jaja erg van meneer brood..maar wat ik me ook afvraagt is waar de topic gebleven is dat nederlanders zich niet douchen..ik had het een keer dr over met mn vrienden..toen kwam het maanden later op het journaal..toen nog een paar maanden later zag ik het hier..(3 weken terug) maar nu kan ik het niet meer vinden..waarom niet eingelijk..hmm..? het viel me al op dat er niet zoveel reacties waren...terwijl het ook bekend is dat het wel degelijk waar is..kijk maar eens om je heen in de trein/metro/bus/werk/..hell kijk maar eens in je eigen huis...en het is toch net zo duidelijk als dat wat ze zeggen dat allochtonen crimineel zijn..hmm...wat me ook opviel is dat er toen gezegd werd dat .."hoe kan nuon het weten" en het bericht klopt niet" en meer van dat soort onzin..terwijl ik het allang om me heenn zag..dat ik er zelfs al over gesproken had met mn vrienden..toen klopte van dat bericht niks..maar andere berichten over allochtonen ..en marokanen..dan klopt het nieuws wel...ja.zo ken ik er nog een paar..houden jullie je zelf niet voor de gek..enkom er gewoon vooruit dat jullie niet altijd baden...ps..het moslim geloof....is de reinste geloof die er is...maar dat willen jullie niet weten..M.A.W..allochtonen zijn wel degelijk schoner dan nederlanders..kijk maar eens om je heen.