[Dit bericht is gewijzigd door Binas op 10-02-2004 21:28]
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:20 schreef Binas het volgende:
hebben jullie het nummer 'dirty kuffar' (vieze/vuile ongelovigen)
quote:goed opgelet
Op dinsdag 10 februari 2004 21:23 schreef Disorder het volgende:[..]
quote:kun je . je mening nog duidelijker maken ik zie geen "omdat, want, aangezien...ect"
Op dinsdag 10 februari 2004 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ja die heb ik gezien. Ik vindt het vergelijkbaar met de nazi-bandjes die regelmatig optreden hier in nederland.
quote:Simpel, tis een opruiende tekst (waar nazi's bijv allochtonen liever dood zien, hebben deze mensen hetzelfde bij ongelovigen). Maar goed, ook zij mogen een mening hebben, en zolang de nazi-bandjes dus gedoogd blijven, zal dit ook gedoogd moeten worden.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef Binas het volgende:[..]
kun je . je mening nog duidelijker maken ik zie geen "omdat, want, aangezien...ect"
quote:SInds wanneer zijn nazi bands gedoogd
Op dinsdag 10 februari 2004 21:35 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Simpel, tis een opruiende tekst (waar nazi's bijv allochtonen liever dood zien, hebben deze mensen hetzelfde bij ongelovigen). Maar goed, ook zij mogen een mening hebben, en zolang de nazi-bandjes dus gedoogd blijven, zal dit ook gedoogd moeten worden.
quote:Omdat die nazibandjes ook verboden en in de bak gezet zouden moeten worden. Ben het met m eens
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef Binas het volgende:[..]
kun je . je mening nog duidelijker maken ik zie geen "omdat, want, aangezien...ect"
een clip met o.a. de instortende Twin Towers...lachende rappers als begeleiding..
en dan natuurlijk weer de standaard reactie/verdediging van een Nederlands-Marokkaanse rapper "Huil jij om een dood Palestijns kind?"...
interviewer : "ja!"
rapper : "oh, nou ja...hoeveel mensen als jij zijn er nu helemaal"
en de te verwachten " Arabische wereld wordt onderdrukt, vernederd etc dus vind je het gek dat ze terugslaan/antipathie hebben"
De distributeur vh nummer vanuit de UK : De ongeloivige honden Bush en Blair verdienen te branden in het vuur, ze hebben Allah beledigd jadajadajada geen moslim op de wereld zal zeggen dat Hamas een terroristische organisatie is jadajada verdedigen tegen de ongelovige honden jadajada geen enkele boodschap aan de christelijke (westerse) gedachte, de Islam jadajadaja"
Flikker dan op naar een willekeurig Arabisch land, ouwe sok
quote:Dit is bijna een nog triestere denkwijze.... De Arabische wereld is well "known" met geweld. Er vallen dagelijks doden, dat bedoeld hij te zeggen. En dat klopt gewoon.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:30 schreef CeeJee het volgende:
3000 Doden per dag in de Arabische wereld, natuurlijk. Ga vooral zo door stakkers, dan maken we het wellicht nog mee dat het echt zo wordt.
quote:Volgens mij was het een pakistaan hoor :x
Op dinsdag 10 februari 2004 22:36 schreef milagro het volgende:
Flikker dan op naar een willekeurig Arabisch land, ouwe sok
quote:Nee, hij verzint een gigantische stapel doden om maar niet naar de berg lijken die zijn fijne jihad oplevert te hoeven kijken. Er zijn de afgelopen 15 jaar meer mensen door Al-Quaida vermoord dan door Israël.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:37 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Dit is bijna een nog triestere denkwijze.... De Arabische wereld is well "known" met geweld. Er vallen dagelijks doden, dat bedoeld hij te zeggen. En dat klopt gewoon.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Elocyp op 10-02-2004 22:50]
quote:Same difference.. moslim onder de moslims
Op dinsdag 10 februari 2004 22:38 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Volgens mij was het een pakistaan hoor :x
quote:De lieftallige Allah heeft ook wel wat levens genomen in Iran laatst met de beving...
Nee, hij verzint een gigantische stapel doden om maar niet naar de berg lijken die zijn fijne jihad oplevert te hoeven kijken. Er zijn de afgelopen 15 jaar meer mensen door Al-Quaida vermoord dan door Israël.
Maargoed, vergelijkbaar met Nazi tapes ofzo? Ik denk dat dat wat minder actueel is, kweet niet, heb nog nooit zo`n ding gehoord ofzo. Maarja, ik zie geen Nazi`s naar Marokko verhuizen om vervolgens zulke haat te propageren.
Absoluut verwerpelijk, en ik kan dit gewoon opvatten als een oorlogsverklaring aan mijn adres.
V.
quote:O okee, dan is het goed.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:22 schreef Binas het volgende:
de boodschap was niet onduidelijk: Wie het laatst lacht, lacht het best
want in het begin zie je amerikanen lachen en juichen en in het eind hoor je de zanger ook lachen,
in beide gevallen spreekt men van mogelijke onschuldige slachtoffers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |