Hmmz, das goedkoopquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:53 schreef Zapje het volgende:
Tommy DeLuxe.....nu bij de Mediamarkt voor ¤ 19,99........
Doe in elk geval je vorige versie van Tommy niet weg!!! Die klinkt namelijk vele malen beter dan deze "DeLuxe" versie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:53 schreef Zapje het volgende:
Tommy DeLuxe.....nu bij de Mediamarkt voor ¤ 19,99........
Dit is dacht ik een superaudio cd . Aangezien ik geen superaudio afspeler heb , heb ik hem laten liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:27 schreef Quadrophenia het volgende:
[..]
Doe in elk geval je vorige versie van Tommy niet weg!!! Die klinkt namelijk vele malen beter dan deze "DeLuxe" versie.
Marcel
Tommy * DeLuxe * kan ook in een normale cd-speler afgespeeld worden hoor....quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef zoom het volgende:
[..]
Dit is dacht ik een superaudio cd . Aangezien ik geen superaudio afspeler heb , heb ik hem laten liggen.
Is dat zo? De remaster uit 1995 dus? (1995 als ik 't goed heb iig)quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:27 schreef Quadrophenia het volgende:
[..]
Doe in elk geval je vorige versie van Tommy niet weg!!! Die klinkt namelijk vele malen beter dan deze "DeLuxe" versie.
Marcel
Ik heb ´m sinds gisteren. Even gauw gekeken. De kwaliteit is spectaculair veel beter! De tweede dvd is leuk om een keertje gezien te hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:49 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb hem besteld, hoop hem binnen nu en een paar dagen te hebben. (Maja, je weet hoe dat met "The Vegas Job" destijds ging!)
Con (van de WHO site) heeft hem al binnen en is er zeer van onder de indruk. Ben benieuwd dus![]()
Da's geen geld hè!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:01 schreef Quadrophenia het volgende:
Kopen dat ding! (Bij Free Record Shop ligt ie voor 19,95)
Dit is een wilde rit in een achtbaan door de geschiedenis van The Who: live-beelden (van 1964 in de Marquee tot 1978 in de Shepperton Studios - speciaal gefilmd!), repetities ("Who Are You" in de studio, "Barbara Ann" met Keith op zang!), flauwekul achter de schermen (Pete: "I went to the doctor and he advised me to learn lip-read"), onthutsende interviews (Keith: "I survived all the major earthquakes ánd the Titanic"); een feature over John die met een mitrailleur gouden platen aan barrels schiet; een feature over Keith die een hotelkamer in puin slaat, en wat fragmentjes met Ringo Starr ("yes teenyboppers, we need to take our medicine"), beeld materiaal van The Who die alles aan gort slaat, tja.. wat moet ik nog meer zeggen? Dit is een geweldige kijk in de wereld van The Who! Highly recommended!!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:31 schreef Clyde_Frog het volgende:
Is dat net als de de dvd van Who's Next een soort docu/making-of, of een live muziek dvd?
Yeb! Zondag gekeken. Het meest spectaculaire zijn de bass-only tracks van WGFA en Baba O'Reily op de 2e disc.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:31 schreef Zapje het volgende:
en.....heeft iemand al de dvd van * The Kids are allright * ?
ligt ie al in de winkels ?
Tom,quote:P.S. Marcel, ligt je site plat? Ik kan er niet meer op komen.
volledig mee eens.....ik vind * the isolated tracks * van * The Ox * uniek om naar te kijken en te luisteren....het is net 1 grote solo....perfect gedaan !!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:12 schreef Price het volgende:
[..]
Yeb! Zondag gekeken. Het meest spectaculaire zijn de bass-only tracks van WGFA en Baba O'Reily op de 2e disc.
ligt al even in de winkels hoor...enne gelijk kopen, is een prachtige uitvoering..samen met de * Uncut * uitvoering zijn het 2 unieke items.....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:13 schreef Quadrophenia het volgende:
[..]
Anywhere: Ik heb de Mojo-special nog steeds niet in de winkels zien liggen, heeft iemand ´m al?
Gisteren gezien en gekocht. Prachtige uitgave! Nou zoiets in het Nederlands:quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:32 schreef Zapje het volgende:
ligt al even in de winkels hoor...enne gelijk kopen, is een prachtige uitvoering..samen met de * Uncut * uitvoering zijn het 2 unieke items.....
Maar je kunt toch ook de * DeLuxe * versie van Tommy kopen, die draait ook in de normale audio-cdspeler.....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:23 schreef Price het volgende:
Deze week besteld: Tommy dvd-audio. Ik had geen zin om een sacd-speler te kopen.
Ik heb die van mijn broer inmiddels al half grijs gedraaid. Het gaat mij om de 5.1 sound.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:37 schreef Zapje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook de * DeLuxe * versie van Tommy kopen, die draait ook in de normale audio-cdspeler.....
Naar mijn weten heeft Moonie 1 album gemaakt, genaamd * Two sides of the Moon *quote:Op maandag 17 mei 2004 16:03 schreef Clyde_Frog het volgende:
Klopt het trouwens dat Keith ook ooit solo is gegaan?![]()
Persoonlijk vind ik Pete's nummers beter. John heeft ook best aardige nummers, maar echt rare nummers. Ik bedoel, luister naar zoiets als "Rollerskate Kate" of "Dreaming".. ik bedoel, daar luister ik niet voor mijn plezier naar, en is niet echt mijn smaak muziek. Daarnaast echter als je de live-cd van 1975 op zet, nou "Whiskey Man" en "My Size" die rocken als een tierelier. Dus met John heb ik zoiets van: ja, hij heeft goeie nummers ("Endless Vacation"quote:Op maandag 17 mei 2004 16:03 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik ben me al een beetje aan het verdiepen in het solo werk van John en Pete, John vind ik iets spraakmakender.
Ja, die heeft een solo-plaat gemaakt, maar is niet veel soeps.quote:Klopt het trouwens dat Keith ook ooit solo is gegaan?![]()
Ik waardeer Pete als het schrijvende genius achter The Who, solo vind ik m (op Empty Glass na) niet geweldig. Roger is solo een echte pop-artiest, niets aan de hand liedjes met af een toe een scherp randje. Moon als solo arties kan je maar beter zo snel mogelijk vergeten. Van John is onlangs een DeLuxe versie van Left For Live verschenen. Die rockt geweldig (bevat veel Who-nummers die hij zelf zingt, die andere zanger uit zijn band vind ik persoonlijk waardeloos). Die Liveplaat vindt ik geweldig, zijn echte soloplaten kunnen me niet boeien. De enorme kracht van The Who was wat mij betreft de som der delen. Het blijft natuurlijk een persoonlijke mening.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:03 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik ben me al een beetje aan het verdiepen in het solo werk van John en Pete, John vind ik iets spraakmakender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |