quote:Aangezien het hier gaat om bv 1 man die steeds een andere vrouw scoort, zou het dus zo zijn dat vrouwen dat nog vaker doen dan mannen
Op woensdag 11 februari 2004 12:22 schreef twanneman het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat er een aantal cassanova's die ik ken elke avond een andere meid scoren (op verschillende manieren), vroeg me dus het volgende af:
Als je uitgaat, hoevaak eindigt een avondje uitgaan in het zoenen, en hoevaak zelfs met sex?
quote:Waarom? Als je 10 mannen en 10 vrouwen hebt, dan kunnen die 10 dagen een ander hebben
Op woensdag 11 februari 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Aangezien het hier gaat om bv 1 man die steeds een andere vrouw scoort, zou het dus zo zijn dat vrouwen dat nog vaker doen dan mannen
quote:Nouja dan zal ik wel een uitzondering zijn ofzo, ik wordt alleen maar heel melig en vervelend van alcohol
Op woensdag 11 februari 2004 12:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik weet zeker dat veel dames zeggen nee dat doe ik niet.
Maar ondertussen als ze een paar borrels op hebben....
quote:Dat worden de meeste dames hoor
Op woensdag 11 februari 2004 12:34 schreef BlackOrchid het volgende:Nouja dan zal ik wel een uitzondering zijn ofzo, ik wordt alleen maar heel melig en vervelend van alcohol
quote:dan flikkeren we jou vol met ghb! goed?
Op woensdag 11 februari 2004 12:34 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Nouja dan zal ik wel een uitzondering zijn ofzo, ik wordt alleen maar heel melig en vervelend van alcohol
quote:Haha, try me
Op woensdag 11 februari 2004 12:36 schreef Repelsteeltjuh het volgende:[..]
dan flikkeren we jou vol met ghb! goed?
quote:Oh en net werden die dames nogal aanhalig enzo?
Op woensdag 11 februari 2004 12:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:[..]
Dat worden de meeste dames hoor
Ik bel wel eerst voor een eetafspraakje
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:59 schreef r0sine het volgende:
ik ga nooit uit....
quote:En waar ga jij meestal uit als ik vragen mag ?
Op woensdag 11 februari 2004 12:55 schreef kantoorslaaf het volgende:
Met alcohol op wordt ik een regelrechte slet.
Helaas al te vaak meegemaakt dat ik de volgende dag met schaamrood op mijn kaken terugdenk aan de vorige avond. Gebeurt tegenwoordig gelukkig niet zo vaak meer dat ik in de meest vreemde slaapkamers wakker wordt, maar met m'n aangeschoten lijf zoenen en 'frunniken' heb ik helaas nog steeds niet afgeleerd
quote:ik trek ook een nummertje
Op woensdag 11 februari 2004 13:02 schreef L.Denninger het volgende:[..]
En waar ga jij meestal uit als ik vragen mag ?
quote:Een nummertje trekken als je met Kantoorslaaf lekker kan frunniken ??
Op woensdag 11 februari 2004 13:05 schreef Caesu het volgende:[..]
ik trek ook een nummertje
vreemd hoor..
quote:Heb jij trek in een wijntje? Of iets sterkers?
Helaas al te vaak meegemaakt dat ik de volgende dag met schaamrood op mijn kaken terugdenk aan de vorige avond. Gebeurt tegenwoordig gelukkig niet zo vaak meer dat ik in de meest vreemde slaapkamers wakker wordt, maar met m'n aangeschoten lijf zoenen en 'frunniken' heb ik helaas nog steeds niet afgeleerd
quote:Je bent niet de enige
Op woensdag 11 februari 2004 12:55 schreef kantoorslaaf het volgende:Met alcohol op wordt ik een regelrechte slet.
quote:Ow, dat soort acties ken ik,
Op woensdag 11 februari 2004 13:19 schreef Debs het volgende:
Je bent niet de enigeBen pas nog met mijn beste vriend het bed ingedoken toen we iets te veel hadden gedronken, gelukkig kunnen we er nu om lachen
'k Ben blij dat ik ondertussen dàt soort dingen niet meer doe, ben mijn wilde haren toch wel een beetje kwijt geraakt in de loop der jaren.
Ik moet tegenwoordig iemand wel héél erg leuk vinden, wil ik ermee gaan zoenen of mee in bed belanden. Gebeurt zelden tegenwoordig.
quote:Dat komt me inderdaad erg bekend voor. Ik heb er ook last van
Ik duik zonder gewetensbezwaren na 1 avondje met een dame het bed in. Maar als een dame dit op de 1e avond doet zal het altijd bij 1 avond blijven.
Met event. serieuze vriendin doe ik het een stuk rustiger aan.
quote:Nee hoor 19 dagen.
Op woensdag 11 februari 2004 12:29 schreef Zarc.oh het volgende:[..]
Waarom? Als je 10 mannen en 10 vrouwen hebt, dan kunnen die 10 dagen een ander hebben
quote:Bij mij niet! Zo'n vrijgevochten dame is voor mij al een pluspunt !!
Op woensdag 11 februari 2004 13:31 schreef Roellio het volgende:
Ik duik zonder gewetensbezwaren na 1 avondje met een dame het bed in. Maar als een dame dit op de 1e avond doet zal het altijd bij 1 avond blijven.
ik ben niet van de eerste avond met iemand naar bed als ik die gene net een uur ken. Het kan wel gebeuren met iemand met wie ik al een tijdje een bepaalde spanning heb...
Verder is zoenen lekker, dus waarom niet!!!
quote:ach, ik vermaak me zo ook wel hoor
Op woensdag 11 februari 2004 13:00 schreef Caesu het volgende:[..]
jammer
Veel vrienden zullen ook over me zeggen dat het niet in mijn aard is om een dame dezelfde avond mee naar huis te nemen en er 's ochtends naast wakker te worden.
Ergens vraag ik me wel af hoe dat zou zijn. Hoe het gevoel en de rare momenten zich zouden ontvouwen.
Maarja, misschien komt het ooit nog, misschien ook wel niet. Weet dat ik momenteel in een erg lekkere relatie zit.
[EDIT: Nu ik het nalees lijkt het net of ik dit elk weekend doe... das ook weer niet zo natuurlijk... ]
quote:En wederom verras je me
Op woensdag 11 februari 2004 13:33 schreef Partygurl het volgende:
Altijdddddddddd
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 15:16 schreef twanneman het volgende:[..]
En wederom verras je me
Alhoewel...
quote:Men heeft me wel eens gevraagd of ik zin had mee te gaan naar parenclubs e.d. maar om de een of andere reden sla ik dicht als ik naar zo'n gelegenheid ga waar men komt met het vooropgezette idee om sex te hebben.
Op woensdag 11 februari 2004 13:51 schreef erodome het volgende:
Ik neem niemand mee naar huis, ga gewoon uit op plekken waar je daar sex kan hebben
quote:100 %
Op woensdag 11 februari 2004 12:22 schreef twanneman het volgende:Als je uitgaat, hoevaak eindigt een avondje uitgaan in het zoenen, en hoevaak zelfs met sex?
Maar goed, ik heb dan ook een vaste relatie .
Toen ik nog vrijgezel was : gokje : in 2 % van de gevallen zoenen, in 1% van de gevallen sex. Ik hou daar niet zo van .. .
quote:Volgens mij hebben alle parenclubs een dresscode na een bepaalde tijd, misschien dat organza geen dresscode heeft omdat die meer gericht zijn als erotische discotheek...
Op woensdag 11 februari 2004 16:06 schreef kantoorslaaf het volgende:[..]
Men heeft me wel eens gevraagd of ik zin had mee te gaan naar parenclubs e.d. maar om de een of andere reden sla ik dicht als ik naar zo'n gelegenheid ga waar men komt met het vooropgezette idee om sex te hebben.
(en ik word al snel onpasselijk van te kwabberige mensen in lingerie)
Bestaan er eigenlijk ook parenclubs waar je niet na een bepaalde tijd in 'sexy kledij / lingerie moet rondlopen???
Maar een heleboel mensen die naar parenclubs gaan gaan helemaal niet met de opzet om ook daadwerkelijk sex met andere te hebben hoor.
Als wij gaan bv gaan we voor een avondje uit met alles erop en eraan en als er dan iemand(en) is waarmee het klikt dan is dat hartstikke leuk, maar het is alles behalve een must en zo zijn er vele, dan heb ik het nog niet eens over de bezoekers gehad die hoe dan ook geen sex met andere gaan hebben...
quote:Dit zie ik graag!!! Hypocriete gedoe van veel vrouwen altijd (n)
quote:Is inderdaad heel makkelijk als je al een vriend hebt
Op woensdag 11 februari 2004 15:39 schreef Partygurl het volgende:[..]
quote:Biertje?
quote:Ik ben zonder alcohol ook al een aardige slet, en met alcohol wordt het inderdaad nog wel een beetje erger, maar meer dan de helft van de tijd ga ik toch gewoon alleen naar huis. Eerlijk is echter eerlijk , en als ik sta te zoenen dan verhoog ik de kans op sex wel van zo'n 40 procent, naar 90 procent.(leuk genoeg om te zoenen red.)
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:[..]
Een nummertje trekken als je met Kantoorslaaf lekker kan frunniken ??
![]()
vreemd hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |