abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17079545
Wat ik nou weer vanmorgen had

Oké, voor de kenners: a73 -> Beuningen vanuit Venlo.
Bocht bij de afslag Arnhem/Rotterdam - Nijmegen Industrieterrein.

Ik in die bocht (naar Arnhem) waar de adviessnelheid 60 is... rij ik daar 70/80.
Rijd een blauwe Peugeot 406 Break voor me, kenteken 10-endannogwat , met een km of 60. Ik dus naar links om in te halen (twee baans bocht).
Begint deze man te accelereren, en hard ook... ik kan dus niet meer naar links, en vervolgens loopt de bocht over in een éénbaans weg.
Hij dwingt mij achter hem te rijden, en gaat me toch een partijtje op z'n rem stampen
Ik dus terug naar de 40 km/u, invoegen naar de snelweg weer a73 THV Afslag Beuningen... Gaatie echt met 10 km invoegen.. Ik er rechts langs en 'duik' voor hem om mijn remmen, (dat ik wel heel hard moest doen anders was 't boem in de ontstaande file).
Stapt die vent uit... 'kanker zus, kanker zo je kent 't wel'. Ik deurtje op slot (normaal ga ik wel knokken, maar nu niet joh.. in de file, stel dat ik 't verlies.. dan meptie me dood ). De file rijdt stukje verder, waaronder mij zelf. Die vent staat daar.. lekker in de kou
Hij doet zijn gordel weer om en al gebarend en schreeuwend rijdt hij achter me aan.

* t0n calls the cops.

Die gasten doen me toch potje moeilijk...
'hoe hard reed u, hoe kort op hem?'. WAT BOEIT JOU DAT NOU, HIJ DOET MAF

'we maken er een melding van, u hoort nog van ons'.

'vriendelijk bedankt meneer '

goed, wat ik me nu afvraag, hoe loopt dit soort dingen af, de kans bestaat dat ik hem elke dag tegen kom ( niet dat ik daar op let ).
Maar... krijgt hij mijn naam etc te horen? Ik bedoel... straks staatie voor me deur....

Iemand ervaringen hier mee?

btw, voordat ik de politie bel, moet 't wel heel bont worden.

pi_17079595
Hmm... dat stukje snelweg ken ik wel. Ik kom er alleen niet dagelijks. In die tweebaans bocht kun je normaal gesproken redelijk inhalen, maar ja, als zo'n mafkees ineens gas begint te geven. Had waarschijnlijk vanmorgen geen kusje van z'n vrouwtje gehad... wat een gefrustreerde gast zeg !

Goed gedaan om de cops te bellen... ik heb ook alleen geen idee hoe dit verdergaat. Uit voorzorg voortaan maar altijd met gesloten deuren rijden misschien ?

pi_17079612
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 08:50 schreef DomainAdmin het volgende:
Hmm... dat stukje snelweg ken ik wel. Ik kom er alleen niet dagelijks. In die tweebaans bocht kun je normaal gesproken redelijk inhalen, maar ja, als zo'n mafkees ineens gas begint te geven. Had waarschijnlijk vanmorgen geen kusje van z'n vrouwtje gehad... wat een gefrustreerde gast zeg !

Goed gedaan om de cops te bellen... ik heb ook alleen geen idee hoe dit verdergaat. Uit voorzorg voortaan maar altijd met gesloten deuren rijden misschien ?

Zou je bijna doen ja
Ik heb btw wel zijn kenteken door gegeven aan de politie, weet het alleen nu niet meer
pi_17079623
Volgens mij snap je zelf ook niet helemaal hoe het werkt
Think quick, live fast, DIE HARD
pi_17079630
Strakke actie..

Juist gehandeld..

pi_17079638
Als het goed is kan hij een notitie verwachten. Heb ik ook

Was toen in Almere afslag Almere-Buiten west (9), Ik kom aanrijden en voor me rijd t z`on hyundai excel die helemaal de vluchtstrook oprijdt in de bochte en haar knipperlicht laat aanstaan.

Dus ik denk oh die is stuk.. hop erlangs, maar wat doet ze geeft opeens gas. Waardoor ze dus naast me rijdt bijna de berm in.

dus na maf wijf dacht ik en ik rijdt naar huis, en ze volgt me gewoon. Gaat voor me deur staan en begint te bellen. en ja hoor half uur later dingdong...politie.

"meneer, wat is er gebeurt..?"
" nou zus enzo"
Politie: oh okee ja haar schuld dus.. okee prima we maken er een notitie van.

Nooit meer wat van gehoord.

pi_17079639
Das er wel een van de grootste klok zeg O-o Geez.. Beetje frusty worden omdat iemand iets sneller rijdt dan jij en m dan meteen gaan lopen opnaaien.. Maar goed dat je niet was gaan knokken, anders had je ook dat nog op je dak gehad..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_17079642
deur opslot......en je rijdt een keer in de plomp (en bewusteloos).....? beter sluit je een draadje aan op je accu, als ie de deur open doet gewoon even tegen zn neus aan houden.
  woensdag 11 februari 2004 @ 08:57:02 #9
16082 Wytze
...Confidential
pi_17079662
Hehe goeie actie zal hem leren

je had hem eigenlijk voor z'n flikker moeten rijden toen die uitstapte, dat was nog bruter geweest

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17079688
nou ik hoop dat hij een note krijgt idd.
btw, ben ik sneller de lul als ik zeg dat ik elke maand bijna wel een boete heb voor speeding?

Nee toch

woensdag 11 februari 2004 @ 08:59:42 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17079709
Hij vond je turbo gewoon stoer

Volgende keer pakken we hem

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 11 februari 2004 @ 09:00:21 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17079715
alleen je deur op slot heeft geen zin kan ik je uit ervaring vertellen. Een goed tikje op je ruit en het is kapot
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17079746
Ehhhh... zeg TS, welk nummer moet je dan trouwens bellen ? Ik heb ook een keer op het punt gestaan om de pliessie te bellen toen ik op de snelweg reed... maarreh, geen idee welk nummer.
pi_17079755
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:02 schreef DomainAdmin het volgende:
Ehhhh... zeg TS, welk nummer moet je dan trouwens bellen ? Ik heb ook een keer op het punt gestaan om de pliessie te bellen toen ik op de snelweg reed... maarreh, geen idee welk nummer.
0900-8844
dan ff vragen naar de regio.
  woensdag 11 februari 2004 @ 09:07:07 #15
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_17079834
voor dit soort dingen hoef je in de randstad niet eens de juten te bellen. dat soort gezeik maakte ik dagelijks mee.
helaas kon mijn auto nooit op tegen dat soort piraten
pi_17079841
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:03 schreef t0n het volgende:

[..]

0900-8844
dan ff vragen naar de regio.

Ah, mooi. Thnx...
pi_17079854
Goed, nog steeds weet ik niet hoe dit soort zaken nou precies afgehandeld worden
pi_17079862
quote:
Als hij echter met zijn honkbalknuppel op je auto staat in te beuken mag je ook 112 bellen, gaat dan misschien iets sneller
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_17079993
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:08 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Als hij echter met zijn honkbalknuppel op je auto staat in te beuken mag je ook 112 bellen, gaat dan misschien iets sneller

Die moet je zelf hebben in je auto, om van je af te meppe
  woensdag 11 februari 2004 @ 09:19:02 #20
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_17080019
Dat soort gasten dienen gewoon met de trein te gaan, alsof het te min is om een andere weggebruiker die sneller is voor te laten. En dan irritant rijden.

Ik heb dat gehad met een Volvo Estate rijder. Haalde hem in met een Citroen Jumpy HDi busje maar niet voordat hij tot twee keer toe meeaccelereerde en zo de weg versperde, ging snijden zodat ik bijna tegen een andere weggebruiker aan knalde maar op tijd een noodstop maakte (met gillende rokende banden). Die Volvo-hufter haalde ik uiteindelijk in, om hem voor schut te zetten en eigenlijk omdat de zending haast had.

Gaat ie bij de stoplicht naast me staan en begint me toch een potje te janken met 'ik ken je baas en ga er melding van maken' en 'wat ik deed kón niet'. Wat nou kon niet? HIJ sneed me af en gunde me niet om voorbij te rijden.
Als je een beetje sportief gaat rijden, moet je ook sportief gedragen als je ingehaald wordt of gaat worden. Vind ik. Anders moet je maar niet gaan rijden en lekker thuis gaan kantklossen, is goed voor je hart.

The Internets, I needs it..
  woensdag 11 februari 2004 @ 09:19:47 #21
6290 Dr_Crouton
pi_17080030
quote:
0900 8844 dus, gebruik ezelsbruggetje: 0900-TUIG.
pi_17080192
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dat soort gasten dienen gewoon met de trein te gaan, alsof het te min is om een andere weggebruiker die sneller is voor te laten. En dan irritant rijden.

Ik heb dat gehad met een Volvo Estate rijder. Haalde hem in met een Citroen Jumpy HDi busje maar niet voordat hij tot twee keer toe meeaccelereerde en zo de weg versperde, ging snijden zodat ik bijna tegen een andere weggebruiker aan knalde maar op tijd een noodstop maakte (met gillende rokende banden). Die Volvo-hufter haalde ik uiteindelijk in, om hem voor schut te zetten en eigenlijk omdat de zending haast had.

Gaat ie bij de stoplicht naast me staan en begint me toch een potje te janken met 'ik ken je baas en ga er melding van maken' en 'wat ik deed kón niet'. Wat nou kon niet? HIJ sneed me af en gunde me niet om voorbij te rijden.
Als je een beetje sportief gaat rijden, moet je ook sportief gedragen als je ingehaald wordt of gaat worden. Vind ik. Anders moet je maar niet gaan rijden en lekker thuis gaan kantklossen, is goed voor je hart.

begrijpelijk, maar ik reed normaal... Ik was niet wakker... en dan ga ik ook niet 'racen'

kan er nog steeds niet over uit
Wat een lul

woensdag 11 februari 2004 @ 09:40:56 #23
6290 Dr_Crouton
pi_17080390
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:31 schreef t0n het volgende:

[..]

begrijpelijk, maar ik reed normaal... Ik was niet wakker... en dan ga ik ook niet 'racen'

kan er nog steeds niet over uit
Wat een lul

ik reed 90-100 en wilde inhalen. Toen ik daadwerkelijk kon inhalen reed ik 140. Mwah, het was imo niet eens een race, meer een rit der irritaties.

Die 406 rijder van jou had zeker een zware vorm van ochtendhumeur...

pi_17080422
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:40 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

ik reed 90-100 en wilde inhalen. Toen ik daadwerkelijk kon inhalen reed ik 140. Mwah, het was imo niet eens een race, meer een rit der irritaties.

Die 406 rijder van jou had zeker een zware vorm van ochtendhumeur...

Blijkbaar...
Als ik hem morgen weer tegen kom, ga ik heel vriendelijk naar hem zwaaien
pi_17080848
Heb je weer vrienden gemaakt t0n.

Dat gaat wel goed met jou btw, ga nooit voor mij op de rem staan om me te pesten, ik rem nl niet

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')