Allebei nieuw neem ik aan ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:24 schreef -BoBo- het volgende:
heeft iemand antwoord hierop?
Heb de info eigenlijk best snel nodig...![]()
Ik moet zeggen heb me alleen echt verdiept in De canan eos 300 en die dynax 5 dus. Een bekende heeft al een aantal jaar die canon camera maar het lijkt mij niet je van het. Die nikon camera's zijn in mijn omgeving bijna niet te krijgen en dus helaas geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:20 schreef rique het volgende:
[..]
Kijk voor de bedieningsvergelijking eens naar vergelijkbare camera's van Nikon of Canon en beslis dan waarmee je de komende paar jaar wil werken. Je zal zien dat er grote verschillen in zitten. Wat mij betreft is (Konica)Minolta er niet in geslaagd de veelzijdigheid van de camera op een eenvoudige manier te presenteren...
Pentax (en ook Nikon) is gewoon goed, juist ook omdat ze nooit hun vatting hebben veranderd. Je kunt dus oude MF-lenzen ook op elke Pentax (of dus Nikon, in het geval van Nikon-lenzen) schroeven. Oude MF-optiekjes kun je ooit heel goedkoop vinden, en er zitten hele mooie tussen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef Rewimo het volgende:
Kent iemand de Pentax *ist? Is dat een geschikte camera voor een beginnende liefhebber? Persoonlijk vind ik het feit dat hij vrij klein en licht is een prettig idee, maar ik heb geen idee 'hoeveel camera' je eraan hebt en of ik ermee overweg zal kunnen zonder al te veel kennis van zaken (reden te meer om naar de fotomeet te komen uiteraard).
http://www.pentaxeurope.c(...)reflex/ist/prod.html
Canon 300D en Nikon D70quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:12 schreef rvledden het volgende:
Ik ben van plan om 1 van deze 2 camera's aan te schaffen. Nu weet ik echter niet welke het moet worden. De camera wordt voor allerlei doeleinden gebruikt: vuurwerk, natuur (dierentuin enzo), racesport (F1 en TT). Wie kan me helpen????
leuk te horen dat je een keuze hebt gemaakt na alle vragen enzoquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:03 schreef -BoBo- het volgende:
Joehoe ik heb sinds gisteren mijn nieuwe cam:
Nikon F70
Nikkor 35 - 80 mm 1:4 - 5.6 D
Sigma DL Zoom 75 - 300 mm 1: 4 -5.6
Luxon power zoom 360 AFN
Voor mij is dit goed genoeg
Ik ben er super blij mee![]()
![]()
ik snap je overweging heel goedquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:13 schreef -BoBo- het volgende:
Dankje Xiliantof! Ik heb eerst nog heel erg zitten twijfelen of ik zou doorsparen voor een digitale spiegelreflex maar ik ben maar een arm studentje en dus zou het nog eeuwen duren voordat ik dan het geld bij elkaar zou hebben. Ik heb dus toch maar voor analoog gekozen en ik heb ook nog mijn gewone digicam dus...
iddquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:22 schreef -BoBo- het volgende:
Als je zo'n ding wil kopen moet inderdaad eerst even werken..![]()
tja ze moeten nu eenmaal in mijn cameraquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:15 schreef Rambaldi het volgende:
[..]
Goede batterijen zijn dat ja![]()
Damn, die lijkt op me bovenstaande Pentaxquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:34 schreef thiamat het volgende:
M'n moeder heeft dus al tijden een Minolta XG1 in de kast liggen waar ze nu niet veel meer mee doet. Er zit een 45 mm 1:2 MD ROKKOR lens op. Nu weet ik dat het best een oud ding is, maar hoe goed is tie nou eigenlijk? En hoe is de lens en vekrijgbaarheid van andere lenzen?
[afbeelding]
BVD
hmm probleem is dat ik al wat had gegoogled.. maar er niet zo uit kwamquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:07 schreef Hayk het volgende:
@Uhmmie: Wat ik met een heel klein beetje Googlelen heb kunnen vinden, is dat de 300v de opvolger zou zijn van de 300.
De 300 lijkt mij een beetje een instappertje te zijn, als ik >hullie< mag geloven maar hoe zwaar je daaraan mag wegen weet ik niet.... Aan de andere kant van de grote plas heet het ding volgens mij Rebel 2000 te heten; mocht je nog willen googlelen
Maar, om even wat praktische info los te peuteren
Waar wil je de camera voor gebruiken? Wat wil je dat hij kan? Waarom wil je graag een canon? Heb je al cameraspullen? Gaat 'ie een camera vervangen? Wat voor lenzen wil je erbij? Enzovoort enzovoort...
Oh... En wat is je budget???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |