abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 februari 2004 @ 20:11:07 #226
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_17431656
Vanavond vielen mij 2 dingen op bij Nickelodeon;

- Vanaf volgende week wordt in het weekend om 18:10 een serie vertoond van Lucky Luke. Wat gebeurt er met B&A?

- In "De verzonken stad" zit een goof of ik snap iets niet: als Adriaan met Danny belt vanuit de hotelkamer, verteld Danny hoe ze een gipsafdruk van de steen moet maken. Op het eind zegt Adriaan dat de het gips een half uur moet drogen en willen ze de kamer verlaten. Bassie pakt dan opeens ergens bij het bed de steen en zegt dat hij hem niet achter wil laten.
Hoe zit dat dan met die gipsafdruk???

"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
  zondag 29 februari 2004 @ 20:29:57 #227
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17432004
Ja vreemd ! maar uiteindelijk wil Adriaan toch een fotokopie faxen?
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  zondag 29 februari 2004 @ 22:14:44 #228
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17434098
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:11 schreef rpc123nl het volgende:
- In "De verzonken stad" zit een goof of ik snap iets niet: als Adriaan met Danny belt vanuit de hotelkamer, verteld Danny hoe ze een gipsafdruk van de steen moet maken. Op het eind zegt Adriaan dat de het gips een half uur moet drogen en willen ze de kamer verlaten. Bassie pakt dan opeens ergens bij het bed de steen en zegt dat hij hem niet achter wil laten.
Hoe zit dat dan met die gipsafdruk???

Je ziet Adriaan bezig met de mal. De steen hadden ze dus niet meer nodig voor de afdruk... of bedoel je iets anders?

Die hele afdruk slaat trouwens nergens op, want ze wilden de steen niet opsturen omdat dat te lang zou duren. Gaat een gipsafdruk sneller met de post dan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 29 februari 2004 @ 22:27:45 #229
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_17434351
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je ziet Adriaan bezig met de mal. De steen hadden ze dus niet meer nodig voor de afdruk... of bedoel je iets anders?

Die hele afdruk slaat trouwens nergens op, want ze wilden de steen niet opsturen omdat dat te lang zou duren. Gaat een gipsafdruk sneller met de post dan?
Mja, kan aan mij liggen maar volgens mij heb je het origineel nodig als je een gispafdruk wil maken totdat het gips volledig is uitgehard. Toch...?
"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
  zondag 29 februari 2004 @ 22:29:32 #230
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_17434389
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:29 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Ja vreemd ! maar uiteindelijk wil Adriaan toch een fotokopie faxen?
Eh nee, Danny en Robin hebben al een fax met de fotokopie, maar willen een gipsafdruk om de tekens beter te kunnen lezen/ontcijferen.
"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
  maandag 1 maart 2004 @ 00:02:49 #231
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17436262
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:27 schreef rpc123nl het volgende:

[..]

Mja, kan aan mij liggen maar volgens mij heb je het origineel nodig als je een gispafdruk wil maken totdat het gips volledig is uitgehard. Toch...?
Het stuk waar Adriaan mee bezig is, is de mal. Dat is de afdruk van de steen in spiegelbeeld. Hij smeert het nu in met zeep zodat hij daarna gips erin kan gieten. Als dat is uitgehard, heb je een kopie van de steen. Als je de mal eenmaal hebt, heb je de steen zelf niet meer nodig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 1 maart 2004 @ 11:11:37 #232
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17441320
Columns -- deel 1

Even reclame tussendoor, dit is een columnforum welke ik ben begonnen. Makkelijker om te reageren dan het standaard column-verhaal binnen FOK
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
pi_17443153
Even reclame tussendoor, wij zijn een officieel B&A forum begonnen. Makkelijker om te reageren dan hier! Komt allen!

http://forum.bassieenadriaan.nl

LOL, eerst zeuren dat wij het andere forum steeds promoten, sta je hier nu zelf hetzelfde van je eigen topics te doen. Ik lach er om
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  maandag 1 maart 2004 @ 15:28:07 #234
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17443855
ik heb geen nieuw of ander b&a-forum gemaakt, jullie wel. Jullie denken daar je heil te zoeken, stay away here !
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  maandag 1 maart 2004 @ 16:28:03 #235
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_17444973
*Baron* Drommels Japie, je gaat toch geen mensen wegsturen
No escape from reality
  maandag 1 maart 2004 @ 18:16:56 #236
54630 jeehaa
youcan'thavemall
pi_17446678
shit nu spelen ze dezelfde aflevering als gisteren.
  maandag 1 maart 2004 @ 19:31:56 #237
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17447923
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:28 schreef Vlugge-Japie het volgende:
ik heb geen nieuw of ander b&a-forum gemaakt, jullie wel. Jullie denken daar je heil te zoeken, stay away here !
Okay, maar jij post ook op ons forum en hier. Blijf jij nou ook hier weg, of op ons forum?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_17456020
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:28 schreef Vlugge-Japie het volgende:
ik heb geen nieuw of ander b&a-forum gemaakt, jullie wel. Jullie denken daar je heil te zoeken, stay away here !
Zeg wat denk je nu eigenlijk wel kereltje? Dat dit een beetje jouw topic is en jij bepaalt wie er wel en niet reageert?
Doe toch eens een keer normaal man
Een heer met stijl
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:37:43 #239
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17458930
Heer_ van_Bartolhoven je bevestigd de mening die ik al over je had.....

Wanneer mensen een ander forum hebben gevonden en denken dat dit niet meer is, stop dan hier met posten ipv negatief te lopen doen over dit forum. Kern van de zaak.

Bottem line is nog steeds dat er nu een aantal mensen zijn die willen en wetens de sfeer verzieken met opmerkingen die niet ter zake doen. voorbeelden:

* Dat staat ook op mijn site. Kijk daar es, wedden dat je opeens een hoop meer opvalt?

En natuurlijk zingen ze "vrinden" want dat rijmt op "vinden"
* Hee figuur, dat weten we nou wel.
Ontopic!

* Och, als jij voornamelijk "ja, dat wisten we al" reacties wil krijgen, dan is dat niet mijn probleem. Ik dacht, laat ik je eens van dienst zijn. Ook niet meer dus.
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:23:21 #240
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17459657
Maike Salet heeft de volgende vraag: “Ik heb gehoord dat de boef B2 tijdens de opnames van de Verzonken Stad een ongeval heeft gehad toen hij in Griekenland uit het hotelraam sprong. Klop dat?
Dat gerucht klopt voor een deel. De Griekse hotelkamer was een decor dat in Nederland stond. Tijdens de opname moeten de boefjes, als ze Adriaan horen aankomen, door het raam naar buiten duiken. Maar omdat er in het decor geen ramen waren, liet ik B2 en Vlugge Japie naast de camera op een stapel kussens duiken. Voor iedereen was zo’n sprong een lachertje en voor Joop Dickmans (B2) helemaal omdat hij jarenlang als komisch cascadeur heeft
gewerkt (met een gooi en smijt nummer). Maar tijdens de opname dook hij niet op de kussens, maar voor de kussens op de grond. Het leek er op dat hij geen letsel had opgelopen en direct daarna deden we de opname over en die ging goed. (zie je ook in de serie) Die sprong was tevens de allerlaatste opname van de serie van de Verzonken stad. Een tijdje later vertelde Joop me dat hij dagenlang pijn in zijn nek heeft gehad en dat hij nog steeds niet kon begrijpen waarom hij zo stom was om naar de grond te duiken.

Inderdaad dus toch die raamscene in de hotelkamer !!!!! Maar er staat niet dat het een ernstig ongeval is !
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:34:50 #241
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_17459863
Eindelijk, de oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paan!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 14:58:51 #242
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17462334
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:34 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Eindelijk, de oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hee, leef jij ook nog

@ Vlugge-Japie: Ja jochie. Zonder mij had je nooit geweten hoe het precies zat met B2. Denk daar maar eens over na.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:17:32 #243
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17462695
ach jochie, je moet je niet belangrijker maken dan je bent, mevrouw komt ook een keer op de Adriaan site met een vraag.....

Je bent goed bezig de sfeer te verzieken hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlugge-Japie op 02-03-2004 16:04:04 ]
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:07:23 #245
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17463695
Gossie !

Kijkerdekijk! Malle Hinse vind zichzelf en zijn forum ook al belangrijker dan wat dan ook

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
pi_17464187
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:37 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Heer_ van_Bartolhoven je bevestigd de mening die ik al over je had.....

Wanneer mensen een ander forum hebben gevonden en denken dat dit niet meer is, stop dan hier met posten ipv negatief te lopen doen over dit forum. Kern van de zaak.

Bottem line is nog steeds dat er nu een aantal mensen zijn die willen en wetens de sfeer verzieken met opmerkingen die niet ter zake doen. voorbeelden:
-Jouw mening over mij interresseert me geen ruk.

-Dat mag je rustig vinden, maar het is niet aan jouw om te beslissen iedereen die hier wil komen mag hier komen en doet dat ook, dus die berichten waar je iedereen probeert weg te bonjouren hebben totaal geen zin.

-De enige die hier de sfeer verziekt ben jij

Een heer met stijl
  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:24:20 #247
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_17466343
Ach gohhhhhhhhhhhhh op de pik getrapt?
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:28:47 #248
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_17467520
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:24 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Ach gohhhhhhhhhhhhh op de pik getrapt?
Vlugge Japie, alstjeblieft!
Ik lees nog 's het Fok! topic door en overal zie ik mensen die ruzie maken. En dat het steeds om jou gaat. Ik heb nooit gezegd dat iedereen naar het B&A Forum moet komen en dat moet ook iedereen zelf weten. Maar kijk nu eens wie hier nog over zijn...
Je zou best met ons mee kunnen doen op ons forum, maar dat kan nooit als je je zo opsteld. Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt, dat is zeker, maar als je dan zo graag wilt dat dit forum blijft leven, ga dan niet andere mensen lopen afzeiken, want dan jaag je ze weg.
Ik zeg dit niet om je te veroordelen, maar om je te helpen. Misschien doe je er wat mee.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_17467880
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:24 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Ach gohhhhhhhhhhhhh op de pik getrapt?
Welnee dat lukt jou toch van je leven niet, maar droom gerust verder

Krachtig argument trouwens, zullen ze onder de indruk van zijn in bijvoorbeeld de Tweede Kamer ofzo

[ Bericht 13% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 02-03-2004 19:54:19 ]
Een heer met stijl
pi_17467914
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:28 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Vlugge Japie, alstjeblieft!
Ik lees nog 's het Fok! topic door en overal zie ik mensen die ruzie maken. En dat het steeds om jou gaat. Ik heb nooit gezegd dat iedereen naar het B&A Forum moet komen en dat moet ook iedereen zelf weten. Maar kijk nu eens wie hier nog over zijn...
Je zou best met ons mee kunnen doen op ons forum, maar dat kan nooit als je je zo opsteld. Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt, dat is zeker, maar als je dan zo graag wilt dat dit forum blijft leven, ga dan niet andere mensen lopen afzeiken, want dan jaag je ze weg.
Ik zeg dit niet om je te veroordelen, maar om je te helpen. Misschien doe je er wat mee.
Ja die kerel heeft een karakteristiek probleem, hij is zelf fouter bezig dan ooit te voren maar het ligt volgens hem altijd aan anderen, het eeuwenoude verhaal van balk en splinter
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')