quote:Hij had wel iets teveel begrip. Er is een verschil tussen snappen dat mensen zo denken, en er echt begrip voor hebben.
Op woensdag 11 februari 2004 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat hij een andere mening heeft over het onderwerp is hij een leeghoofd? Vreemde redenatie meneertje R@b. Als je zo gaat redeneren ben je geen haar beter dan de extremisten. Hij legde er nog express de nadruk op dat hij het niet eens was met de tekst, maar hij het wel kon begrijpen. So fucking what... extreem-rechtse bandjes heb je hier ook, daar hoor ik jouw niet over zeiken? Hetzelfde geldt voor het JDL
quote:Gaat dit topic over extreem rechtse bandjes
Op woensdag 11 februari 2004 09:34 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Omdat hij een andere mening heeft over het onderwerp is hij een leeghoofd? Vreemde redenatie meneertje R@b. Als je zo gaat redeneren ben je geen haar beter dan de extremisten. Hij legde er nog express de nadruk op dat hij het niet eens was met de tekst, maar hij het wel kon begrijpen. So fucking what... extreem-rechtse bandjes heb je hier ook, daar hoor ik jouw niet over zeiken? Hetzelfde geldt voor het JDL
Die knul was gewoon dom aan het ouwe hoeren.
Dergelijke teksten zijn niets anders dan haatzaaierij en als je daar begrip voor wilt hebben ben je dom.
Hij was het wel eens met de tekst als er dat en dat mee bedoeld werd, zo zei hij dat...
quote:Nee, het is iets soortgelijks als extreem rechtse bandjes, maar daar wordt niet zo hard over geouwehoerd. Hypocriet gedrag en het bagetalliseren van zaken, daar zijn we mee gestopt toch. Doe alsjeblieft niet zo politiek correct.
Op woensdag 11 februari 2004 09:39 schreef milagro het volgende:[..]
Gaat dit topic over extreem rechtse bandjes
Hou die dooddoener dan voor je.Die knul was gewoon dom aan het ouwe hoeren.
Dergelijke teksten zijn niets anders dan haatzaaierij en als je daar begrip voor wilt hebben ben je dom.
Hij was het wel eens met de tekst als er dat en dat mee bedoeld werd, zo zei hij dat...
quote:Open er een topic over dan zou ik zeggen, die extreem rechtse band met dat nummer "Dood aan alle moslims" dat nu zo populair is op internet onder westerse jongeren.
Op woensdag 11 februari 2004 09:46 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Nee, het is iets soortgelijks als extreem rechtse bandjes, maar daar wordt niet zo hard over geouwehoerd. Hypocriet gedrag en het bagetalliseren van zaken, daar zijn we mee gestopt toch. Doe alsjeblieft niet zo politiek correct.
"Ja maar zij doen het ook en daar hoor ik je hier niet over", is een dooddoener, omdat het hier niet over hullie gaat maar over zullie.
en zullie doet dom, zullie zaait haat.
quote:Gaan we nu om elk lied een apart topic openen? Het valt mij gewoon op dat de media niet of nauwelijks aandacht besteed aan dat soort bandjes, maar owee als er een paar rellende pubers een liedje maken met een arabisch scheldwoord erin zeg! Het is geen dooddoener, het is een constatering. Het feit "dat het zo populair is", is niet gek met al die media-hype eromheen. Die jongeren hebben hun zin gekregen.
Op woensdag 11 februari 2004 09:49 schreef milagro het volgende:[..]
Open er een topic over dan zou ik zeggen, die extreem rechtse band met dat nummer "Dood aan alle moslims" dat nu zo populair is op internet onder westerse jongeren.
"Ja maar zij doen het ook en daar hoor ik je hier niet over", is een dooddoener, omdat het hier niet over hullie gaat maar over zullie.
en zullie doet dom, zullie zaait haat.
quote:Nee, omdat hij enorm dom uit zijn dikke nek zat te lullen. Daarom.
Op woensdag 11 februari 2004 09:34 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Omdat hij een andere mening heeft over het onderwerp is hij een leeghoofd?
V.
quote:En wat was dan niet waar?? kom op zeg! de westerse wereld gebruikt alles als melkkoe om er zelf beter van te worden! Check Irak! das toch onzin om daar binnen te vallen!! Geld, geld geld dat zijn de enige belangen, en de media hier zegt hetzelfde over moslims als de media daar over christenen.
Op woensdag 11 februari 2004 10:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Nee, omdat hij enorm dom uit zijn dikke nek zat te lullen. Daarom.
V.
quote:Ik zeg niet dat alles wat hij zei onwaar was. Maar de eenzijdige en bijzonder selectieve manier van tegen de zaken aankijken was tenenkrommend.
Op woensdag 11 februari 2004 10:20 schreef Wutangtony het volgende:[..]
En wat was dan niet waar??
V.
quote:Hij deed precies het zelfde als de media hier doet met moslims. Wat je zelf zegt: eenzijdigheid, selectieve manier van media keuze. De media maakt zich druk om 5 jongens die een liedje schrijven tegen aanvallers van moslims. Teriwijl die bush gasten een compleet land aanvallen!! hahaha laat me niet lachen! tenenkrommend! shit
Op woensdag 11 februari 2004 10:21 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik zeg niet dat alles wat hij zei onwaar was. Maar de eenzijdige en bijzonder selectieve manier van tegen de zaken aankijken was tenenkrommend.
V.
quote:daar ben ik het dan óók niet mee eens.
Op woensdag 11 februari 2004 10:24 schreef Wutangtony het volgende:Teriwijl die bush gasten een compleet land aanvallen!!
quote:Ja, tenenkrommend. Poep.
hahaha laat me niet lachen! tenenkrommend! shit
V.
quote:Ik ken er geen, graag links of ander soortig bewijs.
Op woensdag 11 februari 2004 09:59 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Gaan we nu om elk lied een apart topic openen? Het valt mij gewoon op dat de media niet of nauwelijks aandacht besteed aan dat soort bandjes, maar owee als er een paar rellende pubers een liedje maken met een arabisch scheldwoord erin zeg! Het is geen dooddoener, het is een constatering. Het feit "dat het zo populair is", is niet gek met al die media-hype eromheen. Die jongeren hebben hun zin gekregen.
quote:ja hoor best wel. het is niet als of ik dat voor de lol doe..
Op woensdag 11 februari 2004 07:47 schreef BAZZA het volgende:Altijd en overal maar "de Joden" de schuld van geven, gaat dat nou niet enorm vervelen?
quote:Nee, hij weet dat jij je bezondigt aan anti-semitische poeppraat met je joden regeren de wereld en je complottheorieën dat de joden (mossad) overal achter zitten. Want nare moslims, die bestaan natuurlijk niet.
Op woensdag 11 februari 2004 14:02 schreef MokroKees het volgende:en jij weet net zo goed als ik dat ik gelijk heb..
Het is allemaal de schuld van de kuffars, als die verslagen zijn, dan pas zal er een heilstaat heersen. Eigenlijk niet anders dan de theoriën van ome Adolf.
quote:Nee, wij zien ook wel in dat het een verslaving is.
Op woensdag 11 februari 2004 14:02 schreef MokroKees het volgende:[..]
het is niet als of ik dat voor de lol doe..
quote:Die moslims zijn gewoon nazi's.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ja die heb ik gezien. Ik vindt het vergelijkbaar met de nazi-bandjes die regelmatig optreden hier in nederland.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:46 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Die moslims zijn gewoon nazi's.
quote:ach kijk R@b komt onder zijn steen vandaan.. ik heb nieuws voor je..
Op woensdag 11 februari 2004 14:22 schreef R@b het volgende:Nee, hij weet dat jij je bezondigt aan anti-semitische.. bla
dus ga nou niet de onschuldige braverik uit zitten hangen want we weten heus wel dat als we gaan kijken wie nou de werkelijke rascist is dat jij bij verre wint met je klagerige nieuwspostings over Moslims op de FP.
een typische geniepige telegraaf achterkamertjes racist ben je..
quote:en waar komt jouw haat in vredesnaam vandaan als ik vragen mag? Wat is _jou_ persoonlijk aangedaan?
Op woensdag 11 februari 2004 14:59 schreef MokroKees het volgende:
-knip-
quote:toe maar, zeg
Op woensdag 11 februari 2004 14:59 schreef MokroKees het volgende:een typische geniepige telegraaf achterkamertjes racist ben je..
quote:Gelukkig maar, ik was even bang dat er echt mensen zo dachten en die beelden van dat instortende gebouw echt gebeurd waren.
Op woensdag 11 februari 2004 14:52 schreef skunkator het volgende:
Ik zeg je eerlijk, het is misschien vrij radicaal, maar het is absoluut geen terrorisme, ik zie het meer als humor verpakt in een goede rap
quote:Ik als neutrale edoch objectieve lezer constateer geen enkele haat in de teksten van MocroKees, derhalve moet ik eerlijk zeggen dat de teksten van een gemiddelde R@b en Akkersloot zich wel in het grijze gebied van haat bevinden
Op woensdag 11 februari 2004 15:05 schreef fokje het volgende:-knip-
quote:Misschien is dat omdat de Nazi's hun haat kleinschalig houden en niet in naam van de goede zaak zichzelf met zakken dynamiet omhangen en een bus opblazen, zichzelf met vliegtuigen in torens werpen. Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar wat je nu ziet is het opkomen van een fundamentalisme dat geen ademruimte biedt voor andere ideeen en opvattingen. Vergelijkbaar met de West-Europese mentaliteit ten tijde van de kruistochten.
Op woensdag 11 februari 2004 14:35 schreef freako het volgende:
Ik vind het opvallend dat een opruiende plaat van een stel moslims meteen voor ophef zorgt, en bij NOVA terechtkomt, en dat opruiende platen van nazi-bands dat niet doen. Sommige mensen laten zich wel erg snel provoceren.
Wat er gebeurd is met het WTC is een dieptrieste zaak, en uit pieteit met de nabestaanden en slachtoffers dien je niet zo'n nummer met clip te maken. En dan die bull-shit over de overheersing door Joden. De Islam is de tweede godsdienst ter wereld, in veel landen waar Moslims aan de macht zijn is er geen/weinig ruimte voor andere geloven. De joden zitten, met uitzondering van Israel, in landen waar een ander geloof aan de macht is. Als zij dan zo machtig zouden zijn, dan zeg ik dat de wereldpolitiek minstens zoveel door de Islam wordt beïnvloed. Maar daar sluiten jullie de ogen voor. Jullie zien alleen maar de ongerechtigheid die jullie kant op komt, niet die uit naam van Allah wordt gepleegd.
Als je zegt dat de media de zaken met betrekking tot de Islam overdadig uitvergroten, kijk dan ook eens naar de feiten. Imams die mensen opruien tegen andersdenkenden, het verheerlijken van zelfmoordenaars, de dwangmatige zoektocht naar een Sharia in elk land, de aanslagen in naam van Allah, de afkeurende teksten in NEDERLAND zelf, gvd, over hoe vrouwen zich hier kleden, de mannen zich gedragen. Het volkomen gebrek aan respect voor vrouwelijke docenten door moslimkinderen, het goedpraten van misdaden door moslims door de achterban van die misdadigers. Bijna allemaal zaken die niet of nauwelijks door de andere bevolkingsgroepen niet worden gedaan.
Zelfs de zeer streng Christelijken gaan uit van het feit dat ze mensen moeten overtuigen, maar niet dat ze in naam van God vermoord dienen te worden. Nauurlijk zijn er uitzonderingen, maar bij de Islamitische leiders is het eerder regel dan uitzondering. Ik kan de Islam niet zien als een verdraagzaam geloof. In den letter zal het wel allemaal goedbedoeld zijn, maar de huidige uitoefening, en de steeds verdergaande radicalisatie werpen een bloedrode schaduw.
[Dit bericht is gewijzigd door DivineJester op 11-02-2004 15:13]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |