Houdt zich aan zijn afspraak
Geef me even 1 weekend (stuur maar ff berichtje hoe en wat je het liefst zie gebeuren)
quote:Suimasen heeft zich er al lang bij neergelegd dat je een vent bent. Een vent met een kutkloon.
Op woensdag 11 februari 2004 14:02 schreef Honingdropje het volgende:
Wees een vent, en leg je nou eens ergens bij neer.
.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:01 schreef Deevay het volgende:
Ok, IK ben overtuigd..
Honingdropje is echt
(Of de fotosoepper is errug goed)
quote:Dat doet "ze" toch al?
Op woensdag 11 februari 2004 14:04 schreef Nut het volgende:
mag je hier ook bewijzen dat je wél een kloon bent??
quote:Inderdaad. En dan al die kneuzen die na die flutplaatjes gaan roepen: "ik wist wel dat je echt was hoor".
Op woensdag 11 februari 2004 14:02 schreef suimasen het volgende:
Plus, alleen foto 1 en 3 zijn met hoofd. De eerste is te scheef geplakt, de derde dus slecht qua licht en verhoudingen. De overige had ik ook kunnen maken.
Zelfs een blondje als ik ziet nog dat het niet echt is
vooral deze foto:
imo kun je duidelijk zien dat deze gefixt is, en dan nog een keer slecht ook!
quote:B-tje groot hoofd bij die foto met t AD
Op woensdag 11 februari 2004 13:58 schreef Klonk het volgende:
Tja, ik geloof dat iemand zijn excuses hier moet aanbieden, die tekst krijg je voor mijn gevoel ook niet gefotosoept..........
Groetjes,
Krea
quote:Beetje makkelijk om dat te roepen. Bewijs maar dat het nep is.
Op woensdag 11 februari 2004 14:07 schreef Ripley het volgende:[..]
Inderdaad. En dan al die kneuzen die na die flutplaatjes gaan roepen: "ik wist wel dat je echt was hoor".
Zelfs een blondje als ik ziet nog dat het niet echt is
ik haal (uit de webcamshots) 3 verschillende achtergronden... of jullie hebben 3 pc's met 3 webcams...
quote:Dat geeft het niveau maar weer eens aan.
Op woensdag 11 februari 2004 14:07 schreef Ripley het volgende:En dan al die kneuzen die na die flutplaatjes gaan roepen: "ik wist wel dat je echt was hoor".
quote:Sjezus, laat het toch gaan. Niks wat je nu nog doet gaat de instelling van mensen hier overtuigen. Ze blijven je er gewoon mee kutten, vanwege je reactie. Het liefst naakt foto's natuurlijk.
Op woensdag 11 februari 2004 14:04 schreef Honingdropje het volgende:
Leuk zijn jullie hoor.
Dús niet.
Meld je gewoon opnieuw aan met een anoniem account, en probeer kasta een poets te bakken.
quote:Zalig zijn de simpelen van ziel
Op woensdag 11 februari 2004 14:08 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Beetje makkelijk om dat te roepen. Bewijs maar dat het nep is.
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar IEMAND is die zoveel moeite doet om te bewijzen dat hij/zij geen kloon is.
quote:Vermakelijk is het wel. Ik hoop alleen niet dat het weer zo'n semi-pedagogische kutkloon van SC is, en dat -ie d'r een collum ofzo aan gaat wijden straks. That WOULD suck.
Op woensdag 11 februari 2004 14:08 schreef Redman het volgende:
Die fotos zijn nep en van zeer slechte kwaliteit. Elke photsjopper moet hier om lachen. En Kasta houdt ons weer lekker bezig met zijn cloon.
quote:anders lees je even de voorgaande topics, dan snap je waarom.
Op woensdag 11 februari 2004 14:08 schreef Haanibal het volgende:
hoevaak verbouwen jullie/verhuizen jullie?ik haal (uit de webcamshots) 3 verschillende achtergronden... of jullie hebben 3 pc's met 3 webcams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |