met welke leeftijd is zo'n persoon een "ouder iemand"?
ik reis elke dag met het OV naar mijn werk en ben daar per dag twee uur (heen en terug) aan kwijt.
dan zijn er van die oudere dames die met hun vreselijk sjieke gedrag en arrogantie en tássen vol van de Bijenkorf die de tram in lopen en willen zitten, als je niet opstaat dan vragen ze het je..(dwingen het eigenlijk af...)
Ik persoonlijk sta dan niet op,ik heb zoiets van als zo'n "iemand" de godganse middag in de Bijenkorf kan shoppen en de rets van de dag niks hoeven uit te vreten...daar sta ik niet voor op als ik uit mijn werk kom om mijn centjes te verdienen!!!!
Hier erger ik me dus mateloos aan elke dag.
Zo dat is eruit!
quote:Bijna! Ik doe altijd het volgende...plekkie bij het raam (hoef je niet op te staan), oordopjes, lekker in de verte staren of oogjes dicht!
Op woensdag 11 februari 2004 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Oordopjes in, muziek aan en blijven zitten.
Ik moet elke dag met de auto naar me werk en omdat ze niet meer in het OV mogen zitten gaan ze maar met de auto!!!
Blegh rijden 30 waar je 50 mag.
Gaan met 1 km/u over drempels
Bij stoplichten kijken ze eerst nog ff 10 keer heen en weer voordat ze met een slakkegang wegrijden bij groen licht
op de snelweg rijden ze met 80 links
Ze hebben grote wagen althans dat denken ze als je ziet dat ze midden op de weg rijden!
Parkeren duurt een eeuwigheid (Ze blijven maar insteken)
Misschien is ritueel verbranden een optie?
quote:Die mensen hebben al 40 jaar gewerkt en dus al 40 jaar sociale premies hebben afgedragen en jij denkt dat jij voor hun werkt?
Op woensdag 11 februari 2004 22:10 schreef Spetterrr het volgende:
Ik word ook altijd schijtziek van die zeikbejaarden die denken overal voorrang en voorrechten te hebben, omdat ze oud zijn. Houd toch op zeg. Je krijgt al geld waar ik voor werk en nu wil je ook nog eens dat ik voor je ga staan? Bah. En helemaal als ze het af willen dwingen. Walgelijk!
quote:Die vrouwen hebben vaak geen dag in hun leven gewerkt. Dus dat is al de helft weg. Vervolgens, denk je nou echt dat iedereen die op leeftijd is, zijn gehele leven keihard heeft gewerkt?
Op woensdag 11 februari 2004 22:16 schreef Greyfox het volgende:[..]
Die mensen hebben al 40 jaar gewerkt en dus al 40 jaar sociale premies hebben afgedragen en jij denkt dat jij voor hun werkt?
Laat me niet lachen, kleuter.
Respect tonen is geen zwakte hoor.
quote:Ik hoop echt dat jij ooit nog eens oud wordt...
Op woensdag 11 februari 2004 22:10 schreef Spetterrr het volgende:
Ik word ook altijd schijtziek van die zeikbejaarden die denken overal voorrang en voorrechten te hebben, omdat ze oud zijn. Houd toch op zeg. Je krijgt al geld waar ik voor werk en nu wil je ook nog eens dat ik voor je ga staan? Bah. En helemaal als ze het af willen dwingen. Walgelijk!
quote:Hoe bedoel je precies dat die vrouwen vaak geen dag in hun leven gewerkt hebben?
Op woensdag 11 februari 2004 22:18 schreef Spetterrr het volgende:
Die vrouwen hebben vaak geen dag in hun leven gewerkt. Dus dat is al de helft weg. Vervolgens, denk je nou echt dat iedereen die op leeftijd is, zijn gehele leven keihard heeft gewerkt?
Waar worden ze dan van betaalt? Van de staatsschuld zeker!
quote:8 uur werken 2 uur reistijd 10 uur dus
Op woensdag 11 februari 2004 22:14 schreef Omkron het volgende:
Dus je hebt een werkdag van 11 uur..?
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:16 schreef Greyfox het volgende:[..]
Die mensen hebben al 40 jaar gewerkt en dus al 40 jaar sociale premies hebben afgedragen en jij denkt dat jij voor hun werkt?
Laat me niet lachen, kleuter.
quote:Nou, dan wens ik ook dat jij doodvalt.
Op woensdag 11 februari 2004 22:20 schreef Murray het volgende:[..]
Ik hoop echt dat jij ooit nog eens oud wordt...
Of eigenlijk hoop ik dat helemaal niet.
quote:Die zijn bijna allemaal veertig jaar huisvrouw geweest. Oftewel, op hun reet zitten en thee lurken.
Op woensdag 11 februari 2004 22:21 schreef Greyfox het volgende:[..]
Hoe bedoel je precies dat die vrouwen vaak geen dag in hun leven gewerkt hebben?
quote:Doodverwensing -10
quote:Respect eisen wel, wat mij betreft.
Op woensdag 11 februari 2004 22:16 schreef Greyfox het volgende:
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:20 schreef PalmSpeciale het volgende:
eigenlijk zijn oude mensen gewoon een belemmering van de samenleving
quote:dan zeg je toch gewoon 'nee'
Op woensdag 11 februari 2004 22:08 schreef l1nda het volgende:
blabla
quote:
quote:Bij nader inzien: je hebt helemaal gelijk....
Op woensdag 11 februari 2004 22:22 schreef Spetterrr het volgende:[..]
Die zijn bijna allemaal veertig jaar huisvrouw geweest. Oftewel, op hun reet zitten en thee lurken.
[Dit bericht is gewijzigd door Kluupkluup op 11-02-2004 22:26]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |