quote:spam
Op dinsdag 10 februari 2004 22:54 schreef Presley het volgende:
En t liefst nog wel te downloaden bij kazaa he!
Alvast bedankt![]()
maar sorry, geen muziek die ik veel luister... kan je nie echt helpen denk ik. succes
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:59 schreef scheerenveen het volgende:[..]
spam
maar sorry, geen muziek die ik veel luister... kan je nie echt helpen denk ik. succes
Charly Lownoise & Mentel Theo voor de happy tijd
ZWAAR GOED...check de nieuwe box maar
uhm...
Oh Fortune - Apotheose
Te Quiero Puta (kweet nie precies hoe je het schrijft maar ook hard)
TCM - I can hear your heartbeat
Bisart - Wrong is right
Final Analyzis - El Punto Final
usw usw usw
Kan wel heel de cd van Houseparty Part VI op gaan noemen
is trouwens een lekkere mix cd met gouwe ouwe
quote:Weer zo'n persoon off topic...maar okej, moet ik de titel veranderen van mijn topic ofzo?? Ipv Ik zoek goeie nummers van t begin van de house muziek in: ik zoek goeie nummers VANAF t begin van de house muziek...Als ik het zelf allemaal zo goed wist had ik het topic niet geplaats wijsneus, maar TnhX voor je misplaatse verbetering
Op dinsdag 10 februari 2004 23:30 schreef RoK het volgende:
Yeah right, Thunderdome is het begin van de house
quote:ThnX! Maar hij heeft die cd zelf al
Op dinsdag 10 februari 2004 23:53 schreef Shirley het volgende:
Download of koop ID&T presents The Darkraver. Supergoeie cd met veel gouwe ouwe,wat minder bekende oldschool nummers uit de Parkzicht en Energiehal tijd,zoals Night in Motion, Happy Together en Braincracker tot harde gabber, wat ik zelf wat minder vind. Kamiz song staat er ook op, die ik persoonlijk ook zeer goed vind. Zoals jij het vertelt, lijkt die cd de perfecte mix voor hem.
Zoek maar eens op New Beat. Dat is pas echte House.
Of je kan natuurlijk ook een Depeche mode LP op 45 toeren draaien. Zo is de house in Belgie tot een regelrechte ontploffing gekomen. Echt waar !
Steve Silk Hurley en Fairly Jackmaster Funk zijn pioneer van de Housesound of Chicago. Dat is 20 jaar oud ofzo en nog steeds de moeite waard.
quote:Ow? Goeie keuze
Op woensdag 11 februari 2004 00:01 schreef Presley het volgende:[..]
ThnX! Maar hij heeft die cd zelf al
zitten nog wel wat verkeerde tracks tussen, maar denk wel dat je hier wat aan hebt...
- Farley 'Jackmaster' Funk - Love can't turn around
- Marshall Jefferson - Move your body
- Royal House - Can You Party
- Joe Smooth - Promised Land
en dan de bonzai-plaatjes als thunderball enzo...
soushkin - dream your dream
jones & stephenson - the first rebirth
klassiekers...
voor de gein poing erop zetten (rot.term.source)
quote:Poing hoort er zeker bij ja!
Op woensdag 11 februari 2004 09:13 schreef realist_ik het volgende:
ik zou de tracklists van de eerste club-x cd's er eens bij nemen...en dan de bonzai-plaatjes als thunderball enzo...
soushkin - dream your dream
jones & stephenson - the first rebirth
klassiekers...voor de gein poing erop zetten (rot.term.source)
Leuke verzameling is ook de Hardcore 100 cd.
Slaves to the Rave, poltergeist, execute, hardcore to the bone, French connection....
quote:ThnX...
Op woensdag 11 februari 2004 09:09 schreef teknomist het volgende:
Het is een beetje makkelijk om te denken dat de begin jaren negentig het begin van de house was. Als je echt terug gaat moet je denken aan plaatjes zoals:- Farley 'Jackmaster' Funk - Love can't turn around
- Marshall Jefferson - Move your body
- Royal House - Can You Party
- Joe Smooth - Promised Land
quote:Die plaatjes die ik opsomde zijn vanaf de jaren tachtig. De grote feesten (met name gabber) zijn vanaf de jaren negentig opgekomen.
Op woensdag 11 februari 2004 13:38 schreef Presley het volgende:[..]
ThnX...
Maar ik denk niet dat het vanaf de jaren 90 is, want ik heb gelezen en gehoord dat het vanaf de jaren 80 is, maar ik bedoelde eigenlijk meer toen die grote feesten begonnen, die jongen gaat vanaf zijn 16e helemaal los daar en ik kom gewoon net kijken want ben pas 19Maarja hij is gewoon gek van die muziek uit die tijd en ik wil niet met een amateurs cdtje aan komen zetten
maarja, misschien is t allemaal een beetje vaag uitgelegt in mijn topic, maar dat zal dan nu vast allemaal duidelijk wel zijn he...
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:42 schreef teknomist het volgende:[..]
Die plaatjes die ik opsomde zijn vanaf de jaren tachtig. De grote feesten (met name gabber) zijn vanaf de jaren negentig opgekomen.
quote:Leer dan wat minder wollig vertellen, kneus
Op woensdag 11 februari 2004 14:20 schreef Presley het volgende:[..]
Vertel me liever iets dat ik nog niet weet![]()
quote:Nou aan de reacties te zien snappen de mensen me perfect, maarja er zijn altijd uitzonderingen
Op woensdag 11 februari 2004 14:26 schreef teknomist het volgende:[..]
Leer dan wat minder wollig vertellen, kneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |