abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17101338
McDonalds hoofdsponsor Nationale Sportweek

De eerste Nationale Sportweek heeft dit jaar plaats van 9 tot en met 18 april. McDonalds Nederland gaat zich als hoofdsponsor inzetten.
Sporten is goed voor de gezondheid, onderdeel van een bewuste levensstijl en vooral ook leuk. Deze boodschap past prima bij McDonalds, want ook wij vinden plezier en bewust leven belangrijk, licht algemeen directeur Paul van der Stoel het hoofdsponsorschap toe.
Tijdens deze week zullen de Stichting Nationale Sportweek en McDonalds gezamenlijk het belang van sporten onder de aandacht brengen, om zo meer Nederlanders aan het sporten te krijgen. De Nationale Sportweek is een initiatief van de sport, het onderwijs, gemeenten, sportwinkels en sportleveranciers.
De Nationale Sportweek worst gepromoot via onder meer radio, sportzaken, sportverenigingen, de restaurants van McDonalds en gemeenten.
Daarnaast worden organisaties en verenigingen opgeroepen sportevenementen te organiseren in de Nationale Sportweek. Tot nu toe hebben 260 organisaties aangegeven een event te organiseren.

Bron: www.adformatie.nl

Ik vind het echt heel erg tegenstrijdig!! MacDonalds wil zich tegenwoordig wel gezond gaan profileren, maar dit is volgens mij alleen door 'druk van buiten af''.

Wat vinden jullie ervan?

pi_17101486
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:52 schreef ChicaC het volgende:
Ik vind het echt heel erg tegenstrijdig!! MacDonalds wil zich tegenwoordig wel gezond gaan profileren, maar dit is volgens mij alleen door 'druk van buiten af''.
Dat is dan ook de enige reden waarom een bedrijf zich actief profileert.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  woensdag 11 februari 2004 @ 21:55:49 #3
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_17101488
Hamburgers eten is ook een sport!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_17101571
Ik heb zin in.
2 cheesburger, 1 hamburger, 1 grote friet met dubbele frietsaus en 1 kleine fanta zonder ijs.
pi_17102888
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:58 schreef B03S het volgende:
Ik heb zin in.
2 cheesburger, 1 hamburger, 1 grote friet met dubbele frietsaus en 1 kleine fanta zonder ijs.
Dan kun je beter een supersize menu met een grote Fanta pakken. 2 fritessaus en en losse hamburger. Dan bespaar je bijna ¤ 1,50
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_17102968
Lachen toch, zegt ook wat over de 'Nationale Sportweek'. McDonalds is mede verantwoordelijk voor vetzucht/hoge cholesterol etc bij veel mensen.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_17103005
MacDonalds eten is in verhouding met ander fast food redelijk gezond.

ik durf zelfs zo ver te gaan om te zeggen dat Mac Donalds eten gezond is! Net zoals alles gezond is zolang je het maar met mate tot je neemt!

pi_17113687
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:35 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Dan kun je beter een supersize menu met een grote Fanta pakken. 2 fritessaus en en losse hamburger. Dan bespaar je bijna ¤ 1,50

Damn, ik zal de volgende keer eens beter opletten, al heb ik wel een hekel aan die mega bekers fanta
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:14:24 #9
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_17113794
nee, 4 hamburgers, een bigmac en een cola [i]light]/i]

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_17114148
McDonalds en sport

Hoewel, na een wedstrijd in Thialf ff naar de Mac in Joure
Of na het biken in Schoorl op de terugweg ff langs de Mac bij Santpoort