Dit zijn de platen die zijn doorgemixed in deze:
Soulvation - Deeper
Dido - Life For Rent
Britney - Toxic
Motorcycle - As The Rush Comes
Benny Benassi - Able To Love
-edit: mag niet.-
Alvast bedankt (en eventueel: Veel plezier!)
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 11-02-2004 17:55]
quote:Ik vind motercycle wel mee vallen.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:28 schreef Boobobob het volgende:
t mixen is goed, maar de muziek zuigt alles
wanneer je het 1e nummer inmixt (dido) verwacht je um even iets later... loopt niet lekker
Verder komt er zo'n irri geluidje langs en gaat weer weg en komt weer langs en gaat weer weg... wat een KLOTE sound...
opeens is dido en der achtergrond weg? fade away!!!
intro van britney moet je iets minder faden van 0-?? want 0 is lelijk net ofdat de muziek wegvalt
vervormen van britney der stem en de jingle is nice!!!
as the rush comes; komt leuk binnen.
en de overgang naar able to love vind ik ook niet echt.... lekker....
verder is't een leuk nummertje...
Ik weet niet of het komt omdat die muziek niet mijn stijl is, maar ik vind dit dus echt kut.
Ik kan dit soort dingen ook met Cool Edit...
quote:Nou, laat maar es horen, dan.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik kan dit soort dingen ook met Cool Edit...
quote:Ik doe 't niet. Want ik vind 't niet te pruimen. Ik maak wel zelf liedjes, maar dan neem ik alles zelf op!
Op dinsdag 10 februari 2004 16:58 schreef Zander het volgende:[..]
Nou, laat maar es horen, dan.
quote:"Dat kan ik ook" is makkelijk gezegd als je zelf niks hebt om te laten horen. Ik vind het ook niet geweldig, als ik eerlijk ben (vooral ook die plaatkeuze), maar ik denk dat je je er nog op verkijkt hoeveel tijd er in dit soort dingen kan gaan zitten.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik doe 't niet. Want ik vind 't niet te pruimen. Ik maak wel zelf liedjes, maar dan neem ik alles zelf op!
@ Chandler: Bedankt voor de tips. Weet wat ermee bedoelt, zal in het vervolg eens kijken of aan deze dingen gewerkt kan worden. Die Dido eronder krijgen was niet het meest eenvoudige. Ze valt ook wel ineens weg, maar dat probeerde ik op te lossen met die 'knal' die je hoorde, net na dat stukje, en dat dan al die vreemde sampletjes erin komen.
@Big Boss Man: Tja, ik weet niet hoor, maar redelijk kinderlijke uitspraak: Dit is echt kut, ik kan het ook met Cooledit, ik maak mijn eigen muziek.
Dit doe ik ook.
Maar ga je nu ook zeggen dat Ben Liebrand kut is, omdat zijn jaarmixen muziek bevatten die hij niet zelf heeft gemaakt?
En ik ben wel benieuwd naar een plaat van je. Load maar up hoor!
quote:Oké, momentje.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:14 schreef Ceriel het volgende:
Thanks voor het luisteren en reageren allen!@ Chandler: Bedankt voor de tips. Weet wat ermee bedoelt, zal in het vervolg eens kijken of aan deze dingen gewerkt kan worden. Die Dido eronder krijgen was niet het meest eenvoudige. Ze valt ook wel ineens weg, maar dat probeerde ik op te lossen met die 'knal' die je hoorde, net na dat stukje, en dat dan al die vreemde sampletjes erin komen.
@Big Boss Man: Tja, ik weet niet hoor, maar redelijk kinderlijke uitspraak: Dit is echt kut, ik kan het ook met Cooledit, ik maak mijn eigen muziek.
Dit doe ik ook.
Maar ga je nu ook zeggen dat Ben Liebrand kut is, omdat zijn jaarmixen muziek bevatten die hij niet zelf heeft gemaakt?
En ik ben wel benieuwd naar een plaat van je. Load maar up hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Big_Boss_Man op 10-02-2004 17:40]
Verder aardig met leuke samples erin
quote:Ik denk dat dat komt door mijn voorliefde voor deze plaat tov de anderen.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Het snijden en mixxen in ATRC vind ik persoonlijk niet echt mooi, trouwens. Het nummer neemt 5/6e van je mix in beslag btw.
Er zijn stukken waar een lange tijd steeds hetzelfde komt, daar ga ik nog iets leuks mee doen.
En ik heb alles zelf gemaakt en opgenomen!
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat moeten we serieus nemen zeker?
Ik had dit trouwens een een CD gebrand samen met een aantal andere liedjes (niet door mij) en dat had hij op school laten horen en nu ben ik bij hem in de klas een beroemdheid! Nouja, ze kennen me in ieder geval en ze vinden het wel grappig!
Ik zit btw op een andere school.
[Dit bericht is gewijzigd door Big_Boss_Man op 10-02-2004 17:55]
quote:ach zeg dan niets hier
Op dinsdag 10 februari 2004 17:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
quote:Direct na dat posten dacht ik hetzelfde, dus toen had ik maar de beroemde edit knop gebruikt.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
ach zeg dan niets hier
quote:bagger
Op dinsdag 10 februari 2004 17:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://members.home.nl/ton.gelissen/turbo.mp3Er zijn stukken waar een lange tijd steeds hetzelfde komt, daar ga ik nog iets leuks mee doen.
quote:Wauw! heb je nog meer? Je bent idd. beter!
Op dinsdag 10 februari 2004 17:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://members.home.nl/ton.gelissen/turbo.mp3Er zijn stukken waar een lange tijd steeds hetzelfde komt, daar ga ik nog iets leuks mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |