moetik dj hure etc. etc.? hoe heb jij het gedaan of op wat voor examenfeest kwam jij?
vertel het me!
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
Bier
-Lekkere moderne muziek, verschillende stijlen;
-Genoeg keuze in drank, vooral als je met meerderen de kosten deelt, kun je meer variatie aanbrengen, niet alleen bier en cola;
-Een afgelegen ruimte, geen huiskamer, maar een berghok of schuur;
-Geen ouders;
-En eventueel borrelhapjes!
Succes Mogen wij ook komen?
[Dit bericht is gewijzigd door Infinity123 op 11-02-2004 19:21]
succes gegarandeerd!
ligt ook even de buren een paar dagen van te voren in via een briefje in de brievenbus dat houd de geluidsoverlast geblaat weg!
Onderschat de hoeveelheid drank niet die er op zo'n feest doorheen kan gaan, er is geen grotere afknapper dan een feest waar de drank halverwege op is...
aangezien ik bijna aleen maar vrienden heb zitten we nooit zonder!
en een stuk of wat flessen sterke drank!
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:20 schreef slinxxx het volgende:
veel sterke drank en Harddrugs...:) en ouders die op vakantie zijn wil ook wel helpen
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:26 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Veel drank en veel geile wijven.
quote:Zinnige reactie
Op donderdag 12 februari 2004 12:31 schreef Underdoggy het volgende:
gewoon lekkere ambiance creeren...
Bier, drank, relaxe muziek en zorgen dat het niet uit de hand loopt
Zorg dat je een hoop bier hebt, en voor diegene die dat niet lusten iets anders alcoholisch (denk aan flugel, iedereen krijgt dat wel naar binnen, tenzij ze ook al een afkeer van aanmaaklimonade hebben), zoek de grootste speakers in de buurt, draai muziek, zorg dat de verhouding man/vrouw ongeveer gelijk is.
En ohja, doe de poort op slot, anders krijg je gezeik met de wouten wegens mensen die buiten dronken staan te zijn.
quote:Zoals al eerder gezegd, genoeg drank etc, maar das logisch lijkt me. Borrelhapjes doen het inderdaad ook altijd goed en muziek is een van de belangrijkste aspecten, samen met een leuke lichtshow.
Op woensdag 11 februari 2004 19:17 schreef Faviola het volgende:
Ik zit in 5 havo en als ik slaag hoort daar natuurlijk ook een examenfeest bij. Nu wil ik graag ervaringen horen van hoe een examenfeest volgens jullie hoort te zijn?moetik dj hure etc. etc.? hoe heb jij het gedaan of op wat voor examenfeest kwam jij?
vertel het me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |