Weet iemand een link ofzo? Of kun je alleen personen vinden bij de gemeente (tegen betaling enz)?
Ik zoek namelijk iemand uit Zoetermeer, ik heb het telefoonnummer en het adres al, maar ik wil eerst nog ff kijken of ik iets kan vinden op het net.
Greetz HM
Daardoor zijn er geen (complete) databases, alleen het rijk/de gemeente etc. beschikt over alle informatie
Ach mag toch wel voor 1x tje
Het is jarenlang een goede vriendin van mij geweest, we zijn elkaar uit het oog verloren en ik wil gewoon weten hoe het met haar is.
Verder weet ik niet of ze er behoefte aan heeft om mij te spreken omdat het al zo lang geleden is, bovendien had ze toendertijd een rot ervaring achter de rug en wou ze breken met alles van die tijd, inclusief ik (<BTW ik had er niets mee temaken met die "ervaring").
Daarom probeer ik er zo achter te komen voordat ze straks kwaad wordt ofzo, dat wil ik niet. maar ik zoek zo nu en dan naar haar maar ik kan echt niets vinden.
Snappie!
quote:Dat heet stalken, spioneren weet ik wat is in ieder geval knap asociaal, wees een vent je hebt adres en telefoonnummer bel d'r op ga d'r langs met een bos bloemen, maar niet dit stiekeme ik wil alles weten gedrag.........
Op dinsdag 10 februari 2004 10:13 schreef Holyman het volgende:
Het adres dat ik heb is van haar ouderlijk huis, ik wil graag weten of ze op zichzelf woont, of ze eigenlijk nog wel in NL woont. Waar ze werkt die zooi.Het is jarenlang een goede vriendin van mij geweest, we zijn elkaar uit het oog verloren en ik wil gewoon weten hoe het met haar is.
Verder weet ik niet of ze er behoefte aan heeft om mij te spreken omdat het al zo lang geleden is, bovendien had ze toendertijd een rot ervaring achter de rug en wou ze breken met alles van die tijd, inclusief ik (<BTW ik had er niets mee temaken met die "ervaring").
Daarom probeer ik er zo achter te komen voordat ze straks kwaad wordt ofzo, dat wil ik niet. maar ik zoek zo nu en dan naar haar maar ik kan echt niets vinden.
Snappie!
quote:En jij verwacht dat dat soort info in een database staat?
Op dinsdag 10 februari 2004 10:13 schreef Holyman het volgende:
BTW het adres en het Telnummer heb je wel zo gevonden dus ik dacht misschien is er meer te vinden.
quote:er zijn inderdaad een hoop illegale database op het internet, maar gebruik deze NOOIT voor commerciele doeleinden, want de instellingen van wie die database is, die zetten expres foutieve gegevens in hun database om zo te kunnen testen of bepaalde websites gebruik maken van hun geripte db`s.
Op dinsdag 10 februari 2004 09:50 schreef Holyman het volgende:
ik vroeg me af of er een database is op het net waar iedereen geregistreerd staat.Weet iemand een link ofzo? Of kun je alleen personen vinden bij de gemeente (tegen betaling enz)?
Ik zoek namelijk iemand uit Zoetermeer, ik heb het telefoonnummer en het adres al, maar ik wil eerst nog ff kijken of ik iets kan vinden op het net.
Greetz HM
quote:Relax gast, het lijkt idd op stalken als je het zo leest, maar om nu meteen te flame.
Dat heet stalken, spioneren weet ik wat is in ieder geval knap asociaal, wees een vent je hebt adres en telefoonnummer bel d'r op ga d'r langs met een bos bloemen, maar niet dit stiekeme ik wil alles weten gedrag.........
quote:Mja database is een groot woord, misschien een site ofzo..
En jij verwacht dat dat soort info in een database staat?
quote:nah dan bel ik liever als last resort, net wat Klonk zegt.:)
Je zou wel dit soort illegale applicaties aan (criminele) deurwaarders kunnen verkopen en dan nog een vuilniszak papier pakken, maarja het is wel zwart dan ;p
Maar iig iedereen bedankt,
HM
[Dit bericht is gewijzigd door Holyman op 10-02-2004 10:23]
Daarom zei ik al, ik bel wel.
quote:klopt, ik antwoordde een beetje te chaotisch, maar daar is een rede voor, even geen zin om uit te leggen en zeker omdat ik nu niet hier hoor te zitten (voor het geval er nog een bekende mee leest) ;p
Op dinsdag 10 februari 2004 10:31 schreef Holyman het volgende:
Daarom, tjah als je het nu zo zelf leest is het idd een ietswat minder tactische zet.8)7Daarom zei ik al, ik bel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |