ik kreeg vandaag een ware valentijnskaart!!! Of toch niet en is het gewoon reclame?
De redenen waarom het wel een valentijnskaart is:
- Look at me and you will know
- Hij komt veels te vroeg aan (een bedrijf zou dit op de dag zelf doen)
- Er zit een postzegel op (een bedrijf zou frankeren)
- Ik heb 6 jaar geleden voor het laatst iets bij de Vet gekocht en het lijkt me sterk dat ik nog in het bestand sta
De redenen waarom dat het reclame is
- Ik kan me niet herinneren dat ik iemand tegen ben gekomen
- De Vet zit niet in mijn stad en de laatste keer dat ik in Breda ben geweest is al heel lang geleden
- Mijn naam staat niet op de kaart, maar wel op de envelop (beetje zwak)
Wie helpt me?
(sorry als je dit leest valentijn)
Naja, veel plezier in ieder geval, mocht het een echte valentijnskaart zijn.. (wel vroeg trouwens.. )
"Groetjes" heb je eindelijk de moed gevonden om je Geliefde een Valentijnskaart te sturen, en dan zou je afsluiten met "Groetjes"?
Ja daaaaag
Niet erg waarschijnlijk, vind je wel?
quote:juist een verzonnen reclame kaart zou eindigen met liefs ofzo...beetje een onzekere verstuurder zou zo kunnen eindigen. Ach je kunt er altijd ff gaan kijken...nothing to lose lijkt me!
Op woensdag 11 februari 2004 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:Jezus TS sorry hoor maar dit is wel HEEL erg doorzichtig.
"Groetjes"
heb je eindelijk de moed gevonden om je Geliefde een Valentijnskaart te sturen, en dan zou je afsluiten met "Groetjes"?
Ja daaaaag
![]()
Niet erg waarschijnlijk, vind je wel?
quote:Nog een constatering: "je Valentijn" heeft het constant over "de stad".
Op woensdag 11 februari 2004 19:26 schreef -Frankie- het volgende:
Ja, volgens mij is het ook gedrukt want als ik er met nat langs ga, dan vlekt het niet
Die kaart kan dus zonder enige aanpassing door heel Nederland verstuurd worden. Lekker makkelijk
Wel even duidelijk aan de kassa vermelden dat je komt omdat je een kaart heb gekregen van een stille aanbidder. Succes gegarandeerd. .
quote:De letters zijn allemaal wel verschillend. en bij sommigen staat er niet eens puntjes op de i en de j 's
Op woensdag 11 februari 2004 19:27 schreef SanCoTec het volgende:
kijk of de letters het zelfde zijn, bijv, ziet de ene a er hetzelfde uit als een andere a. Als dit het geval is ist meestal een comp geweest die het geschreven heeft
quote:Loop je weg en lachen ze je allemaal uit.
Op woensdag 11 februari 2004 19:28 schreef MUUS het volgende:
Ga gewoon anders even langs.Wel even duidelijk aan de kassa vermelden dat je komt omdat je een kaart heb gekregen van een stille aanbidder. Succes gegarandeerd.
.
quote:Heb ik ook naar gekeken, maar dat hebben ze er wel redelijk aardig uitgehaald. Dat dan nog wel.... Overigens staat er geen liefs onder een commerciële kaart omdat dat alleen maar mensen achter de balie van de spijkerbroekenwinkel in compromitterende situaties kan brengen.... Denk ik.
Op woensdag 11 februari 2004 19:27 schreef SanCoTec het volgende:
kijk of de letters het zelfde zijn, bijv, ziet de ene a er hetzelfde uit als een andere a. Als dit het geval is ist meestal een comp geweest die het geschreven heeft
quote:Ja, daar heb je een punt. En het feit dat er geen Vet in mijn stad zit. Maar als ze er teveel sturen, dan is het effect weg want dan weet iedereen dat het een reclamestunt is. Maar aan de andere kant, dan hadden ze wel iets secuurder kunnen zijn in het kiezen van adressen. Why me?!?!
Op woensdag 11 februari 2004 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Nog een constatering: "je Valentijn" heeft het constant over "de stad".
Die kaart kan dus zonder enige aanpassing door heel Nederland verstuurd worden. Lekker makkelijk
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:30 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Ja, daar heb je een punt. En het feit dat er geen Vet in mijn stad zit. Maar als ze er teveel sturen, dan is het effect weg want dan weet iedereen dat het een reclamestunt is.
Kan je de voorkant eens posten anders?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Flash op 11-02-2004 19:33]
quote:Het probleem is dat ik pas zaterdag tijd heb. En tot zo lang wil ik eigenlijk niet in spanning blijven.
Op woensdag 11 februari 2004 19:30 schreef kohinoor het volgende:
Ga gewoon kijken, staan er nog een hele hoop andere mensen zoekend om zich heen te kijken, dan is het reclame...zo niet, dan niet..
Zou wel een bak zijn als daar 30 van die wanhopige mannetjes en vrouwtjes lopen te staren naar het winkelpersoneel van: ken ik jou?
Ben wel benieuwd wat die verassing is.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:33 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Het probleem is dat ik pas zaterdag tijd heb. En tot zo lang wil ik eigenlijk niet in spanning blijven.
Zou wel een bak zijn als daar 30 van die wanhopige mannetjes en vrouwtjes lopen te staren naar het winkelpersoneel van: ken ik jou?
Ben wel benieuwd wat die verassing is.
Spam
quote:En bedankt
Op woensdag 11 februari 2004 19:35 schreef kippiej het volgende:
*checkt fotoboek*
Spam
'Zullen we een keer afspreken' of zo zou geloofwaardiger zijn..
Ben wel benieuwd wat de verassing is, misschien wel een cadeaubon van VET of zo
quote:Volgens mij is het gedrukt.
Op woensdag 11 februari 2004 19:39 schreef babba het volgende:
Je kan toch zien of het geschreven of gedrukt is
Nee dit is 100 % NEP ...in mijn wereld dus
Ze zoeken wel mensen om er te werken. Logisch, na het bekend worden van deze actie bij het personeel zoeken ze misschien nieuw personeel
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:39 schreef -Frankie- het volgende:
De voorkant
quote:En het is gedrukt
Op woensdag 11 februari 2004 19:39 schreef -Frankie- het volgende:
De voorkant
Reclame, zeker weten
Zeker een wanhopige lelijke bitch
[Dit bericht is gewijzigd door Nimitz op 11-02-2004 20:03]
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:14 schreef GewoonPim het volgende:
Is wel echt
quote:Jonge luister nou, Echte Liefde gaat de grenzen van het voorstellingsvermogen te boven, dat weet je toch?
Op woensdag 11 februari 2004 20:17 schreef Nimitz het volgende:[..]
daarom beschik ik zeker over precies dezelfde kaart?
quote:Jamaar, jamaar, jamaar. Zoiets moet toch uit het hart komen?? Zoveel gevoeligheid kan je toch maar op 1 kaart kwijt? Of zouden het tweelingzusjes zijn geweest die in dezelfde winkel werken. Vandaar dat TS en ik dezelfde kaart hebben gehad?
Op woensdag 11 februari 2004 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jonge luister nou, Echte Liefde gaat de grenzen van het voorstellingsvermogen te boven, dat weet je toch?
![]()
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:24 schreef Nimitz het volgende:[..]
Jamaar, jamaar, jamaar. Zoiets moet toch uit het hart komen?? Zoveel gevoeligheid kan je toch maar op 1 kaart kwijt? Of zouden het tweelingzusjes zijn geweest die in dezelfde winkel werken. Vandaar dat TS en ik dezelfde kaart hebben gehad?
Hoewel.... Tweelingzusjes... hmm straks is het nog ECHT waar
quote:Dat zou wel beter zijn
Op woensdag 11 februari 2004 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
![]()
Hoewel.... Tweelingzusjes... hmm straks is het nog ECHT waar
Ik kom daar aan. Hangt daar een grote poster met: Heb jij een valentijnskaart van VET gehad? Dan heb je vette pech. Hier is je troostcadeautje.....
En dan een exotische danseres of zo, of een bon voor de RIAGG voor de opgelopen emotionele schade
quote:Ga incognito
Op donderdag 12 februari 2004 00:45 schreef -Frankie- het volgende:
Ik zie het zaterdag al helemaal voor me:Ik kom daar aan. Hangt daar een grote poster met: Heb jij een valentijnskaart van VET gehad? Dan heb je vette pech. Hier is je troostcadeautje.....
Leuk detail; ik meen me te herinneren dat er een Nederlandse postzegel op zit.
(Wel cool dat het dan geen "Port betaald"-stempeltje is of zo.)
quote:Woonplaats San Diego, California
Op woensdag 11 februari 2004 19:52 schreef Nimitz het volgende:
die gore slet heeft meer kaarten gestuurd![]()
Zeker een wanhopige lelijke bitch
Hebben ze daar ook een VET?
Dus ik denk zowiezo dat het een reclame stunt is, maarja je weet maar nooit he
Helaas, weer een hartje gebroken
quote:En waar baseer je dat op?
Op zaterdag 14 februari 2004 20:16 schreef hellmondunited het volgende:
ik denk dattie echt is
quote:weet ik veel
Op zaterdag 14 februari 2004 20:23 schreef Oorlog84 het volgende:[..]
En waar baseer je dat op?
mja hij komt wel persoonlijker over dan menig reclame kaartje
[edit]