Liefs
barbara
quote:Niet in paniek raken.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:03 schreef striplezer het volgende:
Kun je al misselijk zijn, de dag nadat je zwanger bent geraakt? Lijkt me toch stug. Ik was echt heel misselijk deze ochtend opeens. Ik hoefde niet over te geven, en na een tijdje was het weer weg.
Jullie zouden me ontzettend helpen als je hierop het antwoord weet.
quote:Bespreek het even met de arts, mocht er echt kans zijn dat je zwanger bent (weet niet hoe veilig je het gedaan hebt) kan hij misschien een moring afterpil voorschrijven.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:09 schreef striplezer het volgende:
gelukkig Pluisje, bedankt voor je reactie. Dan zal het wel gewoon komen van mijn voorhoofdsholteontsteking. Deze middag heb ik wel een afspraak met de dokter, maar ik zat een beetje in angst en twijfel over wat te doen als...
Sterkte!
quote:Ja joh... neem ff een abortus! wil je er ook nog een pak melk bij?
Op dinsdag 10 februari 2004 15:10 schreef striplezer het volgende:
dan kan ik dus geen abortus nemen
quote:Kan je dat daar tegenwoordig ook al kopen?
Op dinsdag 10 februari 2004 15:17 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Ja joh... neem ff een abortus! wil je er ook nog een pak melk bij?
quote:Waarom tot dan wachten ? Dan maak je het onnodig moeilijk voor je vriend.....Als je nu beslist ik wil wel of ik wil niet dan kan je op basis daarvan de morningafterpil gaan halen of niet. Besluit je dat je wel wil dan is er uiteraard altijd nog de kans dat je niet zwanger bent maar op deze manier ga je wel de problemen uit de weg die je anders kan krijgen als je zwanger bent en jij wil niet aangezien je vriend wel wil...
Op dinsdag 10 februari 2004 15:10 schreef striplezer het volgende:
precies, morningafterpil kon, maar we konden het ook houden. Punt is dat mijn vriend of een morningafterpil wil, of het gewoon wil houden als het na een maand zo blijkt te zijn (dan kan ik dus geen abortus nemen). Maar ik wil eerst weten of ik wel zwanger ben, zodat ik daarna kan beslissen of ik (voor mezelf) het zou willen houden.
Is moeilijk, ik wacht verder de dokter even af. Dank voor jullie reacties.
quote:Nee de TS, was een hele leuke grap
Op dinsdag 10 februari 2004 15:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:[..]
Wie ik?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |