abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2004 @ 06:33:22 #26
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_17109288
Ach ja het land van de hypocriete mensen. Het absoluut verschrikkelijk vinden dat er een tepel te zien is maar doodnormaal dat een of andere telsell priester je geld uit je zak probeert te kloppen. Ik kan me herinneren dat de nos er vroeger ook niet zo moeilijk over deed, een of andere vage zweedse film waar de oppas naakt ging zwemmen. Dat het mij voor de rest van mijn leven zal blijven achtervolgen in mijn dromen en dat het verantwoordelijk is voor mijn drugsverslavingen, strafblad van 40 pagina's en geeststoornissen vind ik niet erg, maar dat het gebeurde voor vijf uur kan ik de nos nooit vergeven. Kom op zeg alsof je thuis nooit iemand naakt van de douche naar de slaapkamer ziet lopen en los daarvan wie zit er nu in godsnaam op de tepel van Janet Jackson te wachtten, persoonlijk zie ik die van oprah nog liever
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  donderdag 12 februari 2004 @ 08:45:48 #27
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_17109811
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:48 schreef tong80 het volgende:

Wordt tijd dat Tracy Lords tijdens de Super Bowl optreedt.

Ja, samen met Judge Julie en de gehele cast.
(en dan die zotte gast die het superbowlpubliek ingaat om meningen te vragen )
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  donderdag 12 februari 2004 @ 08:53:21 #28
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_17109871
En ontopic.
Amerikaan komt in de winkel. Vraagt om een sexspeeltje ofzo. Loeiende sirenes gaan af, iedereen kijkt verschrikt naar de "vieze"Amerikaan, krijgt een rood hooft en word weggestuurd.
Amerikaan komt in de winkel. Vraagt om een magnum ofzo (nee, niet het ijsje) Heb je vergunning? Ja? Ok, nee hoor, ik hoef hem niet te zien. Alsjeblieft.
Voor de goedgelofigen, het is verzonnen.
Maar vinden ze het gek als er dingen gebeuren als; priesters die jonge jongetjes pakken, pubers die met pistolen rondlopen en sektes waar zelfs beroemdheden mee weglopen.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_17113343
Volgens mij kan Micheal Moore naast "Bowling for Columbine" ook een hele succesvolle documentaire maken over de Amerikaanse preutsheid en de daaruit voortvloeiende ellende....

Lijkt me een interessante documentaire...

Geluk duurt je leven lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')