Katie, was zo wegquote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Roi het volgende:
[..]
.
Jammer dat Jensen haar niet kon interviewen gisteren!
Rosie Vela was jaren lang de vaste vriendin van Jeff Lynne. Ze doet de backing vocals op het ELO album Zoom (2001) . Live is ze bewonderen op de ELO Zoom Tour dvd .quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:10 schreef DzjieDub het volgende:
deed me sterk denken aan de muziek van Rosie Vela (die helaas maar een enkel album heeft uitgebracht)
Het was een beetje een sterk verhaal eigenlijk. Pas op, straks komt de drummer en die gaat jullie meppen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:10 schreef Roi het volgende:
Volgens RTL Boulevard begint ze een verwaand sterretje te worden!
Jeroen kijk in de Vegtequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Het was een beetje een sterk verhaal eigenlijk. Pas op, straks komt de drummer en die gaat jullie meppen.Terugkijken kan hier, 1 dec. onder platina keeltje.
De hele strekking van de tekst is dus dat haar verliefdheid hetzelfde is als een willekeurig gortdroog statistisch feit.. wow, romantisch zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:10 schreef Toad het volgende:
There are nine million bicycles in Beijing
That's a fact,
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die.
Eensch is!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:04 schreef BdR het volgende:
[..]
De hele strekking van de tekst is dus dat haar verliefdheid hetzelfde is als een willekeurig gortdroog statistisch feit.. wow, romantisch zeg
Katie wel en Norah niet waarderen kan natuurlijk niet hèquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Piece by Piece is 'n mooi nummer ja. Valt me erg mee dat deze cd me niet snel gaat vervelen, want da's meestal....misschien is het wel écht kwaliteit
.
Moet ik toch weer eens Norah Jones gaan luisteren, een tijd geleden kwam ik niet door die cd heen....
Hahha ja iddquote:Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef lucienne2 het volgende:
Katie Melua is toch de erotische fantasie van een van onze prinsen die haar zelfs op zijn bruiloft liet zingen en alleen maar naar haar aan het kijken (kwijlend) was ipv naar zijn toekomstige vrouw. En dit gedrag later nog een keer herhaalde bij de tv show en later nog een keer bij een goude (platina?) cd uitreiking?
Oh ja, songteksten, overrated.quote:Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef Arcee het volgende:
Wat kan het nou schelen waar het nummer over gaat?
Haha zelfde als CLosest thing to crazy.. ik weet het niet... wat ik wel weet dat ik die twee numemrs een van de betere vindt. Poëzie heet dat.quote:Op zondag 11 december 2005 18:34 schreef Cee het volgende:
Nou, eigenlijk ben ik 't wel eens met wat je in dat muziek/tekst topic zegt. Dat andere liedje van Katie vind ik best te pruimen hoor, maar om een of andere reden kan ik dat irritante fietsenliedje maar niet verkroppen, door wie is 't geschreven? Zelfde als 'Closest thing to crazy'?
Er gebeurt alleen niets in het nummer, kabbel, kabbel, kabbel, slaap.quote:Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef Arcee het volgende:
Wat kan het nou schelen waar het nummer over gaat?
Ik vind het een prachtig nummer. Katie heeft een mooie stem.
Ik wil niet eens weten wat voor bagger jij leuk vindquote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef doppelgänger het volgende:
Kan iemand ook uitleggen waarom ze over het aantal fietsen in Peking zingt?En niet bijvoorbeeld over het aantal scooters in Rome? Of het aantal palmbomen in California? Of van mijn part het aantal bolhoedjes in Peru!
En ook, zoals iemand al schreef, het is niet eens een feit maar een schatting, dus zelfs dat klopt al nietpotsierlijke bagger dus, uit hetzelfde straatje als Bløf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |