quote:Wat hij zegt
Op dinsdag 10 februari 2004 11:43 schreef FierceDeity het volgende:
"Gezellig" en "Almere" in 1 zin?
in ieder geval dan lekker eten in een restaurantje wat van binnen gezellig is, mag ook in de omgeving van Almere zijn.
Misschien zit hier iets bij? http://www.foodzoeker.nl/
En uhm.. Je hebt bij dat water, bij het Oor, de Mac Donnalds
Daarnaast La Place is ook wel een soort van restaurant
Je hebt ook nog Atlantis... Die schijnt echt heel leuk te zijn!
Onbeperkt wokken voor 17 euro, ze maken daar alles terplekke voor je klaar wat je aanwijst.. Werd mij echt heel erg aangeraden.
Je hebt ook nog wel wat pizzaria's, zoals Mirre Mare, maar die heeft echt vies voedsel en ja.. Heeft ook een beetje een afhaal idee
quote:Mag ook wel voor 100 euro
Op dinsdag 10 februari 2004 22:14 schreef elguapo het volgende:
Ik heb idd gehoord van een Jap in Almere. Je kon er zelf dingen op je bord leggen die dan a la minute klaargemaakt werden. Opscheppen zo vaak en zo veel je wilVolgens m'n ma was het goed te doen.
quote:Mira Mare is absoluut niks mis mee, heb daar toch wel een paar vierkante meter pizza van weggewerkt
Op dinsdag 10 februari 2004 21:25 schreef MaRySe het volgende:
Je hebt ook nog wel wat pizzaria's, zoals Mirre Mare, maar die heeft echt vies voedsel en ja.. Heeft ook een beetje een afhaal idee
quote:He bah nee, die pizza's zijn altijd verbrand brrr...
Op dinsdag 10 februari 2004 22:28 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Mira Mare is absoluut niks mis mee, heb daar toch wel een paar vierkante meter pizza van weggewerkt
. Is ook niet zozeer een afhaalpizzeria.of hij moet recentelijk al zijn overgenomen
Almere-Haven
- Griek op de sluis, erg goed gezellig, wel druk, vaak reserveren
/5
- Chuck Wagon bij de parkeergarage naast de Levi Store, Veel vlees, ook altijd reserveren
/5
- Atlantis, bij het weerwater, achter het oor, Wok restaurant, goed eten voor schappelijke prijs
/5
Almere-Stad
- De herberg in de passage, Parkeren bij Mediamarkt en dan de passage in lopen.
/5
- Chinees op de grote markt, een van de beter chinezen in almere imho
/5
- Gouden Huis Veluwedreef bij de A6, chinees, japans en hollandse pot, erg groot erg duur, eten is goed, maar prijs kwaliteit is niet hoog genoeg voor mij om er te gaan eten
/5
dat is het voor mij wel een beetje, in almere buiten kom ik nooit dus daar weet ik niets
de 2 chinezen in almere haven vind ik ver beneden peil tegenwoordig, veel te verhollansd de Snakbar/chinees in parkwijk is ook wel aardig maar meer afhaal/bezorg dan echt gaan zitten
Lees net dat je voor valentijnsdag wil, dan raad ik de Herberg in Almere stad aan,
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:19 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Mag ook wel voor 100 euro
quote:Die bedoel ik dus, Atlantis wok restaurant
Op woensdag 11 februari 2004 17:36 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
- Atlantis, bij het weerwater, achter het oor, Wok restaurant, goed eten voor schappelijke prijs![]()
![]()
/5
dat griekse restaurant bij het station in almere-stad, Rhodos ook
Thaise restaurant in die straat van station naar Grote markt ook heel erg lekker alleen een beetje duur maar verder ook
quote:Ik ben inderdaad afgelopen zondag bij die Griek geweest. Ziet er leuk uit, goed eten. Zeker naar mijn zin gehad daar!
dat griekse restaurant bij het station in almere-stad, Rhodos ook
quote:gelukkig!
Op donderdag 12 februari 2004 09:42 schreef jeroenemeloen het volgende:[..]
Ik ben inderdaad afgelopen zondag bij die Griek geweest. Ziet er leuk uit, goed eten. Zeker naar mijn zin gehad daar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |