Groeten
quote:En deze?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:26 schreef Zander het volgende:
Deze is ook al bezet, trouwens (ik zeg 't maar even)
Deze reserveer ik dan maar ff
Ik ben overigens, als jong mens, ook best geinteresseerd in oudere muziek hoor. Voornamelijk oude prog/symfo rock. Marillion (voor Fugazi en Script for a Jester's tear), Yes, Genesis (met Peter Gabriel vooral), King Crimson een beetje, daar moet ik me nog meer in verdiepen.
Eenmaal, andermaal...
quote:we laten geen kans voorbij gaan
Op dinsdag 10 februari 2004 20:51 schreef jackjoker het volgende:
wat heb ik gedaan, wat een onschuldig topicje moest worden werd een soort platenhoesclaim topic.....
quote:Ik denk dat de subtiele details enigszins wegvallen op 60x60 formaat.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:49 schreef Zander het volgende:
Nog liefhebbers voor deze hoes als icoon? Ook een jaren 70-klassieker hoor..Eenmaal, andermaal...
quote:Het allermoeilijkste van het naspelen van Robert Fripps' gitaarpartijen zijn niet zozeer de ritmes en maatsoorten (ook lastig, maar op zich inderdaad wel redelijk te doen als je de nummers kent), maar zijn plectrumtechniek. Nummers als "Fracture" van "Starless and Bible Black" (ook een goeie plaat), die zijn echt bruut moeilijk om op hetzelfde tempo mee te spelen, vind ik.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:55 schreef jackjoker het volgende:
is hier ook iemand die zich in de muziek van king crimson intereseert maar dan zeg maar ook bespeeld en snapt en je snapt me wel. Bijvoorbeeld Larks Tongues in Aspic part 2 is zon zieke matentelling, als je het kent valt het wel mee.....mar toch heel gek.
quote:Houden we het even ontopic?
Op dinsdag 10 februari 2004 21:06 schreef fripper het volgende:
.... maar vind ik eigenlijk de minste van de 4
Ach wat ik doe dan gewoon wel 4, anders zit ik straks nogsteeds met 4 cd's voor m'n neus.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 10-02-2004 21:08]
quote:Ik - als Zappa liefhebber - ga voor cd 4 !
Op dinsdag 10 februari 2004 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Houden we het even ontopic?
quote:Prima! Ik zet even King Crimson op, en zal zo even Zappa, Strictly Commercial, opzetten.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:08 schreef fripper het volgende:[..]
Ik - als Zappa liefhebber - ga voor cd 4 !
zo beter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |