abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17071318
hebben jullie het nummer 'dirty kuffar' (vieze/vuile ongelovigen) gezien/gehoord?
wat vinden jullie ervan?
http://www.burks.de/sound/jihad.mpg
een stukje tekst uit het liedje:
Peace to Hamas and the Hizbollah
OBL [bin-Laden] pulled me like a shiny star
Like the way we destroyed them two towers ha-ha
The minister Tony Blair, there my dirty Kuffar
The one Mr Bush, there my dirty Kuffar...
Throw them on the fire.

[Dit bericht is gewijzigd door Binas op 10-02-2004 21:28]

pi_17071436
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:20 schreef Binas het volgende:
hebben jullie het nummer 'dirty kuffar' (vieze/vuile ongelovigen)
pi_17071546
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:23 schreef Disorder het volgende:

[..]

goed opgelet ik wist niet dat je arabisch sprak
pi_17071654
Intens zielig, maar terrorisme is toch iets anders.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_17071689
Ja die heb ik gezien. Ik vindt het vergelijkbaar met de nazi-bandjes die regelmatig optreden hier in nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17071731
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ja die heb ik gezien. Ik vindt het vergelijkbaar met de nazi-bandjes die regelmatig optreden hier in nederland.
kun je . je mening nog duidelijker maken ik zie geen "omdat, want, aangezien...ect"
pi_17071805
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef Binas het volgende:

[..]

kun je . je mening nog duidelijker maken ik zie geen "omdat, want, aangezien...ect"

Simpel, tis een opruiende tekst (waar nazi's bijv allochtonen liever dood zien, hebben deze mensen hetzelfde bij ongelovigen). Maar goed, ook zij mogen een mening hebben, en zolang de nazi-bandjes dus gedoogd blijven, zal dit ook gedoogd moeten worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17072010
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Simpel, tis een opruiende tekst (waar nazi's bijv allochtonen liever dood zien, hebben deze mensen hetzelfde bij ongelovigen). Maar goed, ook zij mogen een mening hebben, en zolang de nazi-bandjes dus gedoogd blijven, zal dit ook gedoogd moeten worden.

SInds wanneer zijn nazi bands gedoogd
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_17072036
ik vond het meer een carnavals band... ach ja.... ieder zijn ding he...
onder
pi_17072130
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef Binas het volgende:

[..]

Omdat die nazibandjes ook verboden en in de bak gezet zouden moeten worden. Ben het met m eens
pi_17072671
Straks bij NOVA
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17072716
Belachelijk weer dit.....zieke mensen!
pi_17073597
3000 Doden per dag in de Arabische wereld, natuurlijk. Ga vooral zo door stakkers, dan maken we het wellicht nog mee dat het echt zo wordt.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 22:34:50 #14
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_17073708
Echt zielig gewoon...niets nuttigs over te zeggen eîk
Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
pi_17073740
nu ja..de gebruikelijke discussie weer..

een clip met o.a. de instortende Twin Towers...lachende rappers als begeleiding..

en dan natuurlijk weer de standaard reactie/verdediging van een Nederlands-Marokkaanse rapper "Huil jij om een dood Palestijns kind?"...

interviewer : "ja!"

rapper : "oh, nou ja...hoeveel mensen als jij zijn er nu helemaal"

en de te verwachten " Arabische wereld wordt onderdrukt, vernederd etc dus vind je het gek dat ze terugslaan/antipathie hebben"

De distributeur vh nummer vanuit de UK : De ongeloivige honden Bush en Blair verdienen te branden in het vuur, ze hebben Allah beledigd jadajadajada geen moslim op de wereld zal zeggen dat Hamas een terroristische organisatie is jadajada verdedigen tegen de ongelovige honden jadajada geen enkele boodschap aan de christelijke (westerse) gedachte, de Islam jadajadaja"

Flikker dan op naar een willekeurig Arabisch land, ouwe sok

pi_17073773
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:30 schreef CeeJee het volgende:
3000 Doden per dag in de Arabische wereld, natuurlijk. Ga vooral zo door stakkers, dan maken we het wellicht nog mee dat het echt zo wordt.
Dit is bijna een nog triestere denkwijze.... De Arabische wereld is well "known" met geweld. Er vallen dagelijks doden, dat bedoeld hij te zeggen. En dat klopt gewoon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17073798
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:36 schreef milagro het volgende:

Flikker dan op naar een willekeurig Arabisch land, ouwe sok

Volgens mij was het een pakistaan hoor :x
Allah Al Watan Al Malik
pi_17073959
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit is bijna een nog triestere denkwijze.... De Arabische wereld is well "known" met geweld. Er vallen dagelijks doden, dat bedoeld hij te zeggen. En dat klopt gewoon.

Nee, hij verzint een gigantische stapel doden om maar niet naar de berg lijken die zijn fijne jihad oplevert te hoeven kijken. Er zijn de afgelopen 15 jaar meer mensen door Al-Quaida vermoord dan door Israël.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 22:44:28 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17073973
Die geïnterviewde rapper was te dom voor woorden. De interviewer zo mogelijk nog dommer.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_17074096
En al die moslims maar zeggen dat het islam tegen geweld enzo is. Ze slachten elkaar allemaal af. Als je hier in Nederland een fout ding tegen ze zegt worden ze agressie en komen ze met hun 20 broers die Ali en Mohammed wonen. En dan gaan ze ook nog eens zo'n nummer maken. Dan denk ik ga dan lekker terug naar het midden oosten waar geen ongelovigen zijn. Mijn mening is dat de meeste van die mensen echt niet hier in het westen moeten/zouden/kunnen wonen. Ze passen gewoon niet in de samenleving.
Edit: (Ik heb het niet over alle moslims)

[Dit bericht is gewijzigd door Elocyp op 10-02-2004 22:50]

Learn the rules and break them.
pi_17074109
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij was het een pakistaan hoor :x

Same difference.. moslim onder de moslims
pi_17074553
quote:
Nee, hij verzint een gigantische stapel doden om maar niet naar de berg lijken die zijn fijne jihad oplevert te hoeven kijken. Er zijn de afgelopen 15 jaar meer mensen door Al-Quaida vermoord dan door Israël.
De lieftallige Allah heeft ook wel wat levens genomen in Iran laatst met de beving...

Maargoed, vergelijkbaar met Nazi tapes ofzo? Ik denk dat dat wat minder actueel is, kweet niet, heb nog nooit zo`n ding gehoord ofzo. Maarja, ik zie geen Nazi`s naar Marokko verhuizen om vervolgens zulke haat te propageren.

Absoluut verwerpelijk, en ik kan dit gewoon opvatten als een oorlogsverklaring aan mijn adres.

eeeh
  dinsdag 10 februari 2004 @ 23:10:52 #23
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17074843
En het nummer Dirty Kuffar is nog slechter dan de boodschap.
Dat lui met zo weinig talent en fantasie niet een andere hobby zoeken; op een afgelegen plek een generale zelfmoordaanslagrepetitie houden met de hele 'band' of zo.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_17075230
de boodschap was niet onduidelijk: Wie het laatst lacht, lacht het best
want in het begin zie je amerikanen lachen en juichen en in het eind hoor je de zanger ook lachen,
in beide gevallen spreekt men van mogelijke onschuldige slachtoffers
pi_17075288
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:22 schreef Binas het volgende:
de boodschap was niet onduidelijk: Wie het laatst lacht, lacht het best
want in het begin zie je amerikanen lachen en juichen en in het eind hoor je de zanger ook lachen,
in beide gevallen spreekt men van mogelijke onschuldige slachtoffers
O okee, dan is het goed.
eeeh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')