Hoelang heb jij niet geslapen.. zombie!
quote:Misschien woont er een dubbelganger van je in de VS?
Op woensdag 11 februari 2004 13:59 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Ik denk dat óf Kastanova gewoon een nep-site heeft gemaakt /gephotoshopped.
Of iemand anders, natuurlijk.
Maar dat ben IK dus niet. En dat zijn dus WEL mijn foto's.
[Dit bericht is gewijzigd door woutaslecht op 11-02-2004 14:02]
quote:Kijk dan naar die eerste, wijsneus. Er staat een lamp in die kamer.
Op woensdag 11 februari 2004 13:59 schreef suimasen het volgende:[..]
Kijk nou eens naar die een-na-laatste, homo. Het licht op 'je' kop en de krant is TOTAAL verschillend. Er klopt geen zak van.
Wees een vent, en leg je nou eens ergens bij neer.
quote:die kop wel
Op woensdag 11 februari 2004 13:58 schreef Klonk het volgende:
Tja, ik geloof dat iemand zijn excuses hier moet aanbieden, die tekst krijg je voor mijn gevoel ook niet gefotosoept..........
quote:Duh, heb je er wel eens aan gedacht dat er misschien een raam naast zit, dat wel voor het beeldscherm schijnt maar niet in het gezicht? Er zijn zoveel mogelijkheden hiervoor, ik geloof wel dat de foto's echt zijn.
Op woensdag 11 februari 2004 13:59 schreef suimasen het volgende:[..]
Kijk nou eens naar die een-na-laatste, homo. Het licht op 'je' kop en de krant is TOTAAL verschillend. Er klopt geen zak van.
quote:Ik word er gewoon ontzettend moe van dat niemand me gelooft (ja, het zijn er een paar)...
Op woensdag 11 februari 2004 13:59 schreef Henkmanz het volgende:
Lief dat je zoveel moeite doet.
Maar zal ik je eens wat verklappen? Iedereen naait je gewoon. Ik geloof je namelijk best, en de rest volgens mij ook wel.Het is alleen hartstikke leuk om jou te zien flippen over dit feit
.
maar zoals je wist ging ik er gewoon vanuit dat je echt was, tot het tegendeel bewezen werd.
Nog 1 vraag.... Wat nou als jij een crewmember bent die zelf nergens foto's heeft en dus alleen een nick op fok als mod en jij honingdropje hebt aangemaakt om onder jezelf op fok te posten
is maar een hypothetische mogelijkheid
quote:Man, een wijf met zo'n grote kop aan zo'n klein lijf hoort op een kermis!
Op woensdag 11 februari 2004 14:02 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Duh, heb je er wel eens aan gedacht dat er misschien een raam naast zit, dat wel voor het beeldscherm schijnt maar niet in het gezicht? Er zijn zoveel mogelijkheden hiervoor, ik geloof wel dat de foto's echt zijn.
quote:Zoals hij/zij dus zegt, iedereen houdt je voor de gek, heb je dat nou nog niet door?
Op woensdag 11 februari 2004 14:03 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Ik word er gewoon ontzettend moe van dat niemand me gelooft (ja, het zijn er een paar)...
maar zelfs NU zijn er nog mensen die het niet begrijpen, wat moet ik dan nog verdomme???
quote:Ze heeft niet eens tieten.
Op woensdag 11 februari 2004 14:04 schreef suimasen het volgende:[..]
Man, een wijf met zo'n grote kop aan zo'n klein lijf hoort op een kermis!
quote:je tieten laten zien...das alles
Ik word er gewoon ontzettend moe van dat niemand me gelooft (ja, het zijn er een paar)...
maar zelfs NU zijn er nog mensen die het niet begrijpen, wat moet ik dan nog verdomme???
quote:Ik ben ook niet overtuigd......
Op woensdag 11 februari 2004 14:04 schreef suimasen het volgende:[..]
Man, een wijf met zo'n grote kop aan zo'n klein lijf hoort op een kermis!
quote:Probeer dit eens!
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:27 schreef Fool het volgende:[..]
Of maak nog een kloon, fotoboekje met een paar foto's van een of andere gast die er niet uitziet! Honingdropje verdwijnt en klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |