Dat klopt. Wij zijn ook bezig geweest om er een alternatief voor te zoeken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je de grijze anti-slipbandjes niet meer kunt krijgen.
Cool!quote:Op zondag 11 juli 2004 14:00 schreef krazny het volgende:
Dat klopt. Wij zijn ook bezig geweest om er een alternatief voor te zoeken.
De oplossing: de rubberen bandjes die ze om de poot van een duif doen. Die zijn de perfecte maat. Je moet ze alleen ff op de juiste breedte knippen.
![]()
heej sorry ik heb een beetje een nare prive situatie achter de rug gehad deze week.. de fotos komen nu zo snel mogelijkquote:Op zondag 11 juli 2004 11:00 schreef _Fonz het volgende:
nog steeds geen foto's : (
Idd, wat het je waard is. Gewoon goed rondkijken en vergelijken luidt mijn advies. Dan kom je er vanzelf wel achter wat er ongeveer wordt gegeven voor bepaalde sets,quote:Op zondag 11 juli 2004 13:39 schreef neutron het volgende:
Hier een legofan die zich het hoofd breekt over het volgende:
Hoe weet ik wat de actuele waarde van een set is??? Je zou natuurlijk kunnen zeggen: 'gewoon, wat het je waar is' , maar een redelijke reele prijs is daarbij wel een handig uitgangspunt. Er staan bv. complete sets op marktplaats voor rond de EUR 60,- waarvan ik niet weet of 30 euro een betere prijs is....![]()
nou dit ligt eraanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:12 schreef _Fonz het volgende:
ben jij nou zo dom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |