quote:Al die mensen die middels agressieve uitspattingen hun mening over de oh zo agressieve Islam kenbaar maken
Op woensdag 11 februari 2004 17:55 schreef Jimmy het volgende:[..]
Toch mooi dat jij zo vriendelijk over je medemens bent, jij komt vast in de hemel!
quote:Ach, er zijn uit de bijbel ook genoeg storende verhalen te halen.
Op woensdag 11 februari 2004 17:59 schreef Twizla het volgende:
lorn ja mmm geloof toch niet zo in die dingen maar als je zo leest wat er allemaal zo instaat vind ik dat wel storend en ik betwijfel of de meeste medeposters hier dat allemaal hebben gelezen hierboven
Ook zoiets, Mohammed is volgens TS niet goed omdat ie anders denkt over Jezus dan Jezus zelf, maar Jezus zelf wjikt ook regelmatig af van dingen uit het oude Testament, maar dat mag natuurlijk, want Jezus heeft gelijk. Jaja.
Islam absoluut bewezen een achterlijk geloof is.
christendom had TS allang in zelfde categorie geplaatst.
Nu dit hier op Fok bewezen is, zullen vast alle moslims en christenen op de hele wereld overtuigd zijn.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:27 schreef Jimmy het volgende:
Wat goed van je!Nu dit hier op Fok bewezen is, zullen vast alle moslims en christenen op de hele wereld overtuigd zijn.
schijnt een aardig baantje te zijn....
quote:Met nog iemand vormen we de drie eenheid in deze
Op woensdag 11 februari 2004 17:35 schreef milagro het volgende:
Jezus stichtte het Christendom helemaal niet.
quote:Doet er ook helemaal niets aan toe als je het over ideologieen hebt. God bestaat niet maar die achterlijke gristendom en nog achterlijkere islam wel. Dat is een feit.
Op woensdag 11 februari 2004 17:44 schreef Metalpunk het volgende:
god bestaat trouwens niet, dus ik vraag me zowiezo af waarom iedereen zich zo druk maakt..
quote:Daarom is het zo idioot om als moderator deze discussie naar cultuur & Historie te verplaatsen. Jezus is een fiktief persoon. Fiktieve personen passen niet in Historie.
Op woensdag 11 februari 2004 17:35 schreef milagro het volgende:
Jezus stichtte het Christendom helemaal niet.
quote:Het christendom als erfzonde volgens de islamofielen.
Op woensdag 11 februari 2004 18:20 schreef Oversight het volgende:
Islam bekeken en nu blijkt dat
Islam absoluut bewezen een achterlijk geloof is.
christendom had TS allang in zelfde categorie geplaatst.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:38 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Met nog iemand vormen we de drie eenheid in deze
. Zoals we het christendom kennen was Paulus immers de stichter. Na een aanval van temporaal kwab epilepsie, zoals bij de godsdienststichter Mohammed.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:50 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Het christendom als erfzonde volgens de islamofielen.
hebben de bijbelridders heeeel wat uit te leggen.....
En een aantal negatieve punten wat betreft de geloofsovertuigingen
- Het geloofswetboek (koran, bijbel, etc.) wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd, waardoor meningenverschillen ontstaan die hele volkeren met elkaar doen splitsen.
- Het ontbreken van respect jegens andere geloofsovertuigingen.
- Het niet verder kijken dan het eigen geloof.
- Het willen overtuigen van zijn/haar gelijk aan anderen.
Ik zeg niet dat het feiten zijn, maar het zijn mijn 'waarnemingen'.
quote:En dan vraag ik me af ofdat het verkeerd wordt geinterpreteerd. Volgens mij is hierop (Mein Koran 5:33) maar één interpretatie op mogelijk
Op woensdag 11 februari 2004 19:03 schreef Kluupkluup het volgende:
- Het geloofswetboek (koran, bijbel, etc.) wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd, waardoor meningenverschillen ontstaan die hele volkeren met elkaar doen splitsen.
quote:
33. De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen
Doel van de Islam lijkt aan de hand van bovengenoemde FEITEN toch echt openlijk aan te zetten tot haat.....
quote:En ze zeggen de waarheid te kennen over het onzichtbare maar weten ineens niet hoe hun medemens en uit ziet.
Op woensdag 11 februari 2004 19:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[goede punten]
Ik zeg niet dat het feiten zijn, maar het zijn mijn 'waarnemingen'.
1. Een meisje van 9 jaar neuken is normaal (ter verdediging van de pedofiel Mohammed)
2. Ze kunnen ineens niet begrijpen dat andere mensen niet in hun bijbel, koran of "profeten" geloven. Ze hebben het dan ook over "ongelovigen" i.p.v. andersgelovigen. En over "ondankbaren jegens Allah" i.p.v. andersgelovigen.
quote:En toch betekent "islam" "vrede". Dus eerst oorlog voeren om "vrede" te krijgen. Islam is geen achterlijke cultuur maar het toppunt van domheid.
Op woensdag 11 februari 2004 19:08 schreef Oversight het volgende:er valt wel op dat het christendom ( zegt ) te bestaan met de bedoeling vrede te verbreden......
Doel van de Islam lijkt aan de hand van bovengenoemde FEITEN toch echt openlijk aan te zetten tot haat.....
edit: en ik heb het idd helemaal gelezen
was nog geen 10 minuutjes (sterker nog: ik heb het grootste gedeelte hardop voorglezen aan mn ouders)
[Dit bericht is gewijzigd door marchien op 11-02-2004 19:17]
quote:Christenen hebben er anders ook een handje van om in hun eigen wereldje te leven en te overtuigen van het enige juiste geloof. En wat dat openlijk aanzetten tot haat betreft: Dat is het moslimextremisme, die zien het als hun taak om de wereld naar hun hand te zetten, omdat 'Allah' het wil. (wat mij betreft de Koran nog maar eens beter bestuderen)
Op woensdag 11 februari 2004 19:08 schreef Oversight het volgende:er valt wel op dat het christendom ( zegt ) te bestaan met de bedoeling vrede te verbreden......
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:07 schreef Akkersloot het volgende:[..]
En dan vraag ik me af ofdat het verkeerd wordt geinterpreteerd. Volgens mij is hierop (Mein Koran 5:33) maar één interpretatie op mogelijk
[..]
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:14 schreef marchien het volgende:
stuk gekopieerd en opgeslagen. Bedankt.
Ik wist het, maar had het nog nergens zo helder staan!
kan ook van de pot gerukt! van harte aanbevelen...... maar dan heeeel goed lezen, en echt even de tijd voor nemen.....
=================================== weer een wakkergeworden nederlander.......
sla er eens een moslim mee om de oren.....
misschien laat ie zich bekeren tot Hollander...
Dat is toch het moraal van dit verhaal?
quote:Sommige christenen hebben daar inderdaad een handje van, maar het christendom wijst geweld ABSOLUUT af. Dat bepaalde christenen zich daar niet aan houden, daar kan het Christendom weinig aan doen.
Op woensdag 11 februari 2004 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Christenen hebben er anders ook een handje van om in hun eigen wereldje te leven en te overtuigen van het enige juiste geloof. En wat dat openlijk aanzetten tot haat betreft: Dat is het moslimextremisme, die zien het als hun taak om de wereld naar hun hand te zetten, omdat 'Allah' het wil. (wat mij betreft de Koran nog maar eens beter bestuderen)
[..]
zie hierboven
quote:stop! dit was NIET mijn bedoeling want
Op woensdag 11 februari 2004 19:18 schreef Oversight het volgende:[..]
graag gedaan......
kan ook van de pot gerukt! van harte aanbevelen......
maar dan heeeel goed lezen, en echt even de tijd voor nemen.....
===================================
weer een wakkergeworden nederlander.......
sla er eens een moslim mee om de oren.....
misschien laat ie zich bekeren tot Hollander...
Dus
quote:1. is gewoon bullshit, generalisatie en blijk van weinig theologische kennis.
Op woensdag 11 februari 2004 19:12 schreef Akkersloot het volgende:[..]
En ze zeggen de waarheid te kennen over het onzichtbare maar weten ineens niet hoe hun medemens en uit ziet.
1. Een meisje van 9 jaar neuken is normaal (ter verdediging van de pedofiel Mohammed)
2. Ze kunnen ineens niet begrijpen dat andere mensen niet in hun bijbel, koran of "profeten" geloven. Ze hebben het dan ook over "ongelovigen" i.p.v. andersgelovigen. En over "ondankbaren jegens Allah" i.p.v. andersgelovigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |