Bron: ANP
Verder niets bekend.
What a shame
V.
Toch leuk dat we bijna dezelfde titel hebben gekozen
Tja..Tis erg
brood ruled
quote:lol
Op woensdag 11 juli 2001 15:58 schreef dus het volgende:
Ach ja, de een z'n dood is de ander z'n Brood.
R.I.P.
En zijn laatste platen waren niet echt om aan te horen, zijn schilderijen waren slecht en aardig vond ik hem ook niet.
quote:Maar markant was ie wel, ik vond hem altijd wel grappig als ie weer eens op mocht draven voor de buis. Gewoon lekker leip
Op woensdag 11 juli 2001 16:02 schreef links234 het volgende:
Nu pas? Ik vind het wel typerend dat de wilde man van de rock n roll 54 wordt. Eigenlijk had hij in 1980 al moeten overdosen.En zijn laatste platen waren niet echt om aan te horen, zijn schilderijen waren slecht en aardig vond ik hem ook niet.
Maar 54 is een mooie leeftijd. Exact 2 keer de magische leeftijd van 27, 33, de leeftijd van oa Hendrix, Morrison, en Joplin...
Nederland is een legende armer...
(hoorde het net op de radio..)
AMSTERDAM (ANP) - Herman Brood heeft woensdag zelfmoord gepleegd. Dat melden enkele betrouwbare bronnen. De kunstenaar werd 54 jaar oud.
Brood pleegde zelfmoord door van het dak van het Hiltonhotel in Amsterdam te springen. Op zijn lichaan is een briefje gevonden. Daarop staat dat hij ,,er geen zin meer in heeft''. Verder staat er ,,Maak er een mooi feest van. En misschien zie ik jullie nog eens''.
V.
mag er weer een topic naar AN&M, het is toch belangrijk Nederlands nieuws en hij deed niet alleen Muziek
quote:dat is helemaal vaag...
Op woensdag 11 juli 2001 16:11 schreef Verbal het volgende:
Herman Brood pleegt zelfmoordAMSTERDAM (ANP) - Herman Brood heeft woensdag zelfmoord gepleegd. Dat melden enkele betrouwbare bronnen. De kunstenaar werd 54 jaar oud.
Brood pleegde zelfmoord door van het dak van het Hiltonhotel in Amsterdam te springen. Op zijn lichaan is een briefje gevonden. Daarop staat dat hij ,,er geen zin meer in heeft''. Verder staat er ,,Maak er een mooi feest van. En misschien zie ik jullie nog eens''.
V.
zelfmoord... hmmmmm
mag er weer een topic naar AN&M, het is toch belangrijk Nederlands nieuws en hij deed niet alleen Muziek
oops verkeerd knopje
[Dit bericht is gewijzigd door Re op 11-07-2001 16:13]
Wel zonde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |