Herman, rest in peace!
Dat er dus ineens iemand aankomt die gecondoleerd zegt en je van niets weet.
Ik heb alleen een beetje medelijden voor de wormen. Die komen er niet leven vanaf als ze hem opvreten.
Vind het echt vreselijk, arme Herman, die arme kerel had gewoon nooit moeten afkicken, dan had hij met gemak 70 kunnen worden. Arme Lola ook.
"Ik kan vliegen ik kan vliegen!"
*SPLET*
PS. Hij had beter niet kunnen stoppen nee, maar hij moest wel, de Speed werkte niet meer, hij was op...liep met een luier...sliep 19 uur p/d.
Herman was klaar
Nog 1 laatste kick voor het sterven (de val) en that's it!
quote:Nee, natruurlijk niet: Verplicht afkicken is goed!
Op woensdag 11 juli 2001 16:49 schreef absolutelyarrogant het volgende:
Vind het echt vreselijk, arme Herman, die arme kerel had gewoon nooit moeten afkicken, dan had hij met gemak 70 kunnen worden. Arme Lola ook.
quote:Er is natuurlijk wel een verschil tussen een herman brood, die zijn verslaving kon betalen en er niet vanaf wou, en een junk die op straat leeft en met stelen in z'n verslaving moet voldoen
Op woensdag 11 juli 2001 16:58 schreef links234 het volgende:[..]
Nee, natruurlijk niet: Verplicht afkicken is goed!
Brood leeft gewoon nog, t was a case of mistaken identity!
quote:Jammer
Op woensdag 11 juli 2001 17:10 schreef Manono het volgende:
JONGENS, HOU MAAR OP MET JAMMEREN, T IS NIET WAAR!Brood leeft gewoon nog, t was a case of mistaken identity!
quote:Yeah right
Op woensdag 11 juli 2001 17:10 schreef Manono het volgende:
JONGENS, HOU MAAR OP MET JAMMEREN, T IS NIET WAAR!Brood leeft gewoon nog, t was a case of mistaken identity!
quote:
www.nosnieuws.nl
(...)Bij het Hilton is het nog rustig. Enkele fotografen en cameramensen hebben zich er verzameld. Volgens ooggetuigen is het stoffelijk overschot van Brood rond 15.30 uur bij het hotel weggehaald.
Sinds het bekend worden van het nieuws, half vier vanmiddag, hebben de radiozenders Radio1, Radio2 en 3FM hun programma's aangepast om plaats te maken voor een terugblik op Herman Brood, zijn leven en carrière.
Boezemvriend en Brood-biograaf Bart Chabot is bijzonder aangeslagen, maar niet bereikbaar voor commentaar. Dat meldt zijn management, dat ook weet te vertellen dat Herman Brood waarschijnlijk om half twee gesprongen is.
Jan Eilander maakte in 1994 een documentaire over het fenomeen HErman Brood: Rock & Roll Junkie. Eilander zei tegen Radio2 dat Brood waarschijnlijk uit het leven is gestapt omdat "hij gewend was om 48 uur in een dag te leven." Brood was de laatste tijd zo verzwakt dat dat dat niet meer kon.
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 17:26 schreef X-Ray het volgende:
![]()
Hij heeft geleefd en dat staat vast, maar 1 ding zullen we (*ik*) missen: Herman brood en zijn kwast
Gecondoleerd!
quote:Rest in pieces, na zo'n val bestrijkt hij nu waarschijnlijk zo'n 4 m2
Op woensdag 11 juli 2001 16:36 schreef Jane het volgende:
Maar hij is tenminste niet geruisloos ten onder gegaan!Herman, rest in peace!
Even serieus, jammer, ik vond het altijd een markant persoon die zich ondanks zijn gedrag en uitspraken toch staande wist te houden binnen de Nederlandse cultuur. Alleen bovenop het Hilton wist ie zich wat minder staande te houden.... dus de omzet van de plaatselijke drugsdealers is niet het enige wat keldert.
quote:Van brood naar pannekoek. Ach, hij blijft kneedbaar, hè?
Op woensdag 11 juli 2001 18:14 schreef Jimbaka het volgende:[..]
Rest in pieces, na zo'n val bestrijkt hij nu waarschijnlijk zo'n 4 m2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |