maar wel neuken op je 13e
zuipen op de 13e
bwv
etc etc
quote:Ah, dat zijn de normen van ongeveer 40 / 45!
Op dinsdag 10 februari 2004 16:06 schreef woutabest het volgende:
Ik zit er elke dag tussen, en het enige wat ze doen is discrimineren.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:05 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
zoals op de front page te lezen is ..
maar ze willen dus oude normen en waardenmaar wel neuken op je 13e
zuipen op de 13e
bwv
etc etc
quote:lekker generaliserend! goede inhoud, goede discussie. plaats je topic dan in KLB
quote:Kan je daar dan wel weer over gaan zeiken, maar het is gewoon zo. Dan weet je toch al dat er niks van klopt, dat hele onderzoek.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:08 schreef deepthroat het volgende:[..]
[..]lekker generaliserend! goede inhoud, goede discussie. plaats je topic dan in KLB
Ja, vind je het dan gek dat je zulke kinderen krijgen die geen grenzen kennen en nooit aandacht hebben gekregen van hun pappie en mammie.
Gaan ze wat over normen en waarden praten, auw hoer.
quote:Ik sluit me hierbij aan.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:12 schreef Tha.Gnome het volgende:
Die materialistische kut ouders willen tegenwoordig ook alles; carrière, dikke auto, en ook nog eens kinderen, ze vergeten alleen niet dat ze die kinderen dan ook nog eens moeten opvoeden, maar ja, daar hebben ze natuurlijk geen tijd voor, want ze moeten carrière maken.Ja, vind je het dan gek dat je zulke kinderen krijgen die geen grenzen kennen en nooit aandacht hebben gekregen van hun pappie en mammie.
Gaan ze wat over normen en waarden praten, auw hoer.
quote:sorry maar ik zit zelf ook nog op school (helaas). misschien dat jij op een waanzinnige ghetto school in a'dam west zit waar wijven van 14 in de pauzes de tippelzone opzoeken om wat bij te klussen maar jouw beschrijving van de hedendaagse jeugd strookt niet echt met de mijne.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:10 schreef woutabest het volgende:[..]
Kan je daar dan wel weer over gaan zeiken, maar het is gewoon zo. Dan weet je toch al dat er niks van klopt, dat hele onderzoek.
Jij bent zeker 40 ofzo.
maar hoe dan ook. dat onderzoekje zal vast niet op jouw school gehouden zijn anders zouden de resultaten wel anders zijn geweest.
quote:Ik niet
Op dinsdag 10 februari 2004 16:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ik sluit me hierbij aan.
quote:uhum..generalisering...uhm
Laten ze dat lekker doorvoeren als ze straks zelf papa en mama zijn. "Je komt niet naar buiten, je gaat godverdomme sesamstraat kijken!"
Ik vind dat de jeugdige generatie toch al een stuk wijzer is dan, pak m beet, 15 jaar terug. Okay, ze zijn erg wild en los in hun tienerjaren.
Maar ze worden ook eerder volwassen, dus mischien komen ze er dan ook eerder achter wat normen en waarden zijn, en hoe belangrijk deze zijn voor het goed blijven functioneren van de maatschappij.
*stille hoop*
Er is niemand die je het kan vertellen zelfs politici niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |