abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17051353
ik vroeg me af of er een database is op het net waar iedereen geregistreerd staat.

Weet iemand een link ofzo? Of kun je alleen personen vinden bij de gemeente (tegen betaling enz)?

Ik zoek namelijk iemand uit Zoetermeer, ik heb het telefoonnummer en het adres al, maar ik wil eerst nog ff kijken of ik iets kan vinden op het net.

Greetz HM

Zijn ze weer bezig, haal ze weg, HAAL ZE WEG!!!!!
pi_17051383
je mag niet de gegevens van iedereen in een database opnemen, tenzij iedereen gevraagd is of zij hier geen bezwaar tegen hebben.

Daardoor zijn er geen (complete) databases, alleen het rijk/de gemeente etc. beschikt over alle informatie

dinsdag 10 februari 2004 @ 09:52:54 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17051388
www.fbi.gov

[Dit bericht is gewijzigd door Klonk op 10-02-2004 09:53]

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17051436
qoute www.fbi.gov /qoute

Ach mag toch wel voor 1x tje

pi_17051540
Wat voor gegevens zoek je dan behalve naam, adres en telefoonnummer?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17051802
Het adres dat ik heb is van haar ouderlijk huis, ik wil graag weten of ze op zichzelf woont, of ze eigenlijk nog wel in NL woont. Waar ze werkt die zooi.

Het is jarenlang een goede vriendin van mij geweest, we zijn elkaar uit het oog verloren en ik wil gewoon weten hoe het met haar is.

Verder weet ik niet of ze er behoefte aan heeft om mij te spreken omdat het al zo lang geleden is, bovendien had ze toendertijd een rot ervaring achter de rug en wou ze breken met alles van die tijd, inclusief ik (<BTW ik had er niets mee temaken met die "ervaring").

Daarom probeer ik er zo achter te komen voordat ze straks kwaad wordt ofzo, dat wil ik niet. maar ik zoek zo nu en dan naar haar maar ik kan echt niets vinden.

Snappie!

pi_17051834
Voor dat soort informatie is er gelukkig de Wet op bescherming Persoonsgegevens. Die verbied dus handel in privacygevoeligeinformatie.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 10 februari 2004 @ 10:15:54 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17051847
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:13 schreef Holyman het volgende:
Het adres dat ik heb is van haar ouderlijk huis, ik wil graag weten of ze op zichzelf woont, of ze eigenlijk nog wel in NL woont. Waar ze werkt die zooi.

Het is jarenlang een goede vriendin van mij geweest, we zijn elkaar uit het oog verloren en ik wil gewoon weten hoe het met haar is.

Verder weet ik niet of ze er behoefte aan heeft om mij te spreken omdat het al zo lang geleden is, bovendien had ze toendertijd een rot ervaring achter de rug en wou ze breken met alles van die tijd, inclusief ik (<BTW ik had er niets mee temaken met die "ervaring").

Daarom probeer ik er zo achter te komen voordat ze straks kwaad wordt ofzo, dat wil ik niet. maar ik zoek zo nu en dan naar haar maar ik kan echt niets vinden.

Snappie!

Dat heet stalken, spioneren weet ik wat is in ieder geval knap asociaal, wees een vent je hebt adres en telefoonnummer bel d'r op ga d'r langs met een bos bloemen, maar niet dit stiekeme ik wil alles weten gedrag.........
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17051875
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:13 schreef Holyman het volgende:
En jij verwacht dat dat soort info in een database staat?
pi_17051897
klopt, maar de info die ik zoek is denk ik toch niet echt zo ernstig, toch?
Of ben ik nu te diep an het graven?

BTW het adres en het Telnummer heb je wel zo gevonden dus ik dacht misschien is er meer te vinden.

pi_17051927
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 09:50 schreef Holyman het volgende:
ik vroeg me af of er een database is op het net waar iedereen geregistreerd staat.

Weet iemand een link ofzo? Of kun je alleen personen vinden bij de gemeente (tegen betaling enz)?

Ik zoek namelijk iemand uit Zoetermeer, ik heb het telefoonnummer en het adres al, maar ik wil eerst nog ff kijken of ik iets kan vinden op het net.

Greetz HM

er zijn inderdaad een hoop illegale database op het internet, maar gebruik deze NOOIT voor commerciele doeleinden, want de instellingen van wie die database is, die zetten expres foutieve gegevens in hun database om zo te kunnen testen of bepaalde websites gebruik maken van hun geripte db`s.
Je zou wel dit soort illegale applicaties aan (criminele) deurwaarders kunnen verkopen en dan nog een vuilniszak papier pakken, maarja het is wel zwart dan ;p
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_17051966
quote:
Dat heet stalken, spioneren weet ik wat is in ieder geval knap asociaal, wees een vent je hebt adres en telefoonnummer bel d'r op ga d'r langs met een bos bloemen, maar niet dit stiekeme ik wil alles weten gedrag.........
Relax gast, het lijkt idd op stalken als je het zo leest, maar om nu meteen te flame.
quote:
En jij verwacht dat dat soort info in een database staat?
Mja database is een groot woord, misschien een site ofzo..
quote:
Je zou wel dit soort illegale applicaties aan (criminele) deurwaarders kunnen verkopen en dan nog een vuilniszak papier pakken, maarja het is wel zwart dan ;p
nah dan bel ik liever als last resort, net wat Klonk zegt.:)

Maar iig iedereen bedankt,

HM

[Dit bericht is gewijzigd door Holyman op 10-02-2004 10:23]

pi_17052006
Zoek anders op "voornaam achternaam" in google of stuur een kaartje/brief. Whatever.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_17052053
ja inderdaad holyman, je bent niet zo slim bezig, want het zijn inderdaad niet zulke handige activiteiten om dingen over haar uit te vissen.
Als ze hier achter komt denkt ze vast dat je een 'creep' bent.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_17052194
Daarom, tjah als je het nu zo zelf leest is het idd een ietswat minder tactische zet.8)7

Daarom zei ik al, ik bel wel.

pi_17052510
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:31 schreef Holyman het volgende:
Daarom, tjah als je het nu zo zelf leest is het idd een ietswat minder tactische zet.8)7

Daarom zei ik al, ik bel wel.

klopt, ik antwoordde een beetje te chaotisch, maar daar is een rede voor, even geen zin om uit te leggen en zeker omdat ik nu niet hier hoor te zitten (voor het geval er nog een bekende mee leest) ;p
  Milf dinsdag 10 februari 2004 @ 22:05:03 #18
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17072772
stuur een kaartje
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')