Reed rond half 7 met de Ford Mondeo Station van mijn vader op de snelweg tussen utrecht en 's hertogenbosch, en toen remde een polo voor me best hard en toen opeens nog harder. Dus ik ook remmen en gelukkig vanwege de ABS afstand vergroot tot zo'n 5 meter en reed nog maar heel langzaam. Dacht nog even gelukkig dat deze auto ABS heeft.
Opeens wordt ik van achteren geramd. Dus ik vlieg naar voren met de auto en stuur naar rechts om de polo te ontweiken, raak de bumper van de polo en ga richting de rechter weghelft. Ik kreeg het nog voor mekaar om te denken dat ik daar niet moet zijn en stuur meteen terug. Ik rij rakelings langs de polo en ram opeens zijn rechter buitenspiegel met de mijne. Echt raar het leek wel slowmotion toen dit allemaal gebeurde. En toen stond ik dus stil en was het voor mij over. Nu wat er voor de rest gebeurde.
De auto die mij ramde was een Ford Focus Station en werd rechtsachter geramd door dacht ik een BMW. De focus draaide 180 graden terwijl de BMW zonder iemand anders te raken op de vlugstrook eindigd. We reden allemaal op de linker strook dus best veel geluk.
Maar de Focus staat nu achterste voren op de snelweg, en er kwam nog een BMW aan. Die gast zei dat hij opeens koplampen op zich af zag komen en alles wat hij kon doen was remmen. En voor de rest weet hij niks. Hij knalde dus vrontaal op de Focus die WEER 180 graden draaide en dus toen op dat moment mij raakte.
Toen was het over, ik stapte uit de auto en zag dus de focus total los achter mij staan, terwijl ik relatief heel weinig schade heb. Echt iedereen was al uit zijn auto behalve de focus. Dus ik ga naar de auto en open het portier, zie de vent liggen met zijn hoofd bij de bijrijdersstoel. En hij maakte een hele verwarde uitdrukken. Vroeg of hij ergens pijn had en hij antwoorde "tuurlijk heb ik pijn". Ik zei dat hij rustig moest blijven zitten maar hij stapte toch zelf uit zijn auto. Ging toen in een andere auto zitten en bleef daar zitten totdat de brandweer heb begon te ontzoeken en later de ambulance personeel.
We hebben echt gelukgehad dat er niemand op de rechter helft erbijbetrokken is geraakt, en helemaal dat een vrachtauto zich er niet mee ging bemoeien want dan was het een stuk slechter geweest.
Heb stracks misschien ook foto's van het gebeuren want er was een freelance fotograaf aanwezig. De foto's komen als het goed is op http://www.brandongevallen.nl/ongeval/indexong.htm en dan de maand feb
Ben nu gelukkig weer thuis bij mijn ouders en heb het ook met hun erover gehad. We zijn allemaal blij dat er niks met mij is gebeurd en de schade aan de auto kan ons op dit moment niks schelen.
Maar ik ga nu naar bed en moet morgen dus op aanrade van de politie dus die man bellen in de Focus voor al het verzekeringswerk. Zie daar een beetje tegenop want je weet natuurlijk nooit wat je te horen zult krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 10-02-2004 00:24]
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:12 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
idd niet doen
edit
edit: ACH FUCK YOU!, ik ga niet nog een post aan je verspillen.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 10-02-2004 00:25]
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:13 schreef dfr0st het volgende:[..]
![]()
O ja, wel kut voor je enzo .
quote:
![]()
quote:Te laat
![]()
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:12 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
knip
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 10-02-2004 00:25]
quote:[FP]
Op dinsdag 10 februari 2004 00:20 schreef Luvinsio het volgende:
mjah gelukkig dat je het er zo afbrengt, als ik al die berichten in de krant zie ga ik haast denken dat er alleen maar doden vallen
En gelukkig zijn de rest van de mensen ook ongedeerd gebleven, das toch nog een beetje een geluk bij een ongeluk.
Succes morgen met bellen !!
[Dit bericht is gewijzigd door Furby op 10-02-2004 00:28]
maar ff ontopic:
je hebt wel mazzel gahad bro,. had slechter af kunnen lopen
pak een borrel en laat het ff lekker bezinken zou ik zeggen
laatst had mijn oudste een klapband op de autoweg, 130 km....
zelf niks, auto wel, maar dat is maar blik
OT: gelukkig dat jullie allemaal goed eraf gekomen zijn en jammer van de auto's
quote:Yep zei mijn moeder ook al, gelukkig was ik al thuis toen mijn moeder thuis kwam.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
moeders nachtmerry
quote:Ja maar dat maakt niks uit, ik had zelf gelukkig voldoende afstand gehouden zodat ik de polo kon uitwijken maar andere autos of vrachtautos die van achteren komen misschien niet. Als ik niet was geraakt dan was er helemaal niks aan de hand geweest.
dat ze zoveel op de weg zitten,
quote:Had ik toevallig over toen ik naar Hilversum toe reed tegen mijn bijrijder. Dat het altijd lijkt alsof het anderen overkomt en jezelf niet. Had echt effe moeten afkloppen.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:32 schreef jimster het volgende:
Das niet zo fijn voor je.. gelukkig heb ik dit nooit meegemaakt en ik hoop dat ik dat ook nooit mee zal maken.
quote:Hij ging volgens mij in de auto van mijn vrouw zitten die daar ook was (maar niet bij het ongeluk). En is later door door een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Met brancar, nekbrace enz. Maar dat is volgens mij standaard.
Maar verder ook geluk dat die man die in zijn auto lag niet iets aan zijn nek had en in jouw auto ging zitten. Dan mogen ze em niet meer verplaatsen en knippen ze je dak eraf!
quote:Jup.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:40 schreef dfr0st het volgende:Met brancar, nekbrace enz. Maar dat is volgens mij standaard.
Je heb trouwens wel enorm veel geluk gehad zeg, dat had ook heel anders kunnen aflopen.
Toevallig woont hij net als mij ook in veldhoven, en zijn vrouw kent mijn moeder en andersom natuurlijk ook. We gaan vannavond ook effe langs om te kijken hoe het met hem gaat en de verzekeringspapieren in te vullen. Gaat toch wat fijner rond de tafel dan over de telefoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |