abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17098592
Ben benieuwd of iemand dit weet anders ga ik NS ff bellen
www.ns.nl geeft geen informatie over buitenlandse reizen en ook www.liege.be geeft alleen tijden maar geen prijzen.
Calmer than you are
pi_17098699
het is een lelijk en vervallen oud rode treintje wat daarheen rijdt.
En je hoeft geloof ik maar ene half uurtje ofzo in de trein te zitten. zo duur zal dat niet zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Toadette op 11-02-2004 20:38]

pi_17098705
Maastricht luik? Ik zou me d'r niet druk om maken, is echt niet veel. En als je onder de 26 bent krijg je ook nog korting, meen ik. Ga uit van ongeveer 10 euro...
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
pi_17098770
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:38 schreef Toadette het volgende:
het is een lelijk en vervallen oud rode treintje wat daarheen rijdt.
En je hoeft geloof ik maar ene half uurtje ofzo in de trein te zitten. zo duur zal dat niet zijn.
Ja ik ken het treintje. Rijd er wel 's van Randwijck mee naar Centraal dus ik ga er van uit dat het niet duur is. Moet ook ff kijken of ik ze bij een automaat kan halen of toch naar het loket moet
Calmer than you are
  Donald Duck held woensdag 11 februari 2004 @ 20:42:42 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17098848
Bellen met 0900-9296
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_17098859
o euro

◢◤
pi_17098918
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:41 schreef DABAMaster het volgende:
http://www.ns.nl/internationaal/index.cgi ?
NS internationaal geeft geen prijzen... Ik wilde altijd al een keer uit rekenen hoe duur een voltarief kaartje Istanbul-Porto via Oslo was Helaas
pi_17098978
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:41 schreef DABAMaster het volgende:
http://www.ns.nl/internationaal/index.cgi ?
Ja daar staan alleen tijden (die ik al wist) en geen prijzen
Calmer than you are
pi_17101451
NSI werkt niet zo lekker er voor nee, maar je kunt gewoon op iedere automaat even kijken... een superdagretour is meestal het goedkoopste... als je een retour wilt iig. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17101528
Was dat niet de lijn met het hoogste percentage zwartrijdende dakloze cocaïneverslaafden van Nederland?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17101701
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Was dat niet de lijn met het hoogste percentage zwartrijdende dakloze cocaïneverslaafden van Nederland?
Whehehe... .
Ik heb er wel eens gereden, en het is me toen niet opgevallen. . Ze controleren dat kleine kutding ook iedere rit wel, dus ik vraag me af hoe je wilt zwartrijden? Die Belgische conducteur wat wijsmaken ofzo? . Hij gelooft het vast... .

Dit is hoe je aankomst er uit gaat zien, trouwens. .

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17101931
dan wil je liever in Heerlen aankomen
pi_17102116
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee da's de trein Heerlen - Aken
Calmer than you are
pi_17102303
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ja ik ken het treintje. Rijd er wel 's van Randwijck mee naar Centraal dus ik ga er van uit dat het niet duur is. Moet ook ff kijken of ik ze bij een automaat kan halen of toch naar het loket moet

De nieuwe automaten, die touchscreen dingen, hebben ook kaartjes voor Belgie en Duitsland. Dus daar kun je gewoon terecht
pi_17102636
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nee da's de trein Heerlen - Aken

Klopt, en het is hun verboden om in Landgraaf uit te stappen
pi_17102838
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Klopt, en het is hun verboden om in Landgraaf uit te stappen

Huh?
Hoe kun je dat verbieden...? Je kunt gewoon niet vanuit Duitsland naar Landgraaf gaan?
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17103025
6 euro en een paar centen. Gewoon uit alle kaartautomaten in maasttricht te krijgen, code 0040 als ik me niet vergis. De juiste code staat aangegeven met een sticker, kijk dus niet op de gewone codelijst.
Vanuit Maastricht kun je alleen een retourtje kopen, vanuit Luik ook een enkeltje. Je kortingkaart wordt door de NS niet meegeteld, door de NMBS wel.

Ivo

pi_17103143
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:
6 euro en een paar centen. Gewoon uit alle kaartautomaten in maasttricht te krijgen, code 0040 als ik me niet vergis. De juiste code staat aangegeven met een sticker, kijk dus niet op de gewone codelijst.
Vanuit Maastricht kun je alleen een retourtje kopen, vanuit Luik ook een enkeltje. Je kortingkaart wordt door de NS niet meegeteld, door de NMBS wel.

Ivo

He bedankt Ivo! Ik kan toch korting krijgen met mijn kortingskaart tot Eisden of zie ik dit verkeerd?
Calmer than you are
pi_17103190
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

He bedankt Ivo! Ik kan toch korting krijgen met mijn kortingskaart tot Eisden of zie ik dit verkeerd?

Ja, volgens mij ook hoor... je moet op je automaat ook altijd aangeven of je een kortingskaart of ov kaart hebt volgens mij.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17109826
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ik schreef toch dat de NS geen korting verrekend op dit traject. Dat is wel het geval als je hetzelfde kaartje in Luik koopt, dan berekent de NMBS wel korting voor het Nederlandse stuk. Raar maar waar. En het is dezelfde prijs of je nu het kaartje in Maastricht of in Eisden koopt.

Ivo

pi_17110273
Hoe zit dat nu eigenlijk, ik heb een voordeelurenkaart, maar die is toch alleen geldig binnen Nederland?
pi_17112615
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 09:22 schreef Taurus1978 het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk, ik heb een voordeelurenkaart, maar die is toch alleen geldig binnen Nederland?
Ja, en dat is nou net het rare. Op het Nederlandse stuk krijg je geen korting als je bij de NS koopt, en wel als je bij de NMBS koopt.

Ivo

donderdag 12 februari 2004 @ 12:31:36 #24
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17114239
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:24 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ja, en dat is nou net het rare. Op het Nederlandse stuk krijg je geen korting als je bij de NS koopt, en wel als je bij de NMBS koopt.

Ivo

Nou ja, is het officieel niet een Belgische lijn, uitgevoerd door de NMBS? Dan zou het niet zo raar zijn dat je NS-kaart niet geldig is.
pi_17115295
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:31 schreef freako het volgende:

[..]

Nou ja, is het officieel niet een Belgische lijn, uitgevoerd door de NMBS? Dan zou het niet zo raar zijn dat je NS-kaart niet geldig is.

Maar als je van Eijsden naar Maastricht reist, over diezelfde lijn, heb je wel gewoon korting...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')