abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17083841
Ik merk de laatste tijd dat er een aantal cassanova's die ik ken elke avond een andere meid scoren (op verschillende manieren), vroeg me dus het volgende af:
Als je uitgaat, hoevaak eindigt een avondje uitgaan in het zoenen, en hoevaak zelfs met sex?
Ik ben namelijk heel erg benieuwd om dat vanuit jullie perspectief te zien...
  woensdag 11 februari 2004 @ 12:24:39 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17083898
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:22 schreef twanneman het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat er een aantal cassanova's die ik ken elke avond een andere meid scoren (op verschillende manieren), vroeg me dus het volgende af:
Als je uitgaat, hoevaak eindigt een avondje uitgaan in het zoenen, en hoevaak zelfs met sex?
Aangezien het hier gaat om bv 1 man die steeds een andere vrouw scoort, zou het dus zo zijn dat vrouwen dat nog vaker doen dan mannen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17084023
Niet, ik hou niet van 'even voor een avond' ..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_17084050
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Aangezien het hier gaat om bv 1 man die steeds een andere vrouw scoort, zou het dus zo zijn dat vrouwen dat nog vaker doen dan mannen

Waarom? Als je 10 mannen en 10 vrouwen hebt, dan kunnen die 10 dagen een ander hebben
pi_17084078
Ik weet zeker dat veel dames zeggen nee dat doe ik niet.
Maar ondertussen als ze een paar borrels op hebben....
pi_17084173
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik weet zeker dat veel dames zeggen nee dat doe ik niet.
Maar ondertussen als ze een paar borrels op hebben....
Nouja dan zal ik wel een uitzondering zijn ofzo, ik wordt alleen maar heel melig en vervelend van alcohol
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_17084205
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:34 schreef BlackOrchid het volgende:

Nouja dan zal ik wel een uitzondering zijn ofzo, ik wordt alleen maar heel melig en vervelend van alcohol

Dat worden de meeste dames hoor
pi_17084223
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:34 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

dan flikkeren we jou vol met ghb! goed?
pi_17084410
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:36 schreef Repelsteeltjuh het volgende:

[..]

dan flikkeren we jou vol met ghb! goed?

Haha, try me
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_17084428
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Dat worden de meeste dames hoor

Oh en net werden die dames nogal aanhalig enzo?
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_17084519
Ik ga niet zoveel uit maar als ik uitga, zorg ik ervoor dat ik alleen naar huis ga. Dan is het duidelijk voor alle partijen dat er niet gesext gaat worden in elk geval. En zoenen doe ik ook niet zo snel. Als ze echt geinteresseerd zijn dan bellen ze wel (en als ik diegene leuk vind).
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  woensdag 11 februari 2004 @ 12:52:42 #12
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_17084618
Tja je hebt van die zielige gasten en dames.
Voor mij pas sex als ik de dame wat beter ken. (weet zij en jij ook wat beter wat jij/zij lekker vindt).
Zal de sex zeker weten veel lekkerder zijn.

Ik bel wel eerst voor een eetafspraakje

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_17084678

Met alcohol op wordt ik een regelrechte slet.
Helaas al te vaak meegemaakt dat ik de volgende dag met schaamrood op mijn kaken terugdenk aan de vorige avond. Gebeurt tegenwoordig gelukkig niet zo vaak meer dat ik in de meest vreemde slaapkamers wakker wordt, maar met m'n aangeschoten lijf zoenen en 'frunniken' heb ik helaas nog steeds niet afgeleerd
Don't follow me, I'm lost too
pi_17084802
ik ga nooit uit....
pi_17084854
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:59 schreef r0sine het volgende:
ik ga nooit uit....

jammer
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:02:25 #16
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_17084900
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:55 schreef kantoorslaaf het volgende:

Helaas al te vaak meegemaakt dat ik de volgende dag met schaamrood op mijn kaken terugdenk aan de vorige avond. Gebeurt tegenwoordig gelukkig niet zo vaak meer dat ik in de meest vreemde slaapkamers wakker wordt, maar met m'n aangeschoten lijf zoenen en 'frunniken' heb ik helaas nog steeds niet afgeleerd
En waar ga jij meestal uit als ik vragen mag ?
zzz
pi_17084975
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:02 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En waar ga jij meestal uit als ik vragen mag ?

ik trek ook een nummertje
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:14:17 #18
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_17085215
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:05 schreef Caesu het volgende:

[..]

ik trek ook een nummertje

Een nummertje trekken als je met Kantoorslaaf lekker kan frunniken ??

vreemd hoor..

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_17085264
quote:

Heb jij trek in een wijntje? Of iets sterkers?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17085362
quote:

Je bent niet de enige Ben pas nog met mijn beste vriend het bed ingedoken toen we iets te veel hadden gedronken, gelukkig kunnen we er nu om lachen
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:25:13 #21
3498 Barb
Graduated Fool
pi_17085515
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:19 schreef Debs het volgende:
Je bent niet de enige Ben pas nog met mijn beste vriend het bed ingedoken toen we iets te veel hadden gedronken, gelukkig kunnen we er nu om lachen
Ow, dat soort acties ken ik, .

'k Ben blij dat ik ondertussen dàt soort dingen niet meer doe, ben mijn wilde haren toch wel een beetje kwijt geraakt in de loop der jaren.
Ik moet tegenwoordig iemand wel héél erg leuk vinden, wil ik ermee gaan zoenen of mee in bed belanden. Gebeurt zelden tegenwoordig.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_17085649
quote:
Dat komt me inderdaad erg bekend voor. Ik heb er ook last van
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_17085710
Ik ben in dat opzicht weer een echte gozer.

Ik duik zonder gewetensbezwaren na 1 avondje met een dame het bed in. Maar als een dame dit op de 1e avond doet zal het altijd bij 1 avond blijven.

Met event. serieuze vriendin doe ik het een stuk rustiger aan.

pi_17085767
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:29 schreef Zarc.oh het volgende:

[..]

Waarom? Als je 10 mannen en 10 vrouwen hebt, dan kunnen die 10 dagen een ander hebben

Nee hoor 19 dagen.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_17085789
Altijdddddddddd
.
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:34:49 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17085819
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:31 schreef Roellio het volgende:
Ik duik zonder gewetensbezwaren na 1 avondje met een dame het bed in. Maar als een dame dit op de 1e avond doet zal het altijd bij 1 avond blijven.
Bij mij niet! Zo'n vrijgevochten dame is voor mij al een pluspunt !!
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:43:03 #27
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_17086066
Het valt me op dat de mannen dan een vrouw hebben gescoord en niet dat vrouwen een man hebben gescoord.

ik ben niet van de eerste avond met iemand naar bed als ik die gene net een uur ken. Het kan wel gebeuren met iemand met wie ik al een tijdje een bepaalde spanning heb...

Verder is zoenen lekker, dus waarom niet!!!

Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_17086339
Ik neem niemand mee naar huis, ga gewoon uit op plekken waar je daar sex kan hebben
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17086382
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:00 schreef Caesu het volgende:

[..]

jammer

ach, ik vermaak me zo ook wel hoor
pi_17086440
De dame die ik van het weekend ben tegengekomen kwam begon na 5 minuten al over seks
  woensdag 11 februari 2004 @ 13:54:25 #31
42340 jungle_m
...the wicked and wild
pi_17086458
Ik heb nog nooit iets dergerlijks meegemaakt.

Veel vrienden zullen ook over me zeggen dat het niet in mijn aard is om een dame dezelfde avond mee naar huis te nemen en er 's ochtends naast wakker te worden.

Ergens vraag ik me wel af hoe dat zou zijn. Hoe het gevoel en de rare momenten zich zouden ontvouwen.

Maarja, misschien komt het ooit nog, misschien ook wel niet. Weet dat ik momenteel in een erg lekkere relatie zit.

pi_17086617
Sex voor een avondje kan prima hoor... Alleen 's avonds na de daad samen in bed liggen vind ik minder, je kent zo iemand toch niet zo goed en dat vind ik wat ongemakkelijk, dus meestal peer ik um meteen

[EDIT: Nu ik het nalees lijkt het net of ik dit elk weekend doe... das ook weer niet zo natuurlijk... ]

(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  woensdag 11 februari 2004 @ 15:16:11 #33
82296 twanneman
Mister Fix it!
pi_17089236
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:33 schreef Partygurl het volgende:
Altijdddddddddd
En wederom verras je me Alhoewel...
pi_17089881
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 15:16 schreef twanneman het volgende:

[..]

En wederom verras je me Alhoewel...

.
pi_17090677
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:51 schreef erodome het volgende:
Ik neem niemand mee naar huis, ga gewoon uit op plekken waar je daar sex kan hebben
Men heeft me wel eens gevraagd of ik zin had mee te gaan naar parenclubs e.d. maar om de een of andere reden sla ik dicht als ik naar zo'n gelegenheid ga waar men komt met het vooropgezette idee om sex te hebben.
(en ik word al snel onpasselijk van te kwabberige mensen in lingerie)
Bestaan er eigenlijk ook parenclubs waar je niet na een bepaalde tijd in 'sexy kledij / lingerie moet rondlopen???
Don't follow me, I'm lost too
  woensdag 11 februari 2004 @ 16:07:34 #36
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_17090746
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 12:22 schreef twanneman het volgende:

100 % .

Maar goed, ik heb dan ook een vaste relatie .

Toen ik nog vrijgezel was : gokje : in 2 % van de gevallen zoenen, in 1% van de gevallen sex. Ik hou daar niet zo van .. .

pi_17094831
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:06 schreef kantoorslaaf het volgende:

[..]

Men heeft me wel eens gevraagd of ik zin had mee te gaan naar parenclubs e.d. maar om de een of andere reden sla ik dicht als ik naar zo'n gelegenheid ga waar men komt met het vooropgezette idee om sex te hebben.
(en ik word al snel onpasselijk van te kwabberige mensen in lingerie)
Bestaan er eigenlijk ook parenclubs waar je niet na een bepaalde tijd in 'sexy kledij / lingerie moet rondlopen???

Volgens mij hebben alle parenclubs een dresscode na een bepaalde tijd, misschien dat organza geen dresscode heeft omdat die meer gericht zijn als erotische discotheek...

Maar een heleboel mensen die naar parenclubs gaan gaan helemaal niet met de opzet om ook daadwerkelijk sex met andere te hebben hoor.
Als wij gaan bv gaan we voor een avondje uit met alles erop en eraan en als er dan iemand(en) is waarmee het klikt dan is dat hartstikke leuk, maar het is alles behalve een must en zo zijn er vele, dan heb ik het nog niet eens over de bezoekers gehad die hoe dan ook geen sex met andere gaan hebben...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:39:43 #38
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_17094869
4 op de 10 / 1op de 20
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_17094970
quote:

Dit zie ik graag!!! Hypocriete gedoe van veel vrouwen altijd (n)
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 13 februari 2004 @ 04:29:48 #40
82296 twanneman
Mister Fix it!
pi_17137424
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 15:39 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Is inderdaad heel makkelijk als je al een vriend hebt
  vrijdag 13 februari 2004 @ 04:34:09 #41
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17137434
quote:

Biertje?
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_17137972
quote:

Ik ben zonder alcohol ook al een aardige slet, en met alcohol wordt het inderdaad nog wel een beetje erger, maar meer dan de helft van de tijd ga ik toch gewoon alleen naar huis. Eerlijk is echter eerlijk , en als ik sta te zoenen dan verhoog ik de kans op sex wel van zo'n 40 procent, naar 90 procent.(leuk genoeg om te zoenen red.)
Like any young kid, I dreamed of world domination.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 12:36:32 #43
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17142492
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Een nummertje trekken als je met Kantoorslaaf lekker kan frunniken ??

vreemd hoor..

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')