abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17060782
Ik word een beetje moe van alle aandacht voor allochtonen in de media, zaterdagbijlagen & magazines bij de volkskrant en nrc staan er iedere week vol mee. Nova zendt iedere week wel een documentaire uit over de zwarte scholen en criminele marokkanen.

Ik snap niet waarom 50% van de media tegenwoordig over 15% van de nederlanders moet gaan? Kunnen we niet eens een media stilte inlassen over dit onderwerp? Ik kan me voorstellen dat allochtonen het zelf ook beu zijn om iedere keer maar in de schijnwerper te staan.

Er gebeuren toch ook genoeg 'autochtone' dingen in nederland of zijn we dat onderwerp moe tegenwoordig?

When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_17060837
bron waarin staat dat 50% erover gaat?

als het nieuws over criminelen gaat, kunnen we wel stellen dat 80% van de mensen in de gevangenis allochtoon is

in dat opzicht valt me al dat autochtone nieuws nog wel mee

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17060890
Topics over Allochtonen etc zijn niet meer toegestaan. Lopen toch altijd uit op hetzelfde. Ik snap dat het jammer is etc, maar het kan niet meer op fok!.

Zie ook de FAQ.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')