Het album Levelling the Land is een album dat ik een aantal keer per week draai. Ook het album Zeiltgeist is fantastisch. De rest ook, maar deze twee steken er toch bovenuit... Nummers als Forgotten Ground en The Boatman zijn imo de toppers...
- The Riverflow. Heerlijk wat sneller nummer van The Levellers.
Ik ken hun nieuwe cd's echter niet... ik bedenk me net dat die albums Levelling the Land en Zeitgeist alweer 10 jaar oud zijn....
Favoriete nummers:
"Wild As Angels"
"Alive"
"Know You"
"Maid Of The River"
"Riverflow"
"Another Man's Cause"
"SOS"
*snik
quote:Oh maar zeker! Die "Best Of" is slechts het topje van de ijsberg. "100 Years Of Solitude", "The Likes Of You And I", "Elation", "Sold England", "England My Home", "The Boatman", "Men-an Tol", "Warning"... even sterk, zo niet beter dan de nummers die je net noemde!
Op vrijdag 13 februari 2004 18:10 schreef Zwartadder het volgende:
ik bedoel, jullie willen toch niet beweren dat THE LEVLLERS nog betere nummers dan:
Hope St., One Way, This Garden, Julie, Celebrate, Fantasy
Dog Train en Belaruse hebben gemaakt?
"Levelling The Land" (1992), "Levellers" (1993), "Zeitgeist" (1995) zijn MUST HAVES.
"Hello Pig" (2000) is een beetje een vreemd album, je moet er voor open staan. Hetzelfde geldt voor "Mouth To Mouth" (1997). "Green Blade Rising" (2001) is weer een prachtig album ("Wake The World", "Wild As Angels", "Not What We Wanted"), en ten slotte "A Weapon Called The Word" (1990). Dat laatste album is heel erg akoestisch, en is nog zonder Simon Friend, maar met Alan Miles. Akoestische folk, zoals "What You Know", "Three Friends" en "Ballad of Robbie Jones". De live plaat (1996) is ook leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 13-02-2004 19:20]
Heb ze 1x live gezien hier in de Fenix in Sittard
quote:Zeiltgeist is inderdaad super, maar ik persoonlijk vind Levelling the Land nog net iets beter. Ik ga inderdaad naar Beautiful Days met een aantal vrienden... Jij ook mag ik hieruit opmaken?
Op woensdag 11 februari 2004 15:45 schreef sjeedie het volgende:
heeeeeeee gaaf een mede crustie![]()
ben zelf ook present in utrecht (als er nog kaarten voor zijn).....
beste album is voor mij zeitgeist..zoals voor de meeste....
ga je toevallig ook van de zomer naar Beautiful Days???????
greetz
hey dan wonen we heel dicht bij elkaar zegquote:Op zondag 25 april 2004 13:19 schreef _Suzanne_ het volgende:
mijn vriend is een die hard leveller fan.. hij is dit weekend ook weer naar hun concerten toe.. amsterdam en bij mijn voordeur (de tivoli in Utrecht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |