Dit was het laatste deel: Eastenders, deeltje 5
Als dan nog die verschrikkelijke nana onder de grond gaat ben ik weer helemaal tevreden.
hoewel 't me wel leuk lijkt als die pa weer terugkomt, kunnen we wel wat vuurwerk verwachten
nu nog ff laura die 's d'r bek opentrekt over baby bobby en janine achter slot en grendel
Ja, dat gedoe met de Ferreiras vindt ik ook niet echt leuk. Waar zit die vader eigenlijk?? Dat is echt langs me heen gegaan geloof ik.
Derek mag van mij trouwens ook wel weg .
quote:Die pa zit in India geloof ik en Derek is inderdaad 100% kotsmateriaal met die loserkop van 'em.
Op woensdag 11 februari 2004 02:07 schreef schatje het volgende:
Ja, dat gedoe met de Ferreiras vindt ik ook niet echt leuk. Waar zit die vader eigenlijk?? Dat is echt langs me heen gegaan geloof ik.Derek mag van mij trouwens ook wel weg
.
De bejaarden in EE zullen wel nodig zijn om de oudjes voor de buis te houden, maar moeten dat nou echt van die onsmakelijke amateurtoneelspelers zijn?
quote:Jim zie je niet meer zoveel lopen met vergeelde hemden.
Op woensdag 11 februari 2004 02:12 schreef APK het volgende:[..]
De bejaarden in EE zullen wel nodig zijn om de oudjes voor de buis te houden, maar moeten dat nou echt van die onsmakelijke amateurtoneelspelers zijn?
En Dot, daar kan ik altijd wel om lachen.
En de rest: .
Arme Sonia, ze is onzeker en verzint een smoes om maar niet naar het Valentijnsfeest te hoeven.
Sharon, you go girl!
Wanneer kwam Den nou terug zei ze?
quote:Ja, Dennis is wel leuk om naar te kijken inderdaad.
Op vrijdag 13 februari 2004 21:30 schreef schatje het volgende:Dennis
blijft toch mijn televisie-man hoor.
En de broer van Gus
![]()
![]()
.
En die broer van Gus lijkt op Ian Wright vind ik.
Gelukkig niet te veel geneuzel over Tariq vanavond.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:56 schreef ruby het volgende:
Wel een langdradige aflevering zeg. Nou vind ik het genoeg geweest wat Tariq en Ronny betreft.Arme Sonia, ze is onzeker en verzint een smoes om maar niet naar het Valentijnsfeest te hoeven.
Sharon, you go girl!
Wanneer kwam Den nou terug zei ze?
Eind maart! Dat wordt lachen als hij Dennis ziet met zijn "princess".
Erg leuk.
Als het het gemist heb (en dat is al een flink aantal keer de laatste paar weken en de kabel wordt pas zaterdag geinstalleerd zodat ik 10 uur uitzendingen weer kan zien) lees ik of dit topic of krijg ik een update van m'n PA. Wat een schat is het toch!
God I fancy Kareena! Ze heeft iets! Ben ik de enige 'bloke' die hier in dit topic reageer trouwens? [edit]niet dus.. heb net de andere profiles gechecked..[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Individual op 19-02-2004 18:24]
quote:Mooie scène wel. En ik weet al wat Vicky gaat doen
Op donderdag 19 februari 2004 22:03 schreef Inca het volgende:
JAAAAAAAAAA
Sharon en Dennis hebben verkering en Vicky ze kussen
Ze kijkt verschrikt maar denk dat ze er toch wel blij mee is
quote:Ja, je maakt me nu wel nieuwsgierig.
Op donderdag 19 februari 2004 22:05 schreef schatje het volgende:
Mooie scène wel. En ik weet al wat Vicky gaat doen.
quote:Hmmz, dat zou goed kunnen
Op donderdag 19 februari 2004 22:54 schreef ruby het volgende:
Ik heb ff wat gemist hoor, maar waarom stond dat gozertje in "bed & breakfast"? Is dat weer een zoon van Paul ofzo?
quote:spoiler:
Ja, je maakt me nu wel nieuwsgierig.
Meen je datquote:Op woensdag 25 februari 2004 01:46 schreef schatje het volgende:
Die scènes worden trouwens opgenomen op de set van Holby City.
Dat ventje wat bij Yolande en Patrick in huis verbleef. Wat is dat in godesnaam voor slechte beeldvulling? Weg met die onzin.. Ze hebben blijkbaar weer een spannend verhaal nodig.quote:Op woensdag 25 februari 2004 01:46 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat die nier er ook al in zat![]()
. Die scènes worden trouwens opgenomen op de set van Holby City
.
Maar ik vind er niet veel aan op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |