abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2004 @ 23:42:16 #26
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_17105195
Foto's gevonden.

Wat zijn we aan het doen ???
pi_17105356
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:11 schreef dfr0st het volgende:
Dus ik ga naar de auto en open het portier, zie de vent liggen met zijn hoofd bij de bijrijdersstoel.
Ik dacht dattie onthoofdt was
gelukkig mankeer je zelf niks!
Tap tap tap
pi_17105492
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Foto's gevonden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pfff die auto's zijn aardig gesloopt zeg... is aardig wat geluk dat er niet echt gewonden zijn!!!

ps. heb zelf ook een ongeluk gehad van de zomer, was zelfs me eigen fout, ik zag een auto van rechts niet op een industrieterrein (vrachtauto's die er stonden bla bla bla) maar had er gelukkig ook nix aan overgehouden

namaste
pi_17118222
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Foto's gevonden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Moet je voorstellen ik stap uit en zie die voorkant van de focus achter mij. En mijn auto had bijna geen schade in vergelijking. Ik stond echt versteld.
x
pi_17123100
Weet je eigenlijk ook waarom die gast voor je zo hard in de remmen moest?
pi_17123426
nee niemand weet waarom idereen opeens in de remmen ging. Maar de weg gaat op die plek net omhoog richitng de brug. En blijkbaar is het een natuurlijke reactie om dan te remmen. Net als mensen plotseling gaan remmen als de weg wat smaller wordt.
x
pi_17123507
quote:
Ging toen in een andere auto zitten
Keertje op tv geweest.
Die andere auto was niets mee aan de hand, maar werd netjes opengeknipt. Want die vent die erin was komen zitten had last van z'n nek.
pi_17123639
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:39 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Keertje op tv geweest.
Die andere auto was niets mee aan de hand, maar werd netjes opengeknipt. Want die vent die erin was komen zitten had last van z'n nek.

Hadden ze hier ook bijna gedaan, tenminste ze kwamen al aanlopen met knipapparatuur.
x
pi_17123725
Het is auto-ongeluk. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17124340
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:48 schreef Kylee het volgende:
Het is auto-ongeluk. .
Irrelevant en offtopic, maar bedankt voor het mededelen.

Erg veel geluk gehad, gelukkig maar. Wel nogal schrikken denk ik. Stap je nou meteen weer in je auto, of toch liever niet?

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17124995
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Erg veel geluk gehad, gelukkig maar. Wel nogal schrikken denk ik. Stap je nou meteen weer in je auto, of toch liever niet?
Ben de schok nu wel voorbij gelukkig. Auto rijden is een beetje lastig zonder auto, maar anders stap ik er denk ik zo in.
x
pi_17125272
kwam de airbag eruit?
pi_17125305
had je trouwens je gordel om? en die andere bestuurders?
pi_17135054
Iedereen had gelukkig toch de gordel om, bij de focus en de BMW's waren de airbags eruit gegaan. Bij mij niet omdat ik de polo "scharmde".

Het klote is dat onze auto vandaag "technische" totaallos is verklaard. Dat betekend dat de schade groter is dan de dagwaarde van de auto. En dat is KUT, want voor het geld dat je ervoor krijgt krijg je natuurlijk nooit een vergelijkbare auto.

x
pi_17201374
arme BMW .. en arme jij

auto-ongelukken zijn kut.

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17202526
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:41 schreef dfr0st het volgende:
Iedereen had gelukkig toch de gordel om, bij de focus en de BMW's waren de airbags eruit gegaan. Bij mij niet omdat ik de polo "scharmde".

Het klote is dat onze auto vandaag "technische" totaallos is verklaard. Dat betekend dat de schade groter is dan de dagwaarde van de auto. En dat is KUT, want voor het geld dat je ervoor krijgt krijg je natuurlijk nooit een vergelijkbare auto.

daar ben je lekker klaar mee dan
Always look on the bright side of life
  zondag 15 februari 2004 @ 19:35:16 #42
84716 Boll
Infinity ends here
pi_17202634
nou, net echt hoor
You know you're addicted to CS when you try to defuse your alarm clock in the morning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')