abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17059944
Kun je al misselijk zijn, de dag nadat je zwanger bent geraakt? Lijkt me toch stug. Ik was echt heel misselijk deze ochtend opeens. Ik hoefde niet over te geven, en na een tijdje was het weer weg.
Jullie zouden me ontzettend helpen als je hierop het antwoord weet.

Liefs
barbara

Love is blindness
pi_17059963
Ja, dit is mogelijk.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 15:05:40 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_17059988
koop een zwangerschapstest bij de drogist, of laat een vriend(in) dat doen. Wij kunnen niet in je baarmoeder kijken.
Confidence through competence
pi_17059993
wat we ook zeggen, je weet het nooit zeker als je niet even langs de dokter gaat. doe nu maar gewoon, niet langer wachten.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  dinsdag 10 februari 2004 @ 15:06:29 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17060004
Beste Barbara, Je kan natuurlijk ook misselijk zijn van iets anders. Doe desnoods even een testje. Of ga naar de dokter,
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17060030
Nee hoor, misselijkheid komt echt niet direct de ochtend na de sex. Een test hoef je nu ook nog niet te doen, die zijn pas betrouwbaar vanaf de eerste dag dat je ongesteld moet worden.
pi_17060033
Zwangerschapstest hadden we in huis gehaald, maar die werkt pas vanaf de dag dat je ongesteld hoorde te worden....
De dokter heb ik al gebeld en die kan ook niets zeggen, pas over minimaal 18 dagen of zo.
Vandaar dat ik het me afvroeg.
Love is blindness
pi_17060061
Morningafterpil?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_17060076
gelukkig Pluisje, bedankt voor je reactie. Dan zal het wel gewoon komen van mijn voorhoofdsholteontsteking. Deze middag heb ik wel een afspraak met de dokter, maar ik zat een beetje in angst en twijfel over wat te doen als...
Love is blindness
pi_17060083
Volgens mij word je pas misselijk na 10 dagen of zo. Maar ik weet niet meer hoe ik aan deze info kom, dus ik zou de doc maar ff bellen.
pi_17060096
Lijkt me erg sterk hoor... misselijkheid komt niet meteen de eerste dag (als het al komt...)!! Maar als je het niet veilig hebt gedaan zou ik toch maar even een testje halen... dan weet je het tenminste zeker.
Volgende keer iets beter opletten...
pi_17060101
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:03 schreef striplezer het volgende:
Kun je al misselijk zijn, de dag nadat je zwanger bent geraakt? Lijkt me toch stug. Ik was echt heel misselijk deze ochtend opeens. Ik hoefde niet over te geven, en na een tijdje was het weer weg.
Jullie zouden me ontzettend helpen als je hierop het antwoord weet.
Niet in paniek raken.
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat je van iets anders misselijk was.
pi_17060123
precies, morningafterpil kon, maar we konden het ook houden. Punt is dat mijn vriend of een morningafterpil wil, of het gewoon wil houden als het na een maand zo blijkt te zijn (dan kan ik dus geen abortus nemen). Maar ik wil eerst weten of ik wel zwanger ben, zodat ik daarna kan beslissen of ik (voor mezelf) het zou willen houden.
Is moeilijk, ik wacht verder de dokter even af. Dank voor jullie reacties.
Love is blindness
  dinsdag 10 februari 2004 @ 15:11:39 #14
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17060139
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:09 schreef striplezer het volgende:
gelukkig Pluisje, bedankt voor je reactie. Dan zal het wel gewoon komen van mijn voorhoofdsholteontsteking. Deze middag heb ik wel een afspraak met de dokter, maar ik zat een beetje in angst en twijfel over wat te doen als...
Bespreek het even met de arts, mocht er echt kans zijn dat je zwanger bent (weet niet hoe veilig je het gedaan hebt) kan hij misschien een moring afterpil voorschrijven.
Maar de misselijkheid betekent echt nog niks hoor, die komt pas later op gang, vlak voor je menstruatie over het algemeen (maar kan ook later).
pi_17060181
Volgens mij kan je niet misselijk zijn van een eventuele zwangerschap. Je zegt "de dag na sex", het bevruchte eitje zal zich eerst in moeten nestelen om uberhaupt het hormoon aan te maken waar je misselijk van kan worden. Dit zou dan minimaal 2 weken moeten zijn nadat je sex hebt gehad.
Maar goed, ik ben geen dokter en misschien heb ik je vraag verkeerd begrepen. Als je het niet vertrouwd, kan je altijd even de huisarts opbellen. Hij kan het je duidelijker uitleggen als mij of willekeurig welke leek dan ook.

Sterkte!

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_17060307
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:10 schreef striplezer het volgende:
dan kan ik dus geen abortus nemen
Ja joh... neem ff een abortus! wil je er ook nog een pak melk bij?
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_17060336
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:17 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Ja joh... neem ff een abortus! wil je er ook nog een pak melk bij?

Kan je dat daar tegenwoordig ook al kopen?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_17060341
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:10 schreef striplezer het volgende:
precies, morningafterpil kon, maar we konden het ook houden. Punt is dat mijn vriend of een morningafterpil wil, of het gewoon wil houden als het na een maand zo blijkt te zijn (dan kan ik dus geen abortus nemen). Maar ik wil eerst weten of ik wel zwanger ben, zodat ik daarna kan beslissen of ik (voor mezelf) het zou willen houden.
Is moeilijk, ik wacht verder de dokter even af. Dank voor jullie reacties.
Waarom tot dan wachten ? Dan maak je het onnodig moeilijk voor je vriend.....Als je nu beslist ik wil wel of ik wil niet dan kan je op basis daarvan de morningafterpil gaan halen of niet. Besluit je dat je wel wil dan is er uiteraard altijd nog de kans dat je niet zwanger bent maar op deze manier ga je wel de problemen uit de weg die je anders kan krijgen als je zwanger bent en jij wil niet aangezien je vriend wel wil...
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_17060456
De "Ik vrij veilig of ik vrij niet" uitdrukking is bij veel mensen niet meer bekend he
pi_17060502
Teveel strips gelezen?

Twinning = boring
pi_17060562
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:24 schreef Inca het volgende:
Teveel strips gelezen?

Wie ik?!
  dinsdag 10 februari 2004 @ 15:26:54 #22
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_17060563
Gaat zich bij dit soort punten is afvragen hoe oud nu eigenlijk iemand is
  dinsdag 10 februari 2004 @ 15:27:17 #23
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_17060577
Dat ligt aan je partner...ik heb een ex waarbij ik altijd misselijk werd na de sex
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_17060583
had ze maar meer strips gelezen.. en dan vooral gisteravond...
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_17060696
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Wie ik?!

Nee de TS, was een hele leuke grap
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: