abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:14:00 #1
42340 jungle_m
...the wicked and wild
pi_17085207
Hallo allemaal,

Tijdens het uitgaan drijft mijn vriendin mij vaak tot positieve waanzin door enorm uitdagend te werk te gaan. Soms door uitdagende kleding, soms door juist het ontbreken van een onderdeel van die kleding (ja, het slipje heren).

Soms ook juist niet door kleding maar door gedrag. Allemaal dingen die het uitgaan meer waard maken en tot een betere ervaring leiden. Eigenlijk is uitgaan voor ons vaak een groot voorspel dat uiteindelijk in bed (als we dat redden) tot een groot climax leidt.

Nu loop ik met de vraag rond hoe ik dergerlijk uitdagend terug kan zijn. Kijk bij dames weten we ondertussen allemaal wel dat het dragen van geen slipje (ik ben dan wel de enige die dat weet) de man op kan winden. Maar dames kunnen ook de rest van hun lichaam daarvoor gebruiken.

Ik ga ook wel eens terwijl ik mijn ondergoed thuis laat liggen. Maar nu stel ik de vraag aan jullie, wat kan ik nog meer doen om mijn vriendin tot (positieve) waanzin te drijven? (Ik kan namelijk niet veel meer bedenken)

Ik wil eigenlijk zo gek maken dat ze me aan mijn haren meesleept naar huis. Tips, trucs en ervaringen?

woensdag 11 februari 2004 @ 13:15:19 #2
83968 RM1977
Wie ...ik??!!?
pi_17085239
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:14 schreef jungle_m het volgende:
Hallo allemaal,

Ik wil eigenlijk zo gek maken dat ze me aan mijn haren meesleept naar huis. Tips, trucs en ervaringen?

Pak een andere meid op haar mond.....dan ga je geheid aan je haren naar huis!
Wie het laatst lacht , is traag van begrip
pi_17085298
Je blouse open
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
pi_17085319
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:15 schreef RM1977 het volgende:

[..]

hahahaha
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:18:29 #5
42340 jungle_m
...the wicked and wild
pi_17085331
quote:

[..]

Denk eerder dat ik een schop in mijn ballen krijg en helemaal niet meer naar huis ga als ik mijn vriendin een beetje ken.
pi_17085368
quote:

[..]

inderdaad, of loop het damestoilet in om vervolgens te bewijzen dat je idd geen ondergoed aanheb... ga je OOK aan je haren naar huis
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:20:07 #7
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_17085369
quote:
Hallo allemaal,

Tijdens het uitgaan drijft mijn vriendin mij vaak tot positieve waanzin door enorm uitdagend te werk te gaan. Soms door uitdagende kleding, soms door juist het ontbreken van een onderdeel van die kleding (ja, het slipje heren).

Soms ook juist niet door kleding maar door gedrag. Allemaal dingen die het uitgaan meer waard maken en tot een betere ervaring leiden. Eigenlijk is uitgaan voor ons vaak een groot voorspel dat uiteindelijk in bed (als we dat redden) tot een groot climax leidt.

Nu loop ik met de vraag rond hoe ik dergerlijk uitdagend terug kan zijn. Kijk bij dames weten we ondertussen allemaal wel dat het dragen van geen slipje (ik ben dan wel de enige die dat weet) de man op kan winden. Maar dames kunnen ook de rest van hun lichaam daarvoor gebruiken.

Ik ga ook wel eens terwijl ik mijn ondergoed thuis laat liggen. Maar nu stel ik de vraag aan jullie, wat kan ik nog meer doen om mijn vriendin tot (positieve) waanzin te drijven? (Ik kan namelijk niet veel meer bedenken)

-je halve meter vlees op de bar klappen.
-haar diep in de ogen kijken en dan subtiel je tong langs je wenkbrauwen halen

.... op een andere dame afstappen haar van haar kleding ontdoen en er eens lustig op los te .....
... gegarandeerd dat je vriendin helemaal gek wordt en je mee naar huis sleept...

woensdag 11 februari 2004 @ 13:21:35 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17085415
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:20 schreef MALLENS het volgende:

[..]

-je halve meter vlees op de bar klappen.
-haar diep in de ogen kijken en dan subtiel je tong langs je wenkbrauwen halen

woensdag 11 februari 2004 @ 13:25:32 #9
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_17085525
ahuw... een vrouw gek maken?....

Tja.. doen alsof de acties die zij onderneemt jou niet raken... wanneer ze je wil zoenne je hoofd weg draaien, en vooral, maar dan ook vooral doen alsof het j allemaal nix ken schelen...

Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:29:09 #10
42340 jungle_m
...the wicked and wild
pi_17085635
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:25 schreef DakDuuf het volgende:
Tja.. doen alsof de acties die zij onderneemt jou niet raken... wanneer ze je wil zoenne je hoofd weg draaien, en vooral, maar dan ook vooral doen alsof het j allemaal nix ken schelen...
Dit heb ik al eens geprobeerd. Heeft meestal het tegenovergestelde effect op haar. Dan gaat ze zogenaamd op andere mannen haar aandacht richten tot ik wel reageer omdat ik niet wil dat ze dat doet en beetje jaloers wordt.

Hoop dus op nog een aantal serieuse tips en reacties. Hoewel ik zeker wel moet lachen om de dingen die hierboven zijn geroepen

pi_17085662
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:25 schreef DakDuuf het volgende:
ahuw... een vrouw gek maken?....

dan word ik boos, gefrustreerd, geergerd, geirriteerd, bezorgt wat er aan de hand kan zijn enzovoort.
maar NIET gek!
Carpe diem
pi_17085676
ghb is iets te...?
onder
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:30:40 #13
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17085683
Je slipje niet aandoen tijdens het uitgaan is zooo passé!

Vraag me overigens af hoeveel natte dozen op die manier barkrukken- en andere zetels (waar ik ook op moet zitten! ) bevuilen in het weekend.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_17085708
vraag tararaboemdijee anders es... maar die is er dan weer VEEEEL te goed in
Carpe diem
pi_17085883
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:30 schreef Noayla_ het volgende:

Vraag me overigens af hoeveel natte dozen op die manier barkrukken- en andere zetels (waar ik ook op moet zitten! ) bevuilen in het weekend.

, maar wel als waardering voor de opmerking.

btw: als man geen ondergoed aan, geeft problemen bij het plassen onder invloed van alcohol.

"Life ain't easy." "Well... Nobody ever said it was..."
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:41:36 #16
42340 jungle_m
...the wicked and wild
pi_17086023
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:30 schreef Noayla_ het volgende:

Ben het helemaal eens dat het lichterlijk passe is. Maar daarom ook de vraag hier wat er nog meer te doen is als man. Dat van die bevuilde barkrukken zit ik minder mee, pleur mijn broek als ik thuisben toch direct op de vloer en daarna in de wasmachine.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:37 schreef Kwootzak het volgende:

[..]
btw: als man geen ondergoed aan, geeft problemen bij het plassen onder invloed van alcohol.

Drink zo ie zo nooit zoveel, moet aan het einde van de avond nog heftige "sporten"
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:44:53 #17
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17086119
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:41 schreef jungle_m het volgende:

. Dat van die bevuilde barkrukken zit ik minder mee, pleur mijn broek als ik thuisben toch direct op de vloer en daarna in de wasmachine.

Het gaat me ook niet om jouw broek maar om de mijne!
pi_17087064
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:37 schreef Kwootzak het volgende:

[..]

Of je neemt een button-fly
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
  woensdag 11 februari 2004 @ 14:33:23 #19
84510 Garrfield
And Odie is a bad, bad dog!
pi_17087847
Net als je vriendin een slokje neemt van haar drankje zeggen dat je een tattoo op je kont hebt laten zetten met I love Mama .. wedden dat ze dat gelijk even wil checken?!
Cats are sarcastic
  woensdag 11 februari 2004 @ 23:44:45 #20
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_17105281
Draag een kookschort als leuke decoratie.
120 km/u
pi_17116120
zoen haar in haar nek
she'll probably love it
pi_17116434
quote:

Het idee dat een man zonder ondergoed rond loopt windt de meeste vrouwen (mij i.i.g. niet) niet echt op, tenzij de naakte penis in, zichtbare, continue staat van opwinding is.
Wat je zou kunnen proberen is stiekem een kleine (geluidloze!!!!!!!) vibrator mee te nemen tijdens het stappen, en deze op een geschikt moment op een, voor haar, erogene zone te plaatsen.
Don't follow me, I'm lost too
  donderdag 12 februari 2004 @ 14:16:31 #23
10453 Noname
water is gesmolten sneeuw
pi_17116817
Idd zo'n kleine viberator die je tussen je vingers plaatst, en dan plekke als de nek, de benen, en de bovenarmen soms heeel even ermee aanraken.

Verder so nu en dan kleine zoentjes met een beetje tong zodat als je weg gaat een klein beetje speeksel achterblijft. Die voelt ze dan nog even.

Heel erg hoffelijk zijn en haar de hele avond prinses noemen, die van mij houd er heel erg van om zo behandeld te worden.

Als dingen tegen elkaar zegt probeer dingen te zeggen die niks met seks te maken hebben maar toch zo kun indenken. Je moet wel weten dat je vriendin dit soort dingen doorheeft. Bij voorbeeld: "Ik heb echt zin in de zomer, lekker een waterballonnen gevecht houden en helemaal nat worden" Kweet meteen dat mijn vriendin dan aan sex begint te denken. Alleen al door taal krijg ik haar lust wel op gang.

pi_17117608
Witte wijn naar binnen gieten, daar lopen vrouwen altijd goed nat op.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  donderdag 12 februari 2004 @ 20:17:31 #25
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17126376
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 14:47 schreef Kamphuys het volgende:
Witte wijn naar binnen gieten, daar lopen vrouwen altijd goed nat op.
In wat voor kringen verkeer jij!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')