abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17055695
ik woon in rotterdam-centrum, tussen Blaak en Oostplein. Ik krijg nooit reclamefolders, alleen die van de Gamma.
Weet iemand waarom dit zo is, en wat ik eraan kan doen>? ik vind t altijd wel handig om te zien bij welke winkel wat in de aanbieding is!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_17055753
Die van de Gamma wordt door de PTT bezorgd dacht ik, die andere reclamefolders komen van die bezorgservices met van die jonge knaapjes. Je hebt grote kans dat je geen reclame krijgt omdat die knaapjes ze gewoon niet rondbrengen, eventjes bellen naar de betreffende bezorgservice dus en het moet opgelost zijn
pi_17055762
Je hebt een kut bezorger...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:38:15 #4
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_17055768
- Nee/Ja sticker van de deur halen
- Hond bij de brievenbus weghalen
[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
  Donald Duck held dinsdag 10 februari 2004 @ 12:38:25 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17055772
Omdat de jongens die die folders bezorgen ze waarschijnlijk gewoon wegflikkeren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_17055785
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:34 schreef knuppelhout het volgende:
ik woon in rotterdam-centrum, tussen Blaak en Oostplein. Ik krijg nooit reclamefolders, alleen die van de Gamma.
Weet iemand waarom dit zo is, en wat ik eraan kan doen>? ik vind t altijd wel handig om te zien bij welke winkel wat in de aanbieding is!
2 opties:
1) je hebt een NEE NEE sticker
2) je hebt een luie bezorger (was ik ook altijd )

in geval van optie 1 lijkt mij de oplossing duidelijk
in geval van 2 gewoon bij een aantal winkels (waar je normaal wel folders van zou krijgen) gaan klagen. die gozert krijgt op z'n flikker en jij krijgt met de huidige jeugd:
of een baksteen door je deur
of een een kogel door je hoofd
of gewoon je foldertjes (wat ik dus altijd deed)
of een scheld partij

pi_17055789
de bezorgers daarvan zijn er eindelijk achtergekomen dat dumpen minder moeite is dan het bezorgen van al die folders.
pi_17055831
Veel mensen zouden er juist blij mee wezen
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:43:29 #9
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_17055882
Naast bovenstaande opties kan het zijn dat je in zo'n armoedige achterstandsbuurt woont, dat er geen bedrijven zijn die daar willen reclame maken.

edit- woordje aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 10-02-2004 22:10]

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_17055922
ik had al zo'n idee dat die bezorgers te lui zijn, maar hoe kom ik erachter welke reclamebedrijf die folders hoort te bezorgen als ik nooit zo'n jochie met bijbehorende fietstas zie?
kortom: waar vind ik welk bedrijf hier actief is?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_17056027
Je bent gewoon een mazzelaar. Kwou dat ik zo veel mazzel had, ik durf niet op vakantie te gaan omdat ik anders de deur niet meer open krijg bij terugkomst.
Hai met Mai
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:52:02 #12
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17056104
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:45 schreef knuppelhout het volgende:
ik had al zo'n idee dat die bezorgers te lui zijn, maar hoe kom ik erachter welke reclamebedrijf die folders hoort te bezorgen als ik nooit zo'n jochie met bijbehorende fietstas zie?
kortom: waar vind ik welk bedrijf hier actief is?
Haha... ik kan je uit eigen ervaring vertellen !!
die tassen kloppen niet... ik werkte bij Twentsche courant tubantia en deed ook folders en ik had een tas van 1 of ander uitzend bureau *gesponsord ofzo* daar klopte geen flikker van...
dus dat wil nog weinig zeggen... meestal staat in de gouden gids wel een naam daarvan...
moet je daar eens kijke...
en trouwens folders weggooien en nie bezorgen klinkt bekend ^o)
1 nadeel ik bezorgde in een dorp en iedereen kende me...
iets minder slim
Float Like A Butterfly Sting Like A Bee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')