Ik vraag me af hoe wereldvreemd je moet zijn om zulks ook maar enigzins in overweging te nemen, alleen maar omdat er eindelijk eens werk wordt gemaakt van het daadwerkelijk uitvoeren van een asielprocedure die al jarenlang in vigeur is.
M.i. heb je dan òf een enorm minderwaardigheidscomplex (het Calimero-syndroom), òf je hebt dermate weinig vertrouwen in Nederlanders (immers Westerlingen) dat je ze tot allerlei mensenrechtenschendende en buitendemocratische dingen in staat acht. In dat laatste geval is het zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten (en in dit spreekwoordelijk geheel zijn zij nu eens niet de gasten), immers in hun 'thuisland' komen die dingen wel vaker voor.
Is het echt zo erg, na Janmaat, Bolkie, Fortuyn en nu Wilders, samen met harde tante Verdonk? Worden de gastarbeiders van weleer nu gas-arbeiders??
Niet dus, besef dat nu toch eens. En doe wat met de kritiek, die inderdaad wel is losgebarsten na 11/9 2001, nadat jullie jarenlang geen kritiek hebben hoeven te verdragen. Maar ja, zoiets went natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door B.R.Oekhoest op 11-02-2004 17:29]
Kerels zoals hij veroorzaken dit soort taferelen.
quote:Dit keer eens niet, edoch over andere allochtonen die menen hetzelfde lot staan te wachten.
Op woensdag 11 februari 2004 17:26 schreef PalmSpeciale het volgende:
gas-arbeiders? gaat het hier over joden ?
quote:bedoel ik
Op woensdag 11 februari 2004 17:25 schreef Zander het volgende:
Alweer een allochtonen-topic?
nuff said en lees de faq van gc eens je kunt dit soort dingen bespreken in C&H POL of in NWS maar helaas niet meer in gc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |