ik heb dit gedaan meer het idee om die wat te geven voor de studie dan voor de tekening, maar naderhand kwam ik erachter dat het een gedrukt werk was.. (loep erbij gepakt zag je de DOTS zeg maar)
maar ik vroeg me af wat de text eronder betekend...
misschien iets al.. "ik heb je bezeikt" ofzo..
hier is de tekening:
quote:Studie mensen belazeren?
Op woensdag 11 februari 2004 18:08 schreef Kindred_Spirits het volgende:ze vroeg of we een zelfgemaakte tekening wouden kopen voor 10,- euro om haar studie te bekostigen...
[Dit bericht is gewijzigd door gfree op 11-02-2004 18:13]
dat is wat ik er van kan maken met m'n Tsjechisch en het beetje Pools dat ik begrijp
[Dit bericht is gewijzigd door Praag op 11-02-2004 18:15]
quote:ze was niet echt knap nee.. ze zag er een beetje verwaarloost uit...
Op woensdag 11 februari 2004 18:17 schreef Praag het volgende:
Was het een knappe studente? Had je niet een tel. nummer kunnen ritselen
quote:ja.. maargoed ik ben makkelijk over te halen voor zo iets zeg maar...
Op woensdag 11 februari 2004 18:19 schreef TheFrankey het volgende:
10 euro kwijt voor zo'n lelijk ding...
wel dat ze zegt dat ze 't zelf heeft getekend en naderhand blijkt dat het drukwerk is...
whahaha misschien was het dezelfde b*atch.
quote:Ghehe, ik ging vroeger (toen ik 8 was ofzo) ook altijd de straat rond met tekeningen, maar niemand wou wat kopen
Op woensdag 11 februari 2004 18:21 schreef Megumi het volgende:
10 euro voor een kindertekening.
maar goed, da's geen waarde oordeel, aangezien ik dezelfde instelling heb als jij. Dus dan maar wat geld geven en ach, later eens kijken of je daadwerkelijk opgelicht bent.....
Alleen zou ik dan wel hopen dat het geld daadwerkelijk een goede besteding vindt.
ps. : mooie tekening, hoeveel moet je ervoor hebben?
quote:11,- euro.. voor mij adsl-abo te financieren?
Op woensdag 11 februari 2004 18:25 schreef bluebit het volgende:
volgens mij ben je genaaid.....maar goed, da's geen waarde oordeel, aangezien ik dezelfde instelling heb als jij. Dus dan maar wat geld geven en ach, later eens kijken of je daadwerkelijk opgelicht bent.....
Alleen zou ik dan wel hopen dat het geld daadwerkelijk een goede besteding vindt.
quote:Nogmaals: de naam die op de tekening staat: Krystof Grodzicki is een Poolse mannennaam. Er bestaat geen twijfel over dat ie genaaid is
Op woensdag 11 februari 2004 18:25 schreef bluebit het volgende:
volgens mij ben je genaaid.....maar goed, da's geen waarde oordeel, aangezien ik dezelfde instelling heb als jij. Dus dan maar wat geld geven en ach, later eens kijken of je daadwerkelijk opgelicht bent.....
was afgelopen weekend na stappen... mijn vriendin had nog honger en het was al 3 uur..
enigste open tent was een gare falafel tent..
ik daar een hamburger besteld.. duurde ong 30 minuten voordat ie klaar was en ik ga afrekenen.. zegt die vent
5 euro 50..
ik "wat? 5,50 voor een hamburger.. is wel een beetje er veel"
die vent "5,50 tis toch zo, tis toch zo"(met gebrekkig nederlands gesproken)
dus ik betaal die 5,50 .. krijg ik 15 euro terug...
nu ben ik daar weer 10 euro van kwijt.. dus ..
quote:God straft meteen
Op woensdag 11 februari 2004 18:30 schreef Kindred_Spirits het volgende:
naja geld ben ik niet kwijt.. het is maar hoe je het bekijkt..was afgelopen weekend na stappen... mijn vriendin had nog honger en het was al 3 uur..
enigste open tent was een gare falafel tent..
ik daar een hamburger besteld.. duurde ong 30 minuten voordat ie klaar was en ik ga afrekenen.. zegt die vent
5 euro 50..
ik "wat? 5,50 voor een hamburger.. is wel een beetje er veel"
die vent "5,50 tis toch zo, tis toch zo"(met gebrekkig nederlands gesproken)dus ik betaal die 5,50 .. krijg ik 15 euro terug...
nu ben ik daar weer 10 euro van kwijt.. dus ..
Die tekst linksonder betekent "een paardje voor bij de studie". Hoewel "konik" beter geweest zou zijn (verkleinwoord).
quote:linksonder?
Op woensdag 11 februari 2004 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wat eronder staat is niet meer dan de naam van de tekenaar. Of er moet nog meer onder staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |