abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:24:08 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_17092885
Getuige de vele huilverhalen in de media (en op Fok!) staat Nederland, als je sommige (veelal allochtone danwel linkse) users mag geloven, aan de vooravond van een remake van WO 2, compleet met deportaties van allochtonen per goederenwagon naar kampen alwaar ze op wrede wijze vergast danwel anderszins vermoord gaan worden.

Ik vraag me af hoe wereldvreemd je moet zijn om zulks ook maar enigzins in overweging te nemen, alleen maar omdat er eindelijk eens werk wordt gemaakt van het daadwerkelijk uitvoeren van een asielprocedure die al jarenlang in vigeur is.
M.i. heb je dan òf een enorm minderwaardigheidscomplex (het Calimero-syndroom), òf je hebt dermate weinig vertrouwen in Nederlanders (immers Westerlingen) dat je ze tot allerlei mensenrechtenschendende en buitendemocratische dingen in staat acht. In dat laatste geval is het zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten (en in dit spreekwoordelijk geheel zijn zij nu eens niet de gasten), immers in hun 'thuisland' komen die dingen wel vaker voor.

Is het echt zo erg, na Janmaat, Bolkie, Fortuyn en nu Wilders, samen met harde tante Verdonk? Worden de gastarbeiders van weleer nu gas-arbeiders??

Niet dus, besef dat nu toch eens. En doe wat met de kritiek, die inderdaad wel is losgebarsten na 11/9 2001, nadat jullie jarenlang geen kritiek hebben hoeven te verdragen. Maar ja, zoiets went natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door B.R.Oekhoest op 11-02-2004 17:29]

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_17092924
Alweer een allochtonen-topic? Het is trouwens Gert Wilders.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_17092928
Gisteren toevallig die moslim op NED3 gezien??? na twaalven was dat.

Kerels zoals hij veroorzaken dit soort taferelen.

pi_17092948
gas-arbeiders? gaat het hier over joden ?
Ook speciaal als je niets te vieren hebt.
pi_17092991
3x woordwaarde
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:28:57 #6
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_17093013
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:26 schreef PalmSpeciale het volgende:
gas-arbeiders? gaat het hier over joden ?
Dit keer eens niet, edoch over andere allochtonen die menen hetzelfde lot staan te wachten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:30:35 #7
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_17093056
broekhoest is ok olé olé!
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:33:03 #8
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_17093135
Mijj visie op Westerlingen is na het lezen van dit stuk totaal verandert.. Stom dat ik me daar ooit druk om gemaakt heb zeg
De hele grote gemene wereld in!
  Milf woensdag 11 februari 2004 @ 20:08:24 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17097665
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:25 schreef Zander het volgende:
Alweer een allochtonen-topic?
bedoel ik

nuff said en lees de faq van gc eens je kunt dit soort dingen bespreken in C&H POL of in NWS maar helaas niet meer in gc

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17097691
Waar kwam deze nou opeens vandaan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')