abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17089751
Het viel me op dat er nog geen echt topic over deze fantastisch band is. Eind april treden ze 3 maal in nederland op. In zowel Paradiso, Nighttown als Tivoli. Ikzelf ben op 23 april present in Nighttown.

Het album Levelling the Land is een album dat ik een aantal keer per week draai. Ook het album Zeiltgeist is fantastisch. De rest ook, maar deze twee steken er toch bovenuit... Nummers als Forgotten Ground en The Boatman zijn imo de toppers...

Tja, wat moet ik ervan zeggen...
pi_17090046
heeeeeeee gaaf een mede crustie
ben zelf ook present in utrecht (als er nog kaarten voor zijn).....
beste album is voor mij zeitgeist..zoals voor de meeste....
ga je toevallig ook van de zomer naar Beautiful Days???????
greetz
  woensdag 11 februari 2004 @ 16:03:44 #3
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_17090620
"I met you in 82, over a crate of beer and not a few
I cracked a can and so did you, we're gonna change the world"

- The Riverflow. Heerlijk wat sneller nummer van The Levellers.

Ik ken hun nieuwe cd's echter niet... ik bedenk me net dat die albums Levelling the Land en Zeitgeist alweer 10 jaar oud zijn....

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_17092542
beetje vergeten band heb ik het idee. Tof dat ze weer hier gaan optreden.
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:21:58 #5
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17092822
SUPERBAND.
Ik heb alle cd's van ze en een rammel fanclub-freebies. Mark Chadwick is een wazige persoonlijkheid, maar wel eentje waar je lol mee kunt hebben. Jeremy is een super kunstenaar (kijk maar eens naar de ontwerpen op de CD's!). En Jon (half Nederlands) een super violist. Natuurlijk vergeten we Si en Charlie ook niet!

Favoriete nummers:
"Wild As Angels"
"Alive"
"Know You"
"Maid Of The River"
"Riverflow"
"Another Man's Cause"
"SOS"

.
pi_17097720
Ik vind het een leuke band, ken eigenlijk alleen de laatste cd maar ze hebben me op Lowlands positief verrasd. Mij zie je dan ook terug in Utrecht.
pi_17151047
Gave band! Maar hebben we het over dezelfde groep??? Al die nummers die hier genoemd worden staan niet op mijn best of(het enige werk dat ik ken) er daar staan toch geen misse nummers op ik bedoel, jullie willen toch niet beweren dat THE LEVLLERS nog betere nummers dan:
Hope St.
One Way
This Garden
Julie
Celebrate
Fantasy
Dog Train
en Belaruse hebben gemaakt??? Dat zou fantasitisch zijn! dan ga ik gewoon de albums ook kopen en naar Tivoli in april. Bedankt jongens bedankt

*snik

Bestaat voor meer dan 67%
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:20:21 #9
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_17151288
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:10 schreef Zwartadder het volgende:
ik bedoel, jullie willen toch niet beweren dat THE LEVLLERS nog betere nummers dan:
Hope St., One Way, This Garden, Julie, Celebrate, Fantasy
Dog Train en Belaruse hebben gemaakt?
Oh maar zeker! Die "Best Of" is slechts het topje van de ijsberg. "100 Years Of Solitude", "The Likes Of You And I", "Elation", "Sold England", "England My Home", "The Boatman", "Men-an Tol", "Warning"... even sterk, zo niet beter dan de nummers die je net noemde!

"Levelling The Land" (1992), "Levellers" (1993), "Zeitgeist" (1995) zijn MUST HAVES.

"Hello Pig" (2000) is een beetje een vreemd album, je moet er voor open staan. Hetzelfde geldt voor "Mouth To Mouth" (1997). "Green Blade Rising" (2001) is weer een prachtig album ("Wake The World", "Wild As Angels", "Not What We Wanted"), en ten slotte "A Weapon Called The Word" (1990). Dat laatste album is heel erg akoestisch, en is nog zonder Simon Friend, maar met Alan Miles. Akoestische folk, zoals "What You Know", "Three Friends" en "Ballad of Robbie Jones". De live plaat (1996) is ook leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 13-02-2004 19:20]

.
pi_17151446
levellers zijn wel cool ja!
Vooral Riverflow en Forgotten Grounds!

Heb ze 1x live gezien hier in de Fenix in Sittard

pi_17221137
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 15:45 schreef sjeedie het volgende:
heeeeeeee gaaf een mede crustie
ben zelf ook present in utrecht (als er nog kaarten voor zijn).....
beste album is voor mij zeitgeist..zoals voor de meeste....
ga je toevallig ook van de zomer naar Beautiful Days???????
greetz
Zeiltgeist is inderdaad super, maar ik persoonlijk vind Levelling the Land nog net iets beter. Ik ga inderdaad naar Beautiful Days met een aantal vrienden... Jij ook mag ik hieruit opmaken?
pi_18579673
Even dit topic een schop omhoog geven... As vrijdag is het zover! The Levellers in Nighttown! Nog meer mensen die hierheen gaan of naar 1 van de andere concerten?
pi_18579787
Ik ga naar tivoli zaterdag afgelopen weekend kaarten gekocht
pi_18579928
Loop me dan maar niet om ver Hopseflops!
pi_18583948
als ik je herken wil ik je best een aai over je bol geven hoor
pi_18594237
Ik ben in Utrecht.
pi_18627508
Momenteel als warmdraaier voor vanavond in Nighttown maar even het Lowlands 2003 optreden op 3voor12.nl aan het luisteren!
pi_18629994
Ik ga ook naar Tivoli zaterdag, het blijft een gave band !
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_18630937
Leuk topic!

Ik ga die bandjes (!!!) gelijk weer eens uit de kast vissen. Wat een heerlijk hosconcerten waren dat toch altijd...
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
pi_18668204
Jemig, wat was dat een feest gisteravond!!! Die band weet echt wel hoe ze live een feestje moeten bouwen. Ik ben echt tijden niet zo uit mijn dak gegaan
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_18668525
Heel tof inderdaad.
  zondag 25 april 2004 @ 12:41:09 #22
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18669978
Hoe was de setlist? Nog opvallende of rare nummers gespeeld?
.
pi_18670541
mwa gewoon good old shit voor mijn gevoel! super goed gewoon, in tijden niet zo uit mn dak gegaan

offtopic: anders zeg ik ff t zelfde als spatel
it's better to burn out than to fade away.
pi_18670559
mijn vriend is een die hard leveller fan.. hij is dit weekend ook weer naar hun concerten toe.. amsterdam en bij mijn voordeur (de tivoli in Utrecht)
pi_18675801
quote:
Op zondag 25 april 2004 13:19 schreef _Suzanne_ het volgende:
mijn vriend is een die hard leveller fan.. hij is dit weekend ook weer naar hun concerten toe.. amsterdam en bij mijn voordeur (de tivoli in Utrecht)
hey dan wonen we heel dicht bij elkaar zeg

Ik ben gisteravond weer geweest - het was weer fantastisch, wat een brok energie krijg ik ervan. Maar ook een beetje deja vu - heb ze nu wel wat vaak gezien en de concerten lijken een beetje op elkaar. Publiek is super, bij die mensen voel ik me echt helemaal thuis.

Toegiftten waren grandioos. Ik heb het voorprogramma gemist, dat krijg je ervan als je zo dichtijb woont, was dat nog wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')