abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17115876
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:17 schreef sweek het volgende:

[..]

Maar als je van Eijsden naar Maastricht reist, over diezelfde lijn, heb je wel gewoon korting...

Precies, ik doe dat altijd. Nooit last mee gekregen. En ik als van Roosendaal (NB) naar Antwerpen ga met de stoptrein hetzelfde laken een pak. Ik krijg gewoon NS korting op het Nederlandse traject.
Calmer than you are
pi_17127844
Het is ook een merkwaardige zaak. OVolgens de NS is het retourtje Maastricht-Luik (of Maastricht-Visé) een actieprijs, en daarvoor geldt dan geen korting. De NMBS heeft hier dus lak aan, en geeft je gewoon korting. Dat doen ze trouwens algemeen, als je van Luik naar Aken gaat krijg je ook op je Bahncard korting.

Ivo

pi_17145297
7,20 Euro voor een dagretour naar Luik. Inderdaad maakte het selecteren van korting of volle prijs niks uit.
Calmer than you are
pi_17146004
Je kunt ook gewoon zwartrijden, pak kans is 10%
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
pi_17146363
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:18 schreef guardian_angel het volgende:
Je kunt ook gewoon zwartrijden, pak kans is 10%
Hij is echt wel groter hoor, zeker als je van begin tot eindpunt in een trein zit, zoals hier... dan is de kans 90% dat ze controleren.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17146581
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:33 schreef sweek het volgende:

[..]

Hij is echt wel groter hoor, zeker als je van begin tot eindpunt in een trein zit, zoals hier... dan is de kans 90% dat ze controleren.

Whoops... ff slippertje ik dacht vise
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')