En aan wie sturen jullie eigenlijk valentijnskaarten?
quote:Als ik een relatie heb zet ik er iets liefs op en wel mijn naam. Verder heb ik er nooit een gesturrd, maar het is geloof ik niet de bedoeling dat je je naam er op zet
Op woensdag 11 februari 2004 12:36 schreef djmurcielago het volgende:
Allemaal leuk en aardig die valentijnskaartjes, maar ik heb dus echt geen flauw idee wat ik er op moet zetten. Zet je je naam er op? Volgens mij niet. En wat als je een relatie hebt, zet je er dan iets anders op? (dan ineens wel je naam?)En aan wie sturen jullie eigenlijk valentijnskaarten?
quote:Daar is geen protocol voor, hoor.
Allemaal leuk en aardig die valentijnskaartjes, maar ik heb dus echt geen flauw idee wat ik er op moet zetten. Zet je je naam er op? Volgens mij niet. En wat als je een relatie hebt, zet je er dan iets anders op? (dan ineens wel je naam?)En aan wie sturen jullie eigenlijk valentijnskaarten?
Je kan bijv. ook je grootouders een lief kaartje sturen.
Beetje lullig als je dan je naam niet vermeld.
Ik heb trouwens mijn vriend een kaartje gestuurd.
Hij heeft 'm inmiddels ook al ontvangen.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 11-02-2004 12:39]
quote:lame! n00b! faker!!! dief!!!!!!!!
Op woensdag 11 februari 2004 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
wat zie je er weer stralend uit vandaag...nuecken?
quote:Met relatie:
Zonder relatie:
Hoi, ik vind je leuk en ik zeg lekker niet wie ik ben nanananana Oh en dan weer de bekende hartjes met pijltjes enzo tekenen en -XXX-jes Anoniempje erbij zetten..
quote:tja, gewoon goed..(behalve nanananana)
Op woensdag 11 februari 2004 12:42 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Met relatie:
Heel klef verhaal hoe blij je wel niet met mekaar bent en hoeveel je wel niet van mekaar houdt op die ene dag en dat je mekaar nooit kwijt wilt en en en.. dat soort gezeik dus. Voor de leukigheid teken je er wat hartjes bij met een pijltje er door en jullie initialen.Zonder relatie:
Hoi, ik vind je leuk en ik zeg lekker niet wie ik ben nanananana Oh en dan weer de bekende hartjes met pijltjes enzo tekenen en -XXX-jes Anoniempje erbij zetten..
quote:Hmm tja nouja.. ik geloof dat als ik iemand een kaart ga sturen, degene meteen weet van die afkomstig is. Waarschijnlijk vanwege mijn nananana
Op woensdag 11 februari 2004 12:50 schreef Gstar het volgende:[..]
tja, gewoon goed..(behalve nanananana)
Kenne jullie op mijn kaartje creatief zijn, en oeffenen enzo
quote:Yes! That's gonna work just fine!
Op woensdag 11 februari 2004 12:54 schreef DikkeSmikkel het volgende:
roses are red
violets are blue
all of my money
belongs to you
quote:Ja he
Allemaal leuk en aardig die valentijnskaartjes
quote:Ik zou beginnen met zijn/haar naam en adres...
maar ik heb dus echt geen flauw idee wat ik er op moet zetten.
quote:Het idee achter een kaart is dat ie anoniem moet zijn!!!!
Zet je je naam er op? Volgens mij niet.
quote:Als je een relatie hebt, moet je net niks meer doen. Da's niet de bedoeling van Valentijn
En wat als je een relatie hebt, zet je er dan iets anders op? (dan ineens wel je naam?)
quote:Niemand
En aan wie sturen jullie eigenlijk valentijnskaarten?
(nee, ik doe niet aan valentijns. je hoeft mijn post dus niet serieus te nemen en zelfs niet leuk )
quote:Anoniempje? Nanana? Dat is misschien okay als je 12 bent
Op woensdag 11 februari 2004 12:42 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Met relatie:
Heel klef verhaal hoe blij je wel niet met mekaar bent en hoeveel je wel niet van mekaar houdt op die ene dag en dat je mekaar nooit kwijt wilt en en en.. dat soort gezeik dus. Voor de leukigheid teken je er wat hartjes bij met een pijltje er door en jullie initialen.Zonder relatie:
Bij een onbekende zou ik gewoon etkenen met mijn initiaal. Zo geef je een hint en geef je niet gelijk alles weg.
quote:Stiekem niet aan de tekst gaan lopen sleutelen he!
Op woensdag 11 februari 2004 12:56 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Yes! That's gonna work just fine!
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:40 schreef vlabakje het volgende:[..]
lame! n00b! faker!!! dief!!!!!!!!
quote:Oh
Op woensdag 11 februari 2004 13:07 schreef Ripley het volgende:[..]
Anoniempje? Nanana? Dat is misschien okay als je 12 bent
quote:Who... me??
Op woensdag 11 februari 2004 13:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Stiekem niet aan de tekst gaan lopen sleutelen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |