quote:Toot, vind jij 't nou ook zo'n onwerkelijk idee dat over een paar weken onze babies hier ook bij staan?
Op woensdag 11 februari 2004 09:49 schreef Catootje het volgende:
Mous, ik vind het toch schattig van oma...nu hebben oma's op mij altijd een streepje voor!
Ik kan dat echt gewoon nog niet helemaal bevatten dat 't gewoon echt zo is.. en dat er echt een kindje groeit. Zo stom. Ik heb nog steeds af en toe 't idee dat 't gewoon allemaal maar weer een stomme droom is ofzo..
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 10:05 schreef E.T. het volgende:[..]
Toot, vind jij 't nou ook zo'n onwerkelijk idee dat over een paar weken onze babies hier ook bij staan?
Ik kan dat echt gewoon nog niet helemaal bevatten dat 't gewoon echt zo is.. en dat er echt een kindje groeit. Zo stom. Ik heb nog steeds af en toe 't idee dat 't gewoon allemaal maar weer een stomme droom is ofzo..
Ik mag uit ervaring zeggen dat die gedachten er helemaal bij horen!
Ik heb het ook, ik had wel verwacht dat mensen-met-al-een-kind dat minder zouden hebben...maar aan Tan te merken is dat niet zo.. Gek hoor, alhoewel ik wel al heel snel gewend ben aan anderen die een kindje hebben: natuuuurlijk is er een Joshua en een Liam en...en...maar geen Gertje, die bestaat niet! Net als bevallen, ik kan me niet voorstellen dat ik dat echt ga doen
De baby in je buik en de baby in je armen zijn twee heel verschillende kindjes!
quote:Haha, ff snel (men roept mij): dat denk ik ook steeds! Dat kan nooit dezelfde zijn geweest als in mijn buik, veel te groot (en dat klopte dan ook wel een beetje he
Op woensdag 11 februari 2004 12:59 schreef Belana het volgende:
Ow Cattootje en ET, wederom zo herkenbaar! En jjoh, ik heb nou al 2,5 week mijn Liam en nnog steeds dringt het niet helemaal door...
Ik kan namelijk niet geloven dat ie uit mijn buik is gekomen...dat past noooooooit!!!
Bij mij groeit dit ook dat moeder gevoel. Ik weet nog dat hij net geboren was, hij was ongeveer een ander half uur oud, toen hebben we hem in zijn wieg gelegt om zelf even bij te komen. Achteraf denk ik dat arme kind, zo ziet ie niets en zo ligt ie in een grote ruimte waar hij zelf ook niet weet wat ie ermee moet. Maar wat ik hiermee wil zeggen is dat ik mezelf ook niet gelijk moeder voelde. Dat kwam allemaal geleidelijk aan.
Meiden je gaat het pas geloven als ie er uit komt, dat verzeker ik je
Zo even de txt aangepast, zaten nogal wat taalfouten in
[Dit bericht is gewijzigd door Lewis.de.boxer op 11-02-2004 15:21]
quote:Bevallingsverhalen.
Op woensdag 11 februari 2004 15:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Weet iemand hoe dat topic ook alweer heet waar je je bevallings verhaal in kwijt kunt ?
quote:Ik zat te zoeken onder bevallings verhalen. En hij vondt echt niets. Erg gevoelig zoek systeem zullen we maar zeggen. Bedankt Easy Going
Op woensdag 11 februari 2004 16:06 schreef easy-going het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hoe goed is haar Engels? Misschien las ze het als 'Mieke'?
Op woensdag 11 februari 2004 00:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Al ga ik niet zo ver als mijn moeder, die voor 'Mike', met een blauw kaartje, een kaartje 'Gefeliciteerd met je dochter' had gekochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben nu 20 weken zwanger, heb amper een buik, en niemand kan zich echt voorstellen dat er een baby in zit ('Waar laat je die dan?'). Lijkt me geen wonder dat ik er ook moeite mee heb. Gelukkig geeft-ie af en toe een schopje
Hoe zit het trouwens met de voorspellende gaven van as overgrootmoeders? Mijn oma heeft mijn moeder al gefeliciteerd met haar kleindochter
quote:Dat klopt, zo las ze het ook... maar als je man en je dochter je verzekeren dat het een jongetje is, zou ik toch maar wat minder eigenwijs doen
Op woensdag 11 februari 2004 19:17 schreef poemojn het volgende:[..]
Hoe goed is haar Engels? Misschien las ze het als 'Mieke'?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maandag heb ik met Thomas geknutseld. Ik had vingerverf gekocht en ik heb voetafdrukjes gemaakt. Het zag er heel leuk uit, zijn voetjes waren helemaal blauw! Maar de verf ging er heel makkelijk terug af.
Nog een vraagje want ik weet niet hoe ik het terug moet zoeken. Een tijd geleden zijn er door jullie wat tips gegeven voor sites met recepten voor babyhapjes. Welke waren dit ook al weer.
Ik ben zo dom geweest om die niet te noteren. Ik dacht dat duurt hier nog een tijdje, maar het gaat er straks toch aankomen en ik vind het wel leuk om me er alvast in te verdiepen.
http://www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html (van bastardhost)
http://www.keukenkikker.nl/
http://babyhapjes.jaspertom.nl/ (van coolbabe)
oja en wat die baby-uit-buik gevoelens betreft: ik was dolblij dat er toch echt een (gezond) kindje uit m'n buik kwam. vond het achteraf wel een beetje gek -maar vooral geweldig- dat dat dus al die tijd Piet was geweest, maar ik herkende wel heel sterk zijn bewegingen zoals ik ze ook in de buik gevoeld had, dus ik wist wel meteen dat 't klopte. en die moedergevoelens had ik wel onmiddellijk, eigenlijk.
quote:Ja dit had ik zelf ook inderdaad. Gek he, maar de bewegingen die hij maakt met zijn armpjes en beentjes heb ik ook zo gevoeld in mijn buik.
Op donderdag 12 februari 2004 12:18 schreef bixister het volgende:
ik herkende wel heel sterk zijn bewegingen zoals ik ze ook in de buik gevoeld had, dus ik wist wel meteen dat 't klopte. en die moedergevoelens had ik wel onmiddellijk, eigenlijk.
Ik ga ook die sites van die hapjes even bookmarken voor later, lijkt me erg handig!
Wat klinkt dat leuk Lies, die voetjes verfen! Ga ik ook onthouden!
Ik was gedurende de zwangerschap helemaal niet meer emotioneler maar juist nu sinds ik moeder ben geworden!
Ik krijg tranen in mijn ogen bij bevallingsverhalen en als ik kinderleed lees of hoor dan vloeien die tranen heeeeel gemakkelijk.
En ja kom niet aan mijn ventje want dan kom je aan mij. Ik had heel denbeeldige ideeen in het begin dat mensen kwaad wilden met Joshua. Nou ik vloog ze dus ook echt aan (in mijn gedachten dan).
Ik was het ook van plan om voetjes en handjes te gaan afdrukken. Ik heb zo'n speciaal schilderijtje gezien met alles wat je nodig hebt. Dus ga dat toch maar snel aanschaffen, is toch wel leuk voor later als herinnering. Zo heb ik ook al foto's op een rijtje en bevallings verhaal. En alle kaarten. Ik ben ook echt van plan om zo een pakketje te maken en in een doos te stoppen. Lijkt me wel leuk als je later nog eens snuffelt in je kasten om daar doorheen te lopen. Ze zijn toch al zo kort baby.
quote:Hier hetzelfde verhaal... ik heb het idee dat ik tijdens mijn bevalling een stukje (en yep, daar komen m'n tranen alweer) van mezelf ben kwijtgeraakt. Kan het niet anders uitleggen. Alles is 'verschoven'
Op donderdag 12 februari 2004 18:47 schreef -Lies- het volgende:
Dank je Bixister, ik heb ze nu gelijk genoteerd!Ik was gedurende de zwangerschap helemaal niet meer emotioneler maar juist nu sinds ik moeder ben geworden!
Ik krijg tranen in mijn ogen bij bevallingsverhalen en als ik kinderleed lees of hoor dan vloeien die tranen heeeeel gemakkelijk.
quote:En hoest het verder Kimpie? Hoest met Aiken? Komt ie nog steeds zo vaak voor voeding? foto's?
Op vrijdag 13 februari 2004 11:47 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Hier hetzelfde verhaal... ik heb het idee dat ik tijdens mijn bevalling een stukje (en yep, daar komen m'n tranen alweer) van mezelf ben kwijtgeraakt. Kan het niet anders uitleggen. Alles is 'verschoven'
ik accepteer de cookies.
quote:Verder gaat het wel o.k. Je vult je dagen met zogen en knuffels geven (ben druk bezig 'm schraal te kussen
Op vrijdag 13 februari 2004 11:50 schreef Belana het volgende:[..]
En hoest het verder Kimpie? Hoest met Aiken? Komt ie nog steeds zo vaak voor voeding? foto's?
ik accepteer de cookies.
Ennuh, geloof het of niet, in de tijd dat ik dit schreef heb ik 'm 4x aan de borst gehad... hij suft dan weer weg en besluit na zo'n minuut of 5 a 10 dat 'ie toch nog meer wil... Geen idee hoe ik dit kan afleren... Ik bied 'm steeds aan door te gaan maar op dat moment wil hij echt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop