abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:12:04 #26
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_17113736
Bike drifting

We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
  donderdag 12 februari 2004 @ 14:42:09 #27
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_17117474
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:05 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

dan kan jij duidelijk NIET fietsen,

of je moet op de jaap edenbaan in amsterdam gaan fietsen waar het glad en net ijs is......

Ik fiets ook op die kinderkopjes met ijzel. gaat prima, alleen NIET trappen en ALS je begint de glijden effe je gewicht in de strijd gooien. en ik weeg "maar" 72 KG en ben 1,75

en je fietst met zijwieltjes
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:32:13 #28
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_17121793
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 14:42 schreef Flurry het volgende:

[..]

en je fietst met zijwieltjes

misschien moet je eens gan fietsen en dan merk je dat wanneer je je handrem aanknijpt je achterrem blokkeert. moet je natuurlijk wel de goede inknijpen. als je nu je fiets een BEETJE onder je vandaan duwt naar de linkerkant merk je dat je gaat slippen.
Hou nu goed vast en zet kracht met je LINKER been op je LINKERtrapper en probeer in evenwicht te blijven.

Nu kan je OF tot een volledige stop komen te staan en gewoon dwars op de weg staan OF je gaat op je bek. wat OOK nog kan is weer recht komen en doorfiets in de richting waarin je nu staat of glijd. net zoals die rally auto's dat doen. Het klinkt erg vreemd maar het IS mogelijk. zelfs in de zomer bij de modder.

pi_17136341
Ik heb wel eens een groepje fietsers omgekegeld toen ik een bocht om kwam zeilen met mijn fiets.. en er lag ijzel en de bocht en zo.. zij kegelde mij ook

Toen nam ik het niet zo nauw, terwijl als je nog jong bent dat wel het geval moet zijn, in meerdere opzichten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')