abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:56:46 #26
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17093791
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:55 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Toch mooi dat jij zo vriendelijk over je medemens bent, jij komt vast in de hemel!

Al die mensen die middels agressieve uitspattingen hun mening over de oh zo agressieve Islam kenbaar maken
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17093856
lorn ja mmm geloof toch niet zo in die dingen maar als je zo leest wat er allemaal zo instaat vind ik dat wel storend en ik betwijfel of de meeste medeposters hier dat allemaal hebben gelezen hierboven
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:01:58 #28
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17093945
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:59 schreef Twizla het volgende:
lorn ja mmm geloof toch niet zo in die dingen maar als je zo leest wat er allemaal zo instaat vind ik dat wel storend en ik betwijfel of de meeste medeposters hier dat allemaal hebben gelezen hierboven
Ach, er zijn uit de bijbel ook genoeg storende verhalen te halen.

Ook zoiets, Mohammed is volgens TS niet goed omdat ie anders denkt over Jezus dan Jezus zelf, maar Jezus zelf wjikt ook regelmatig af van dingen uit het oude Testament, maar dat mag natuurlijk, want Jezus heeft gelijk. Jaja.

Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:20:20 #29
19194 Oversight
◢◤
pi_17094411
Islam bekeken en nu blijkt dat

Islam absoluut bewezen een achterlijk geloof is.

christendom had TS allang in zelfde categorie geplaatst.

◢◤
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:27:59 #30
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17094596
Wat goed van je!

Nu dit hier op Fok bewezen is, zullen vast alle moslims en christenen op de hele wereld overtuigd zijn.

Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:32:11 #31
19194 Oversight
◢◤
pi_17094701
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:27 schreef Jimmy het volgende:
Wat goed van je!

Nu dit hier op Fok bewezen is, zullen vast alle moslims en christenen op de hele wereld overtuigd zijn.

we hoeven alleen nog maar de schrijver tot profeet uit te roepen.....

schijnt een aardig baantje te zijn....

◢◤
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:38:10 #32
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17094836
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:35 schreef milagro het volgende:
Jezus stichtte het Christendom helemaal niet.
Met nog iemand vormen we de drie eenheid in deze . Zoals we het christendom kennen was Paulus immers de stichter. Na een aanval van temporaal kwab epilepsie, zoals bij de godsdienststichter Mohammed.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:43:01 #33
60090 Akkersloot
pi_17094954
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:44 schreef Metalpunk het volgende:
god bestaat trouwens niet, dus ik vraag me zowiezo af waarom iedereen zich zo druk maakt..
Doet er ook helemaal niets aan toe als je het over ideologieen hebt. God bestaat niet maar die achterlijke gristendom en nog achterlijkere islam wel. Dat is een feit.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:45:03 #34
60090 Akkersloot
pi_17094994
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:35 schreef milagro het volgende:
Jezus stichtte het Christendom helemaal niet.
Daarom is het zo idioot om als moderator deze discussie naar cultuur & Historie te verplaatsen. Jezus is een fiktief persoon. Fiktieve personen passen niet in Historie.
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:50:30 #35
60090 Akkersloot
pi_17095171
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:20 schreef Oversight het volgende:
Islam bekeken en nu blijkt dat

Islam absoluut bewezen een achterlijk geloof is.

christendom had TS allang in zelfde categorie geplaatst.

Het christendom als erfzonde volgens de islamofielen.
pi_17095238
Akkersloot, paste dat niet in 1 post?
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:58:01 #37
19194 Oversight
◢◤
pi_17095424
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Met nog iemand vormen we de drie eenheid in deze . Zoals we het christendom kennen was Paulus immers de stichter. Na een aanval van temporaal kwab epilepsie, zoals bij de godsdienststichter Mohammed.

◢◤
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:59:27 #38
19194 Oversight
◢◤
pi_17095465
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:50 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het christendom als erfzonde volgens de islamofielen.

en omgekeerd....

hebben de bijbelridders heeeel wat uit te leggen.....

◢◤
pi_17095594
Er zijn een aantal positieve kanten aan beide geloofsovertuigingen:
- Veel (lees: veel, niet allemaal) normen en waarden zijn gebaseerd op respect voor anderen.
- Mensen putten er moed uit.
- Vorm van verbondenheid met elkaar.
- Sociale contacten.

En een aantal negatieve punten wat betreft de geloofsovertuigingen
- Het geloofswetboek (koran, bijbel, etc.) wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd, waardoor meningenverschillen ontstaan die hele volkeren met elkaar doen splitsen.
- Het ontbreken van respect jegens andere geloofsovertuigingen.
- Het niet verder kijken dan het eigen geloof.
- Het willen overtuigen van zijn/haar gelijk aan anderen.

Ik zeg niet dat het feiten zijn, maar het zijn mijn 'waarnemingen'.

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 11 februari 2004 @ 19:07:36 #40
60090 Akkersloot
pi_17095714
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:03 schreef Kluupkluup het volgende:
- Het geloofswetboek (koran, bijbel, etc.) wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd, waardoor meningenverschillen ontstaan die hele volkeren met elkaar doen splitsen.
En dan vraag ik me af ofdat het verkeerd wordt geinterpreteerd. Volgens mij is hierop (Mein Koran 5:33) maar één interpretatie op mogelijk
quote:
33. De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen
  woensdag 11 februari 2004 @ 19:08:20 #41
19194 Oversight
◢◤
pi_17095737
er valt wel op dat het christendom ( zegt ) te bestaan met de bedoeling vrede te verbreden......

Doel van de Islam lijkt aan de hand van bovengenoemde FEITEN toch echt openlijk aan te zetten tot haat.....

◢◤
  woensdag 11 februari 2004 @ 19:12:02 #42
60090 Akkersloot
pi_17095826
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[goede punten]
Ik zeg niet dat het feiten zijn, maar het zijn mijn 'waarnemingen'.
En ze zeggen de waarheid te kennen over het onzichtbare maar weten ineens niet hoe hun medemens en uit ziet.

1. Een meisje van 9 jaar neuken is normaal (ter verdediging van de pedofiel Mohammed)
2. Ze kunnen ineens niet begrijpen dat andere mensen niet in hun bijbel, koran of "profeten" geloven. Ze hebben het dan ook over "ongelovigen" i.p.v. andersgelovigen. En over "ondankbaren jegens Allah" i.p.v. andersgelovigen.

woensdag 11 februari 2004 @ 19:13:20 #43
60090 Akkersloot
pi_17095868
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:08 schreef Oversight het volgende:
er valt wel op dat het christendom ( zegt ) te bestaan met de bedoeling vrede te verbreden......

Doel van de Islam lijkt aan de hand van bovengenoemde FEITEN toch echt openlijk aan te zetten tot haat.....

En toch betekent "islam" "vrede". Dus eerst oorlog voeren om "vrede" te krijgen. Islam is geen achterlijke cultuur maar het toppunt van domheid.
pi_17095889
stuk gekopieerd en opgeslagen. Bedankt.
Ik wist het, maar had het nog nergens zo helder staan!

edit: en ik heb het idd helemaal gelezen
was nog geen 10 minuutjes (sterker nog: ik heb het grootste gedeelte hardop voorglezen aan mn ouders)

[Dit bericht is gewijzigd door marchien op 11-02-2004 19:17]

Carpe diem
pi_17095940
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:08 schreef Oversight het volgende:

Christenen hebben er anders ook een handje van om in hun eigen wereldje te leven en te overtuigen van het enige juiste geloof. En wat dat openlijk aanzetten tot haat betreft: Dat is het moslimextremisme, die zien het als hun taak om de wereld naar hun hand te zetten, omdat 'Allah' het wil. (wat mij betreft de Koran nog maar eens beter bestuderen)
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:07 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En dan vraag ik me af ofdat het verkeerd wordt geinterpreteerd. Volgens mij is hierop (Mein Koran 5:33) maar één interpretatie op mogelijk
[..]

zie hierboven
  woensdag 11 februari 2004 @ 19:18:03 #46
19194 Oversight
◢◤
pi_17095994
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:14 schreef marchien het volgende:
stuk gekopieerd en opgeslagen. Bedankt.
Ik wist het, maar had het nog nergens zo helder staan!
graag gedaan......

kan ook van de pot gerukt! van harte aanbevelen...... maar dan heeeel goed lezen, en echt even de tijd voor nemen.....

===================================
weer een wakkergeworden nederlander.......

sla er eens een moslim mee om de oren.....

misschien laat ie zich bekeren tot Hollander...

◢◤
  woensdag 11 februari 2004 @ 19:18:13 #47
15600 BB-King
Long live the King!
pi_17095999
Jezus was een toffe gast.
Mohammed was een grote lul.

Dat is toch het moraal van dit verhaal?

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_17096039
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Christenen hebben er anders ook een handje van om in hun eigen wereldje te leven en te overtuigen van het enige juiste geloof. En wat dat openlijk aanzetten tot haat betreft: Dat is het moslimextremisme, die zien het als hun taak om de wereld naar hun hand te zetten, omdat 'Allah' het wil. (wat mij betreft de Koran nog maar eens beter bestuderen)
[..]

zie hierboven

Sommige christenen hebben daar inderdaad een handje van, maar het christendom wijst geweld ABSOLUUT af. Dat bepaalde christenen zich daar niet aan houden, daar kan het Christendom weinig aan doen.
De islam daarentegen wijst geweld in ieder geval niet af. Moedigt het eerder aan dan dat het het afwijst.
Carpe diem
pi_17096093
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:18 schreef Oversight het volgende:

[..]

graag gedaan......

kan ook van de pot gerukt! van harte aanbevelen...... maar dan heeeel goed lezen, en echt even de tijd voor nemen.....

===================================
weer een wakkergeworden nederlander.......

sla er eens een moslim mee om de oren.....

misschien laat ie zich bekeren tot Hollander...

stop! dit was NIET mijn bedoeling want
A: ik ben christen, dus ik sla niemand om de oren
B: ik was al wakker, maar dit was zo prettig samengevat
C: ik heb NIETS tegen buitenlanders...

Dus

Carpe diem
pi_17096171
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:12 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En ze zeggen de waarheid te kennen over het onzichtbare maar weten ineens niet hoe hun medemens en uit ziet.

1. Een meisje van 9 jaar neuken is normaal (ter verdediging van de pedofiel Mohammed)
2. Ze kunnen ineens niet begrijpen dat andere mensen niet in hun bijbel, koran of "profeten" geloven. Ze hebben het dan ook over "ongelovigen" i.p.v. andersgelovigen. En over "ondankbaren jegens Allah" i.p.v. andersgelovigen.

1. is gewoon bullshit, generalisatie en blijk van weinig theologische kennis.
2. kan ik niet ontkennen, al zijn dit meer de uitspraken van de extremere islamieten. De islamieten die weinig kennis hebben van wat er in de rest van de wereld gebeurd. En al hun hele leven een eentonig beeld van de wereld krijgen. De meeste turken die hier zijn gekomen destijds, komen uit de arme binnenlanden. Waar communicatie nog een probleem was/is en waar het geloof nog het allerbelangrijkste is. Hier in Nederland spreken ze de taal niet, zijn slecht opgeleid, vinden geen baan en zoeken steun bij elkaar en bij het geloof. Hetzelfde geldt voor de Marokkanen hier in Nederland, zijn veelal Nomaden --> berbers, uit de binnenlanden van Marokko. De 'normale' wat meer 'westerse' islamieten zijn minder 'streng'. Je ziet dat er problemen komen bij arme islamieten, ze wijten hun slechte leven aan het rijke westen, aan het christendom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')