Misschien kan Brood ze nu boven laten zien hoe je Rock & Roll kunt zijn.
Herman: maake er wat mooi van daarboven, of waar je ook bent..
Maar waar treffen ze hem voor het interview, boven op een dak.
quote:Was je z'n dealer dan?
Op woensdag 11 juli 2001 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik mis 'm nou al.
quote:ze heeft hem net hand in hand met elvis voorbij zien lopen
Op woensdag 11 juli 2001 17:14 schreef Love Mae King het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2001 17:09 schreef Manono het volgende:
JONGENS, HOU MAAR OP MET JAMMEREN, T IS NIET WAAR!Brood leeft gewoon nog, t was a case of mistaken identity!
[/quoteEn hoe weet jij dat nou weer?
[Dit bericht is gewijzigd door kamagurka op 11-07-2001 17:34]
Ik heb enige tijd gedacht dat hij onsterfelijk was. Zijn afkickperiode heeft hem de das om gedaan.
Je kunt de aard van het beestje niet veranderen, Herman voedde zich met drugs, hij was drugs en kon niet zonder.
Hij is tenminste in stijl gegaan, zoals we van hem gewend zijn.
Het ga je goed, Herman.
quote:Tuurlijk. Droom lekker verder.
Op woensdag 11 juli 2001 17:35 schreef bogus het volgende:
Zijn afkickperiode heeft hem de das om gedaan.
quote:Eigenaar van de dierenwinkel.
Op woensdag 11 juli 2001 17:27 schreef links234 het volgende:[..]
Was je z'n dealer dan?
Zit met dozen vol papagaaien-voer.
quote:LOL
Op woensdag 11 juli 2001 17:38 schreef menjo het volgende:
Brood had ook een retehandig CD opbergsysteem zie ik nu op tmf
quote:Bij de gamma zag ik ze laatst.
Op woensdag 11 juli 2001 17:43 schreef madcap het volgende:[..]
LOL
echt wel......waar verkopen ze die
quote:Zal ik doen, bedankt!
Op woensdag 11 juli 2001 17:40 schreef Manono het volgende:[..]
Tuurlijk. Droom lekker verder.
Iemand die zijn leven lang aan de drugs zit moet je niet laten afkicken. Dat gaat gewoon niet goed, en dat is niet zo moeilijkt e begrijpen lijkt me.
Een jaar of vier geleden was Herman hier in Gouda om als schilder op bestelling een aantal schilderijen te maken. Ik was met een vriend van me naar de galerie gegaan waar de man himself in levende lijve kunstwerken aan het produceren was.
Herman had zich natuurlijk al met een fles tequila aan een tafeltje gezeteld toen de eerste klanten voor een schilderij binnenkwamen. Deze mensen wilden graag dat Brood een portret van hun twee jonge kinderen zou maken, en voor de gelegenheid waren zelfs opa en oma met de videocamera meegekomen om precies voor het nageslacht vast te leggen hoe Herman een portret zou maken van hun oogappeltjes. De twee kleintjes gingen er alvast goed voor zitten terwijl Herman even naar het toilet verdween om een shot te zetten. Toen hij terugkwam pakte hij een roze viltstift, zette twee rondjes op een vel papier en zei: "alstublieft. Da's dan vijfhonderd piek"
![]()
R.I.P.
Niemand die Brood als een held zag wil eraan toegeven dat zelfs Herman de drug niet de baas kon. Hij heeft waarschijnlijk geprobeerd af te kicken, omdat hij zelf wel wist dat ze hem de baas werden, en dat de tijd begon te dringen. Hij praatte de laatste tijd veel over de dood en da's niet zo gek want niemand die een levenlang smack & coke gebruikt blijft daar lichamelijk patent onder.
Anyway, t is heel jammer dattie weg is, maar hij is in stijl gegaan.
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 17:49 schreef Zanderrr het volgende:
Tragisch, maar Brood had vast niet gewild dat we allemaal alleen maar zouden treuren om hem, dus daarom een mooie anecdote...
quote:Ja en toen hij naar een hoek van het dak liep, vroeg die doos (wat d'r naam ook is) 'Niet springen he?'.. zegt ie 'Nee Nee'. Zegt ze daarna 'Of vroeg ik dat voor mijn tijd?' 'Ja' Zegt ie.
Op woensdag 11 juli 2001 17:26 schreef Tweek het volgende:
Nu op tmf een extra over herman brood, een oude dat wel.Maar waar treffen ze hem voor het interview, boven op een dak.
Heel vaag !
quote:Turlijk was Herman de drug niet de baas, de drug was hem de baas. Als je dat dan van hem afneemt gaat dat fout.
Op woensdag 11 juli 2001 17:51 schreef Manono het volgende:
"Zijn afkickperiode deed hem de das om" een irritant domme uitspraak van een dweepzieke en buiten de realiteit staande fan, zoiemand als Bart Chabot probably.Niemand die Brood als een held zag wil eraan toegeven dat zelfs Herman de drug niet de baas kon. Hij heeft waarschijnlijk geprobeerd af te kicken, omdat hij zelf wel wist dat ze hem de baas werden, en dat de tijd begon te dringen. Hij praatte de laatste tijd veel over de dood en da's niet zo gek want niemand die een levenlang smack & coke gebruikt blijft daar lichamelijk patent onder.
Anyway, t is heel jammer dattie weg is, maar hij is in stijl gegaan.
Trouwens, dat etiket van de 'dweepzieke en buiten de realiteit staande fan' mag je op iemand anders plakken, is niet op mij van toepassing.
En alcohol natuurlijk.
Denk zelf dat dat hem eigenlijk de das heeft omgedaan, al die zoete likeur troep die ie de laatste jaren dronk. Puur vergif voor je lichaam.
What ever it was, hij is er nu van verlost.
Klote
Desalniettemin: R.I.P.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-07-2001 18:05]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |