quote:Zoek je een Drive-in Show of alleen een DJ? En welke regio? Beetje weinig gasten denk ik voor een Drive-in Show...
Op woensdag 11 februari 2004 14:19 schreef Troetel het volgende:
Weet iemand waar ik een niet al te dure dj kan vinden....???
Het is voor een afscheidsfeestje...Niet heel groot...Ongeveer 20 man...Helft jongeren, andere helft familie(oma/oom/tante/moeder/vader enz.)
quote:Tijs gewoon ja
Op woensdag 11 februari 2004 14:27 schreef lurf_doctor het volgende:
Thijs uit brabant schijnt wel een goeie te zijn
quote:Haha...die ene uit Breda.....??!!
quote:Als je er geld voor over hebt kun je dat inderdaad laten doen....
Op woensdag 11 februari 2004 14:29 schreef Troetel het volgende:
Ja, het is niet zo een heel groot feest...Ik hoor net waar we het gaan doen...En dat is gewoon bij hem thuis....Ik weet welke muziek hij leuk vind...De cd's heb ik hier wel liggen, maar om nu zelf de hele avond achter die cd-speler te gaan zitten....
Pfff.....Ik heb echt nog nooit eerder de muziek van een feestje moeten regelen...Hoe werkt zoiets eigenlijk....???
quote:Hmmz.....Ik ken mezelf....Ik heb de taak gekregen om muziek te regelen, maar om mezelf nu achter een cd-speler te zetten...Neeej, ik heb de gave om alles wat werkt op stroom op wonderbaarlijke wijze te vermoorden
Op woensdag 11 februari 2004 14:31 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
Gewoon zelf muziek draaien.. Binnen een uurtje wil iemand het wel over nemen.... Omdat ze toch altijd vinden dat je geen goeie muziek draai....
Nee, maar je kan toch gewoon idd cd's fikken, zet je er 1 op, en na meer als een uur gooi je volgende cdtje er in en klaar is kees.
We hebben ook nog een Lex uit Nieuwegein..
quote:Nee, ok, dat iedereen wel even weet wat familie nou eigenlijk is!
Helft jongeren, andere helft familie (oma/oom/tante/moeder/vader enz.)
Ontopic:
De beste manier is dus een winamp playlist maken!
[..]
Nee, ok, dat iedereen wel even weet wat familie nou eigenlijk is!
Het ging erom om duidelijk te maken dat het er toch een groot verschil is in leeftijd, van zijn familie komen dus alleen die oude mensen....
Daar moet de muziek keuze eventueel beetje aan aangepast worden...of niet....
quote:Juist, dus een computertje neerzetten met een winamp playlist (brede muziekkeuze) en op shuffle die hap!
Op woensdag 11 februari 2004 15:11 schreef Troetel het volgende:
Het ging erom om duidelijk te maken dat het er toch een groot verschil is in leeftijd, van zijn familie komen dus alleen die oude mensen....![]()
Daar moet de muziek keuze eventueel beetje aan aangepast worden...of niet....
quote:Dat is idd een strak plan
Op woensdag 11 februari 2004 15:14 schreef WeirdMicky het volgende:
zoals al gezegd: maak een playlist in winamp en laat die afspelen
quote:
quote:Stel je eigen muziek samen en brand die zonder pauzes strak achter elkaar, en klaar is kees. Geen dure dj voor nodig, alleen een beetje handig zijn met de brand programma.
Weet iemand waar ik een niet al te dure dj kan vinden....???
Het is voor een afscheidsfeestje...Niet heel groot...Ongeveer 20 man...Helft jongeren, andere helft familie(oma/oom/tante/moeder/vader enz.)
succes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |