen in California? Of van mijn part het aantal bolhoedjes in Peru!

En ook, zoals iemand al schreef, het is niet eens een feit maar een schatting, dus zelfs dat klopt al niet potsierlijke bagger dus, uit hetzelfde straatje als Bløf
Ik wil niet eens weten wat voor bagger jij leuk vind Bløf in een "straatje" plaatsen wat niks is... ik lach me hier een deuk vriend..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')