De laatste albums van Prince waren niet te pruimen. Op een klein groeibriljantje hier en daar na is die man helemaal de weg kwijt. Zijn beste muziek stamt uit de jaren '80, maar ook in de jaren negentig kon hij nog wel eens verrassen. Nu allang niet meer. Ik geloof niet dat het artistiek ooit nog goed met hem komt. Wie wel?
[Dit bericht is gewijzigd door ComicBase op 11-02-2004 21:44]
quote:ja ik ook, andere titel ff??
Op woensdag 11 februari 2004 21:33 schreef Jankuffo het volgende:
Ik schrik me wild, gek.
quote:Ik schrok ook
Ik schrik me wild, gek.
quote:hehe ja ik ook
Ik schrik me wild, gek.
quote:Ook al maakt hij nu andere muziek als waar hij mee begonnen. Wat hij doet is hij altijd het beste in. Nu is dat dus funk. Als je daar niet mee kan leven is dat vet jouw probleem.
Ik schrik me wild, gek.
[edit] Yvonne, thnx voor editten titel.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 11-02-2004 21:42]
quote:Anders ik wel
Op woensdag 11 februari 2004 21:39 schreef yvonne het volgende:
TT aangepast, schrok me rot.
[Dit bericht is gewijzigd door ComicBase op 11-02-2004 21:45]
quote:The
Op woensdag 11 februari 2004 21:40 schreef ComicBase het volgende:
Prince heeft zichzelf ook al eens doodverklaard. Toen heette hij ineens TAFKAF. Dus zo'n heel gekke titel was het nou ook weer niet. En de moderator is jullie al terwille gekomen...
Ook het laatste album (N.E.W.S.) is echt een meesterstuk. Je moet alleen echt van muziek houden om het te begrijpen..
quote:* Litpho zet N.E.W.S. van de Golden Earring maar weer eens op *
Op woensdag 11 februari 2004 21:43 schreef Botter17 het volgende:
Ook het laatste album (N.E.W.S.) is echt een meesterstuk. Je moet alleen echt van muziek houden om het te begrijpen..
Die snap ik tenminste .
Geef deze maar een kick, aangezien daar ook al dezelfde geluiden te horen waren en het topic in januari nog actief was. Daarnaast heeft het een stuk meer ontopic-reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |