Oké, voor de kenners: a73 -> Beuningen vanuit Venlo.
Bocht bij de afslag Arnhem/Rotterdam - Nijmegen Industrieterrein.
Ik in die bocht (naar Arnhem) waar de adviessnelheid 60 is... rij ik daar 70/80.
Rijd een blauwe Peugeot 406 Break voor me, kenteken 10-endannogwat , met een km of 60. Ik dus naar links om in te halen (twee baans bocht).
Begint deze man te accelereren, en hard ook... ik kan dus niet meer naar links, en vervolgens loopt de bocht over in een éénbaans weg.
Hij dwingt mij achter hem te rijden, en gaat me toch een partijtje op z'n rem stampen
Ik dus terug naar de 40 km/u, invoegen naar de snelweg weer a73 THV Afslag Beuningen... Gaatie echt met 10 km invoegen.. Ik er rechts langs en 'duik' voor hem om mijn remmen, (dat ik wel heel hard moest doen anders was 't boem in de ontstaande file).
Stapt die vent uit... 'kanker zus, kanker zo je kent 't wel'. Ik deurtje op slot (normaal ga ik wel knokken, maar nu niet joh.. in de file, stel dat ik 't verlies.. dan meptie me dood ). De file rijdt stukje verder, waaronder mij zelf. Die vent staat daar.. lekker in de kou
Hij doet zijn gordel weer om en al gebarend en schreeuwend rijdt hij achter me aan.
* t0n calls the cops.
Die gasten doen me toch potje moeilijk...
'hoe hard reed u, hoe kort op hem?'. WAT BOEIT JOU DAT NOU, HIJ DOET MAF
'we maken er een melding van, u hoort nog van ons'.
'vriendelijk bedankt meneer '
goed, wat ik me nu afvraag, hoe loopt dit soort dingen af, de kans bestaat dat ik hem elke dag tegen kom ( niet dat ik daar op let ).
Maar... krijgt hij mijn naam etc te horen? Ik bedoel... straks staatie voor me deur....
Iemand ervaringen hier mee?
btw, voordat ik de politie bel, moet 't wel heel bont worden.
Goed gedaan om de cops te bellen... ik heb ook alleen geen idee hoe dit verdergaat. Uit voorzorg voortaan maar altijd met gesloten deuren rijden misschien ?
quote:Zou je bijna doen ja
Op woensdag 11 februari 2004 08:50 schreef DomainAdmin het volgende:
Hmm... dat stukje snelweg ken ik wel. Ik kom er alleen niet dagelijks. In die tweebaans bocht kun je normaal gesproken redelijk inhalen, maar ja, als zo'n mafkees ineens gas begint te geven. Had waarschijnlijk vanmorgen geen kusje van z'n vrouwtje gehad... wat een gefrustreerde gast zeg !Goed gedaan om de cops te bellen... ik heb ook alleen geen idee hoe dit verdergaat. Uit voorzorg voortaan maar altijd met gesloten deuren rijden misschien ?
Was toen in Almere afslag Almere-Buiten west (9), Ik kom aanrijden en voor me rijd t z`on hyundai excel die helemaal de vluchtstrook oprijdt in de bochte en haar knipperlicht laat aanstaan.
Dus ik denk oh die is stuk.. hop erlangs, maar wat doet ze geeft opeens gas. Waardoor ze dus naast me rijdt bijna de berm in.
dus na maf wijf dacht ik en ik rijdt naar huis, en ze volgt me gewoon. Gaat voor me deur staan en begint te bellen. en ja hoor half uur later dingdong...politie.
"meneer, wat is er gebeurt..?"
" nou zus enzo"
Politie: oh okee ja haar schuld dus.. okee prima we maken er een notitie van.
Nooit meer wat van gehoord.
je had hem eigenlijk voor z'n flikker moeten rijden toen die uitstapte, dat was nog bruter geweest
Nee toch
Volgende keer pakken we hem
quote:0900-8844
Op woensdag 11 februari 2004 09:02 schreef DomainAdmin het volgende:
Ehhhh... zeg TS, welk nummer moet je dan trouwens bellen ? Ik heb ook een keer op het punt gestaan om de pliessie te bellen toen ik op de snelweg reed... maarreh, geen idee welk nummer.
quote:Ah, mooi. Thnx...
Op woensdag 11 februari 2004 09:03 schreef t0n het volgende:[..]
0900-8844
dan ff vragen naar de regio.
quote:Als hij echter met zijn honkbalknuppel op je auto staat in te beuken mag je ook 112 bellen, gaat dan misschien iets sneller
Ehhhh... zeg TS, welk nummer moet je dan trouwens bellen ? Ik heb ook een keer op het punt gestaan om de pliessie te bellen toen ik op de snelweg reed... maarreh, geen idee welk nummer.
quote:Die moet je zelf hebben in je auto, om van je af te meppe
Op woensdag 11 februari 2004 09:08 schreef ozzietukker het volgende:[..]
Als hij echter met zijn honkbalknuppel op je auto staat in te beuken mag je ook 112 bellen, gaat dan misschien iets sneller
Ik heb dat gehad met een Volvo Estate rijder. Haalde hem in met een Citroen Jumpy HDi busje maar niet voordat hij tot twee keer toe meeaccelereerde en zo de weg versperde, ging snijden zodat ik bijna tegen een andere weggebruiker aan knalde maar op tijd een noodstop maakte (met gillende rokende banden). Die Volvo-hufter haalde ik uiteindelijk in, om hem voor schut te zetten en eigenlijk omdat de zending haast had.
Gaat ie bij de stoplicht naast me staan en begint me toch een potje te janken met 'ik ken je baas en ga er melding van maken' en 'wat ik deed kón niet'. Wat nou kon niet? HIJ sneed me af en gunde me niet om voorbij te rijden.
Als je een beetje sportief gaat rijden, moet je ook sportief gedragen als je ingehaald wordt of gaat worden. Vind ik. Anders moet je maar niet gaan rijden en lekker thuis gaan kantklossen, is goed voor je hart.
quote:0900 8844 dus, gebruik ezelsbruggetje: 0900-TUIG.
quote:begrijpelijk, maar ik reed normaal... Ik was niet wakker... en dan ga ik ook niet 'racen'
Op woensdag 11 februari 2004 09:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dat soort gasten dienen gewoon met de trein te gaan, alsof het te min is om een andere weggebruiker die sneller is voor te laten. En dan irritant rijden.Ik heb dat gehad met een Volvo Estate rijder. Haalde hem in met een Citroen Jumpy HDi busje maar niet voordat hij tot twee keer toe meeaccelereerde en zo de weg versperde, ging snijden zodat ik bijna tegen een andere weggebruiker aan knalde maar op tijd een noodstop maakte (met gillende rokende banden). Die Volvo-hufter haalde ik uiteindelijk in, om hem voor schut te zetten en eigenlijk omdat de zending haast had.
Gaat ie bij de stoplicht naast me staan en begint me toch een potje te janken met 'ik ken je baas en ga er melding van maken' en 'wat ik deed kón niet'. Wat nou kon niet? HIJ sneed me af en gunde me niet om voorbij te rijden.
Als je een beetje sportief gaat rijden, moet je ook sportief gedragen als je ingehaald wordt of gaat worden. Vind ik. Anders moet je maar niet gaan rijden en lekker thuis gaan kantklossen, is goed voor je hart.
kan er nog steeds niet over uit
Wat een lul
quote:ik reed 90-100 en wilde inhalen. Toen ik daadwerkelijk kon inhalen reed ik 140. Mwah, het was imo niet eens een race, meer een rit der irritaties.
Op woensdag 11 februari 2004 09:31 schreef t0n het volgende:[..]
begrijpelijk, maar ik reed normaal... Ik was niet wakker... en dan ga ik ook niet 'racen'
kan er nog steeds niet over uit
Wat een lul
Die 406 rijder van jou had zeker een zware vorm van ochtendhumeur...
quote:Blijkbaar...
Op woensdag 11 februari 2004 09:40 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
ik reed 90-100 en wilde inhalen. Toen ik daadwerkelijk kon inhalen reed ik 140. Mwah, het was imo niet eens een race, meer een rit der irritaties.
Die 406 rijder van jou had zeker een zware vorm van ochtendhumeur...
Dat gaat wel goed met jou btw, ga nooit voor mij op de rem staan om me te pesten, ik rem nl niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |